Grote kans op verveling?quote:Op maandag 8 september 2014 10:50 schreef Rezania het volgende:
De normaalverdeling, de binominale verdeling en de verwachtingswaarde. Spannund!!!!
Blij dat ik bij polynomen te druk ben met paniekerig snel schrijven en proberen niet de draad kwijt te raken ben, anders zou ik me ook dood vervelenquote:
eh? :pquote:Op maandag 8 september 2014 17:23 schreef MrStalin het volgende:
Leuke slippers had je vandaag aan, Ollie
kut, dacht het eindelijk te wetenquote:Op maandag 8 september 2014 17:25 schreef OllieWilliams het volgende:
je hebt de verkeerde denk ik zo
quote:Op maandag 8 september 2014 17:26 schreef MrStalin het volgende:
[..]
kut, dacht het eindelijk te weten
Ik hoop echt dat je iets meer dat tijdens een hoorcollege dan alleen deze dingen :pquote:Op maandag 8 september 2014 10:50 schreef Rezania het volgende:
De normaalverdeling, de binominale verdeling en de verwachtingswaarde. Spannund!!!!
Klopt, maar mijn vorige post was een grapje.quote:
Je weet welk topic dit is hè!quote:Op maandag 8 september 2014 21:20 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn vorige post was een grapje.
De echte klacht is dat ik nu vroeger moet opstaan (en buiten mijn comfort zone moet komen )
Of WZAWZB zoals Daley zeiquote:
Het idee!quote:Op maandag 8 september 2014 21:26 schreef Novermars het volgende:
En professoren die zeggen dat elke Caucy sequences convergeert
Wat een faal vak eigenlijk.
Krijg je dit nu pas?quote:Op donderdag 4 september 2014 13:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het zijn geen plaatjes, het zijn figuren.Wel echt heel handig, anders zie je door de bomen het bos niet meer.
[ afbeelding ]
Gaat-ie weer lekker?quote:Op maandag 8 september 2014 21:51 schreef OllieWilliams het volgende:
schuivende ijsplaten
leven op europa?
Zelfs ik snap dit.quote:Op maandag 8 september 2014 21:24 schreef Novermars het volgende:
Oh, en tweedejaars wiskundestudenten die helemaal versteld staan van het bewijs datals
en
![]()
Dat was echt te treurig.
Nee, was ook erg saai dus.quote:Op maandag 8 september 2014 18:55 schreef Novermars het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je iets meer dat tijdens een hoorcollege dan alleen deze dingen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |