Ja preciesquote:Op maandag 8 september 2014 15:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
3.1/10 zou raken na 34 biertjes (min. 5%acl.)
quote:Op maandag 8 september 2014 15:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja precies. Maarja, krio staat natuurlijk niet bekend om z'n goede smaak als het op vrouwen aankomt
.
Het is echt de grootste poep ooitquote:Op maandag 8 september 2014 15:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was serieus ook een van de beste docenten die ik ooit heb gehad
Ja dan moet je haast wel. Al is SLB zo'n vreselijke onzin he.
Dat is de chick op die foto in US, moron. En nee zit een prima vagijn op, all over the internet.quote:Op maandag 8 september 2014 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou me srs niet verbazen als hier een piemel aan hangt.
Ja je kon in principe gewoon zakken op reflectiequote:Op maandag 8 september 2014 15:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is echt de grootste poep ooitSowieso dat het hbo veelal gericht is op competenties en zelfreflecties. Vrij nutteloos op de lange termijn.
Geheel andere neus man, is sowieso niet dezelfde als van die link net.quote:Op maandag 8 september 2014 15:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat is de chick op die foto in US, moron. En nee zit een prima vagijn op, all over the internet.
quote:Op maandag 8 september 2014 15:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geheel andere neus man, is sowieso niet dezelfde als van die link net.
Zeg maar nooit aangezien je alleen hoeft te vertellen wat je in de toekomst gaat verbeteren aan je zwakke plekjes. Easy as fuck maar saai as fuck.quote:Op maandag 8 september 2014 15:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja je kon in principe gewoon zakken op reflectieAls je je competentie examen verneukte was je gewoon de lul, ook al stond je overal een 9 voor gemiddeld. Nu komt het dan niet snel voor dat je het dan fucking slecht doet, maar het is wel mogelijk.
Gvd wat ben je toch ook een achterlijk jong hè.quote:Op maandag 8 september 2014 15:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
http://s737.photobucket.c(...)zpsmqj3uy8t.jpg.html
Ga zelf
Lees terug je-moeder-op-mijn-lul God.quote:Op maandag 8 september 2014 15:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waar doe ik dat dan? Neusgod.
Toch ken ik best veel mensen die er op zakkenquote:Op maandag 8 september 2014 15:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeg maar nooit aangezien je alleen hoeft te vertellen wat je in de toekomst gaat verbeteren aan je zwakke plekjes. Easy as fuck maar saai as fuck.
Ik snap het nog steeds niet, kan je het nog een keer uitleggen?quote:Op maandag 8 september 2014 15:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Gvd wat ben je toch ook een achterlijk jong hè.
De chick op de foto in de post waar dWc op reageerde in US.
Dat ik überhaupt de tijd verkwist om dit uit te leggen.
Ja of denken van ''ik ben 18 geweest niks is meer verplicht''quote:Op maandag 8 september 2014 15:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Toch ken ik best veel mensen die er op zakkenMaar zijn vaak mensen die dat soort dingen niet kunnen aanwijzen of verwoorden.
Dat je dat gaat herkansen en dat je dan je verbeterpunten verbeterdquote:Op maandag 8 september 2014 15:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Toch ken ik best veel mensen die er op zakkenMaar zijn vaak mensen die dat soort dingen niet kunnen aanwijzen of verwoorden.
Kan ik wel, doe ik niet.quote:Op maandag 8 september 2014 15:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet, kan je het nog een keer uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |