Ja nogal, maar aan de andere kant is het blijkbaar wel nodig om daar een soort verplichting van te maken aangezien de helft anders niet op komt dagen en na een jaar met de opleiding moet stoppen.quote:Op maandag 8 september 2014 15:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja of denken van ''ik ben 18 geweest niks is meer verplicht''Sws zakken op aanwezigheid e.d. is zo triestttttt lol.
Shit dezequote:Op maandag 8 september 2014 15:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat je dat gaat herkansen en dat je dan je verbeterpunten verbeterd.
Dat is die ene? Gtfo nu het nog kanquote:Op maandag 8 september 2014 15:36 schreef BlauweTijger het volgende:
wtf, ik zit nu weekje of 5,6 met een meisje te klote gaat haar moeder mij toevoegen op Facebook.Is dat een test?
![]()
wat
Is zeg ook puur het geval omdat de docenten anders geen idee hebben aan wie ze lesgeven en ze ooit moeten begeleiden met afstuderen.quote:Op maandag 8 september 2014 15:37 schreef Robophatt het volgende:
Ja nogal, maar aan de andere kant is het blijkbaar wel nodig om daar een soort verplichting van te maken aangezien de helft anders niet op komt dagen en na een jaar met de opleiding moet stoppen.
Ja .. die chick is leuk man, wat komt die moeder doen dan?quote:Op maandag 8 september 2014 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is die ene? Gtfo nu het nog kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Je kan toch ook gewoon weigeren/negeren?quote:Op maandag 8 september 2014 15:36 schreef BlauweTijger het volgende:
wtf, ik zit nu weekje of 5,6 met een meisje te klote gaat haar moeder mij toevoegen op Facebook.Is dat een test?
![]()
wat
Heb ook niet geaccepteerdquote:Op maandag 8 september 2014 15:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon weigeren/negeren?
quote:Op maandag 8 september 2014 15:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja .. die chick is leuk man, wat komt die moeder doen dan?Ik heb het al gezegd tegen der en ze zei dat het niet bewust was.
Zal jou eens onbewust toevoegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt toch niet geaccepteerd. Straks gaat ze op je timeline posten![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 15:41 schreef Mortaxx het volgende:
Zal jou eens onbewust toevoegen
Je hebt toch niet geaccepteerd. Straks gaat ze op je timeline posten
TR kk jongquote:
Spotte net een jumi lookalikequote:
quote:Op maandag 8 september 2014 16:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Spotte net een jumi lookalike
quote:
This hatin' ass shit gettin' played out though.quote:Op maandag 8 september 2014 16:18 schreef krioro het volgende:
[..]@ keuze van locaties
@ bokoesam in Su
@ ratchet partybus
@ muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |