* AirwiN kriebelt Huppel tussen haar orenquote:Op zaterdag 6 september 2014 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Purrrrrrrrrrrrrrrrrrr
* Huppelmuts geeft kopjes
Als ik dat bij mijn kat doe draait ze altijd dr kont naar me toequote:Op zaterdag 6 september 2014 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN kriebelt Huppel tussen haar oren
Zo'n slet loopt hier ook rond.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik dat bij mijn kat doe draait ze altijd dr kont naar me toe
Welke film ga je?quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:01 schreef Samzz het volgende:
.
Het weer is niet zo mooi. Ik ga denk ik vanavond naar de bios.
Katten zijn de echte sletten hequote:
Weet ik nog niet... Straks eens kijken wat er draait. Maar een horror gaat het niet worden, denk ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke film ga je?
Er draait sinds donderdag een "enge" film, die wil ik wel zien denk ik
[..]
Katten zijn de echte sletten he
Morgenavond komt Snowwhite and the huntsman op tvquote:Op zaterdag 6 september 2014 09:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... Straks eens kijken wat er draait. Maar een horror gaat het niet worden, denk ik.
Echt? Wat heb ik mijn poezen dan al die jaren aangedaan met die veelvuldige, anale penetratie.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:04 schreef Samzz het volgende:
Slet? Ze wil gewoon bij de staartaanzet gekriebeld worden, niet dat je iets in d'r reet stopt.
Vast niet op een zender die ik kan ontvangen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgenavond komt Snowwhite and the huntsman op tv
Poesjes en anale seks zelfs.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Gaat het nou alweer over anale seks? Tis wat.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jee, iets van 40 minuten geslapen.
Waarschijnlijk niet nee.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast niet op een zender die ik kan ontvangen.
Waarom is datquote:Op zaterdag 6 september 2014 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee.
Maar ik moet gewoon aan jou denken als ik die film zie
In het totaal denk ik bijna een uur vandaag al.quote:
"al" je zegt het alsof het heel wat is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het totaal denk ik bijna een uur vandaag al.
Straks weer even liggen.
Lukt me niet om in slaap te komen vannacht, dus voelt nu een beetje als een overwinning.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"al" je zegt het alsof het heel wat is.
Naaktpics versturen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:01 schreef artelligence het volgende:
Wasjes draaien, afwassen, naar de kapper. Wat zal ik nog meer doen vandaag?
Heppie heeft je zeker de hele nacht wakker gehouden?quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heppie heeft je zeker de hele nacht wakker gehouden?
Ik dacht al dat ik een stijfje zag toen hij wegging.
Spannend.quote:
Fijn voor jequote:
Haha.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de hele nacht gesnurkt.
In de vorm van MMV?quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als dit wat wordt tussen jullie verwacht ik wel wat credit.
Ze weet al waar ik woonquote:Op zaterdag 6 september 2014 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als dit wat wordt tussen jullie verwacht ik wel wat credit.
Oh, dat is niet ver! En oh...quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja. 7 min fietsen. Ik kan je nu gaan stalken.
Omdat ze eten wilden.quote:
Omdat wij die in de bioscoop hadden gezien.quote:
Ja héquote:Op zaterdag 6 september 2014 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat wij die in de bioscoop hadden gezien.
Ja!quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hé. Volgens mij vonden we beide Kristen een saaie muts.
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:51 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een watje. Ik durf niet te douchen.
Ik moet het zelfs. Maar het gaat pijn doenquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Volgens de arts kan het gewoon maar toch
quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
He girl, do you have pet insurance?
In case I smash your pussy.
Zo slecht.
Uit dezelfde categorie:quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
He girl, do you have pet insurance?
In case I smash your pussy.
Zo slecht.
Trying too hard, really.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit dezelfde categorie:
Hey girl, I wish you were my little toe because I would like to bang you on every piece of furniture.
Kende ik al, ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit dezelfde categorie:
Hey girl, I wish you were my little toe because I would like to bang you on every piece of furniture.
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik moest zowaar een klein beetje lachen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit dezelfde categorie:
Uiteraard.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik moest zowaar een klein beetje lachen.
Anders dan waar?quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:46 schreef Fascination het volgende:
Is het lettertype anders op fok?
Dan gister en de dagen ervoor hier.quote:
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan gister en de dagen ervoor hier.
Bij mij is bij Chrome ook opeens de hele resolutie anders.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan gister en de dagen ervoor hier.
Oh, dan zal het daar wrs aan liggen. Ik heb ook chrome.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij is bij Chrome ook opeens de hele resolutie anders.
Ja je kunt het filmpje gewoon downloaden, opnieuw bewerken en weer uploaden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:20 schreef Samzz het volgende:
Je kunt je eigen filmpjes op youtube toch bewerken? Audio weghalen en zulks? Want ik krijg het niet voor elkaar.
Het is al gelukt zonder te downloaden en te uploaden. Audio weghalen kan in youtube zelf.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je kunt het filmpje gewoon downloaden, opnieuw bewerken en weer uploaden.
Gooi dan wat boeiends de groep in ipv kansloze smileys.quote:
Ik was gisterenavond op het trouwfeest van m'n 50 jarige oom. Wat een figuren heb ik eigenlijk in de familie zittenquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gooi dan wat boeiends de groep in ipv kansloze smileys.
Nou, wat is het raarste figuur bij je in de familie?quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was gisterenavond op het trouwfeest van m'n 50 jarige oom. Wat een figuren heb ik eigenlijk in de familie zittenMaar was wel leuk hoor. Hoewel ik het om half 12 wel gezien had
Die oom zelfquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:34 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, wat is het raarste figuur bij je in de familie?
Trouwen op 50-jarige leeftijd. Er is nog hoop voor je.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was gisterenavond op het trouwfeest van m'n 50 jarige oom. Wat een figuren heb ik eigenlijk in de familie zittenMaar was wel leuk hoor. Hoewel ik het om half 12 wel gezien had
Die grap heb ik al een paar keer gehoord gisterenquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trouwen op 50-jarige leeftijd. Er is nog hoop voor je.
Daarom zeg ik het ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die grap heb ik al een paar keer gehoord gisteren
Deze gebruiken Fax:quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die grap heb ik al een paar keer gehoord gisteren
Insgelijks mijn vriend.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:46 schreef xFriendx het volgende:
Hi weer gewonde, doch hoopvolle, fantastisch leuke singles.
Hoe is het afgelopen met baan? Meen mij dat herinneren dat ik je succes wenste en dacht dat het ging om een baan?quote:
Er is veel gebeurd in die periode, maar afgelopen week heeft mijn telefoon echt roodgloeiend gestaan. Concreet heb ik nu oog op 3 vacatures, en wellicht nog 2 extra waar ik begin volgende week nog even achteraan ga bellen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met baan? Meen mij dat herinneren dat ik je succes wenste en dacht dat het ging om een baan?
Dat zullen ze van de Faxisme-kerk nooit accepteren ben ik bangquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook.
Sluit je aan bij mijn celibaatkerk, dan heb je dit soort problemen niet meer.
Klinkt positief!quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er is veel gebeurd in die periode, maar afgelopen week heeft mijn telefoon echt roodgloeiend gestaan. Concreet heb ik nu oog op 3 vacatures, en wellicht nog 2 extra waar ik begin volgende week nog even achteraan ga bellen.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Deze gebruiken Fax:
"Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie. Elke keer weer kwamen er ooms en tantes op me af die me een por in m'n zij gaven en dan zeiden: "En nu jij nog hé!" Ze zijn ermee opgehouden toen ik hetzelfde bij hen begon te doen... op begrafenissen."
Ja inderdaad, vooral omdat er een deadline begint te komen die ik liever niet wil halen. Dus hopelijk heb ik snel werk en dan zal ik letterlijk janken van geluk.quote:
School was klote en later blij zijn met werk, het kan verkeren. Maar ja, tis geld en ook een sociaal iets. Zolang we het niet hebben over spullen verkopen vanaf de welbekende Fok zolderkamerquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja inderdaad, vooral omdat er een deadline begint te komen die ik liever niet wil halen. Dus hopelijk heb ik snel werk en dan zal ik letterlijk janken van geluk.
Ik denk dat ze me dan heel hard uitlachenquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:57 schreef xFriendx het volgende:
Of Faxie zegt: Ja, ik zou wel willen voor mijn 50e, maar dat gaat natuurlijk niet lukken als ik steeds mijn vriendin in de armen vind van één van mijn ooms![]()
Dan is het snel klaar. Dan hebben ze opeens wel wat anders aan hun hoofd
Die is ook goedquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:57 schreef xFriendx het volgende:
Of Faxie zegt: Ja, ik zou wel willen voor mijn 50e, maar dat gaat natuurlijk niet lukken als ik steeds mijn vriendin in de armen vind van één van mijn ooms![]()
Dan is het snel klaar. Dan hebben ze opeens wel wat anders aan hun hoofd
School was best tof en niet al het werk was even leuk. Maar ik ben er telkens weggegaan omdat het of niet vast werd, of dat het toch niet bij me paste. Nu heb ik dat gevoel wel meer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
School was klote en later blij zijn met werk, het kan verkeren. Maar ja, tis geld en ook een sociaal iets. Zolang we het niet hebben over spullen verkopen vanaf de welbekende Fok zolderkamer
Nou ja, lekker boeiend. Er zal ook wel eens een oom of tante berooid achterblijven na de zoveelste scheiding. Tis ook weer niet alles, dat trouwen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me dan heel hard uitlachen
Alles van die kant van de familie is al >20 jaar bij elkaarquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, lekker boeiend. Er zal ook wel eens een oom of tante berooid achterblijven na de zoveelste scheiding. Tis ook weer niet alles, dat trouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |