abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 september 2014 @ 00:33:13 #51
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_144260680
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Peshmerga .... ok

Maar het Iraakse leger bestrijden ISIS niet, die bombarderen gewoon op alles wat loopt.
Bron?

Omdat zo'n oude kist toevallig een ziekenhuis raakt is het leger opeens de slechterik. :') Dat heet oorlog, en in een oorlog zijn de meeste slachtoffers vrijwel altijd onschuldige burgers. Er zullen er nog vele burgers vallen in Irak en Syrië.
Say what?
  zondag 7 september 2014 @ 00:33:19 #52
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_144260684
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 00:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Wat een onzin dit. Pure propaganda. Ten eerste klopt het niet wat er staat en ten tweede heeft hij uitspraken over ISIS gedaan toen hij nog minister was.
Het komt er wel op neer, er staat niet dat hij het gedaan heeft toen hij al premier was.
Anti-Turkije
pi_144260758
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:33 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Bron?

Omdat zo'n oude kist toevallig een ziekenhuis raakt is het leger opeens de slechterik. :') Dat heet oorlog, en in een oorlog zijn de meeste slachtoffers vrijwel altijd onschuldige burgers. Er zullen er nog vele burgers vallen in Irak en Syrië.
Omdat een paar mafkezen van ISIS yezidi,s doden zijn ze opeens de slechteriken. :') Dat heet oorlog, en in een oorlog zijn de meeste slachtoffers vrijwel altijd onschuldige burgers. Er zullen er nog vele burgers vallen in Irak en Syrië.
pi_144260767
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:33 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Het komt er wel op neer, er staat niet dat hij het gedaan heeft toen hij al premier was.
"Het komt er wel op neer" _O-

Leuk dat je toegeeft dat het gewoon propaganda is.
pi_144260781
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Peshmerga .... ok

Maar het Iraakse leger bestrijden ISIS niet, die bombarderen gewoon op alles wat loopt.
Jij denkt dat er geen grondtroepen zijn atm die tegen ISIS vechten?
  zondag 7 september 2014 @ 00:36:25 #57
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_144260822
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 00:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

"Het komt er wel op neer" _O-

Leuk dat je toegeeft dat het gewoon propaganda is.
Nee, dat doe ik niet. Die tekst in het plaatje is gewoon een samenvatting van de quote van die idioot.
Anti-Turkije
  zondag 7 september 2014 @ 00:36:30 #58
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_144260826
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Omdat een paar mafkezen van ISIS yezidi,s doden zijn ze opeens de slechteriken. :') Dat heet oorlog, en in een oorlog zijn de meeste slachtoffers vrijwel altijd onschuldige burgers. Er zullen er nog vele burgers vallen in Irak en Syrië.
Oja, bewust bevolkingsgroepen uitmoorden en een mislukt bombardement is hetzelfde. :') :')
Say what?
pi_144260871
quote:
8s.gif Op zondag 7 september 2014 00:35 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jij denkt dat er geen grondtroepen zijn atm die tegen ISIS vechten?
Daar gaat het niet om, ik doel op al die onschuldige burgers die vallen tijdens aanvallen van het Iraakse leger.

En hierbij zijn in principe twee mogelijkheden.

1: Ze hebben gewoon niet het materiaal om goed te handelen met precisiebommen en moeten daarom vaak onschuldige burgers meenemen in hun strijd tegen ISIS.

2: Ze doen het opzettelijk en hanteren een vuile opportunistische visie.

Ik begin toch te denken dat het het tweede is, want een aanval op een ziekenhuis gaat niet per ongeluk.
pi_144260888
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:36 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Oja, bewust bevolkingsgroepen uitmoorden en een mislukt bombardement is hetzelfde. :') :')
_O-
  zondag 7 september 2014 @ 00:38:48 #61
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_144260919
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

_O-
Wat voor strategisch belang zou het leger dan hebben bij het raken van een ziekenhuis?
Say what?
pi_144260920
quote:

[..]

Daar gaat het niet om, ik doel op al die onschuldige burgers die vallen tijdens aanvallen van het Iraakse leger.

1: Ze hebben gewoon niet het materiaal om goed te handelen met precisiebommen en moeten daarom vaak onschuldige burgers meenemen in hun strijd tegen ISIS.

Ik begin toch te denken dat het het tweede is, want een aanval op een ziekenhuis gaat niet per ongeluk.
Ze doen dat alleen maar, omdat de Koerden Kirkuk hebben overgenomen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_144260959
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:38 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Wat voor strategisch belang zou het leger dan hebben bij het raken van een ziekenhuis?
Gewoon, vuil opportunisme?

"we moeten ISIS bestrijden en als we dan onschuldige burgers mee moeten nemen, het zij zo"....
  zondag 7 september 2014 @ 00:42:00 #64
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_144261039
quote:

[..]

Het uitvoeren van een bombardement op een stad is niet 1 handeling, het is een serie van handelingen waarbij tientallen soms honderden doelen vanuit de lucht onder vuur worden genomen. Ze mikken op posities waarvan zij denken dat er strijders zitten, daarbij kan vanalles geraakt worden.
Say what?
pi_144261085
quote:
2s.gif Op zondag 7 september 2014 00:42 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Het uitvoeren van een bombardement op een stad is niet 1 handeling, het is een serie van handelingen waarbij tientallen soms honderden doelen vanuit de lucht onder vuur worden genomen. Ze mikken op posities waarvan zij denken dat er strijders zitten, daarbij kan vanalles geraakt worden.
Precies, en het interesseert hen geen reet als daar dichtbij veel onschuldige burgers zitten.
  zondag 7 september 2014 @ 00:43:37 #66
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_144261098
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Precies, en het interesseert hen geen reet als daar dichtbij veel onschuldige burgers zitten.
Die nemen ze voor lief.
Say what?
pi_144261137
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:43 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Die nemen ze voor lief.
Precies, je geeft me dus gelijk.

Bedankt.
  zondag 7 september 2014 @ 00:47:21 #68
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_144261252
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Precies, je geeft me dus gelijk.

Bedankt.
Nog altijd beter dan helemaal niets doen toch? Dan zou IS ongestoord door kunnen gaan met het opbouwen van hun kalifaat, en dat lijkt me niet de bedoeling. Ik had natuurlijk ook liever gezien dat de VS die bombardementen uitvoerd, die zijn wat effectiever.
Say what?
pi_144261253
http://www.bbc.com/news/w(...)d&utm_medium=twitter

[b]Kurdish forces have recaptured a strategically important mountain in northern Iraq from Islamic State (IS) fighters.

Mount Zartak - north-east of the city of Mosul - was taken by IS last month, but US air strikes and elite Kurdish forces pushed the militants back.
[/b]
pi_144261303
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:47 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Nog altijd beter dan helemaal niets doen toch? Dan zou IS ongestoord door kunnen gaan met het opbouwen van hun kalifaat, en dat lijkt me niet de bedoeling. Ik had natuurlijk ook liever gezien dat de VS die bombardementen uitvoerd, die zijn wat effectiever.
1: Ik ben dan ook pro Koerdische strijdgroepen.

2: Met Obama ja, met een conservatieve republikein waren de bombardementen waarschijnlijk nog veel walgelijker.
pi_144261381
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:36 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik niet. Die tekst in het plaatje is gewoon een samenvatting van de quote van die idioot.
Jij pakt deze 2 zinnen
"IŞİD dediğimiz yapı radikal, terörize gibi bir yapı olarak görülebilir. Ama oraya katılanlar arasında Türkler, Araplar, Kürtler vardır. Oradaki yapı, daha önceki hoşnutsuzluklar öfkeler büyük bir cephede geniş bir reaksiyon doğurdu."

En verdraait de woorden compleet. Davutoglu zegt dat ISIS als terreur gezien kan worden maar dat ISIS een reactie is op de eerdere conflicten in de regio

U, beste SadPanda, liegt en bedriegt.
  zondag 7 september 2014 @ 00:52:02 #72
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_144261415
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:47 schreef theunderdog het volgende:
http://www.bbc.com/news/w(...)d&utm_medium=twitter

[b]Kurdish forces have recaptured a strategically important mountain in northern Iraq from Islamic State (IS) fighters.

Mount Zartak - north-east of the city of Mosul - was taken by IS last month, but US air strikes and elite Kurdish forces pushed the militants back.
[/b]
Elite peshmerga. :') Het is de airforce van Amerika die al het werk doet, anders was Erbil waarschijnlijk allang gevallen een maand terug en was de peshmerga hetzelfde als het Iraakse leger. :N

In ieder geval gelukkig dat de IS tuig grondverlies lijden.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  zondag 7 september 2014 @ 00:52:15 #73
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_144261427
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Ik ben dan ook pro Koerdische strijdgroepen.

2: Met Obama ja, met een conservatieve republikein waren de bombardementen waarschijnlijk nog veel walgelijker.
De Peshmerga kan ook profiteren van Iraakse luchtsteun, meestal wordt vooraf de aanval op een dorp/stad een luchtaanval uitgevoerd om chaos te creëren onder de strijders, wat in het voordeel is van de aanvallende partij.
Say what?
pi_144261444
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:52 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

De Peshmerga kan ook profiteren van Iraakse luchtsteun, meestal wordt vooraf de aanval op een dorp/stad een luchtaanval uitgevoerd om chaos te creëren onder de strijders, wat in het voordeel is van de aanvallende partij.
Uiteraard, dit ontken ik toch nergens?
pi_144261541
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:52 schreef rakotto het volgende:

[..]

Elite peshmerga. :') Het is de airforce van Amerika die al het werk doet, anders was Erbil waarschijnlijk allang gevallen een maand terug en was de peshmerga hetzelfde als het Iraakse leger. :N

In ieder geval gelukkig dat de IS tuig grondverlies lijden.
True , ondankbare figuren .

Maja, het gaat er inderdaad om dat ISIS grondverlies verliest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')