Bush heeft dit allemaal deels veroorzaakt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:20 schreef Stokkie_ het volgende:
Had Bush toch gelijk, ze hadden hun troepen daar langer moeten laten zitten: http://www.liveleak.com/view?i=414_1409985402
Ook dat is waarquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bush heeft dit allemaal deels veroorzaakt.
Zonder goede training lijkt me dat ook lastigquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:50 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hebben ze piloten? Zo ja. Wat willen ze er mee doen? Die worden meteen uit de lucht geknald.
De democratisch gekozen Iraakse regering wou dat niet, dat was dus niet mogelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:20 schreef Stokkie_ het volgende:
Had Bush toch gelijk, ze hadden hun troepen daar langer moeten laten zitten: http://www.liveleak.com/view?i=414_1409985402
Natuurlijk wel, als de VS dat wil dan doen ze dat gewoon.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:27 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De democratisch gekozen Iraakse regering wou dat niet, dat was dus niet mogelijk.
Ach, Irak heeft niks voor het zeggen destijds.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:27 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De democratisch gekozen Iraakse regering wou dat niet, dat was dus niet mogelijk.
Kinderziekenhuis ook nogquote:Op zondag 7 september 2014 00:07 schreef theunderdog het volgende:
http://www.trust.org/item/20140906191937-af4xd/
Iraq air strike kills seven in hospital near Kirkuk
Dat maakt het niet minder triest. Het toont mij vooral aan dat er een enkele rede is om partij te kiezen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:16 schreef UpsideDown het volgende:
Het is de Iraakse luchtmacht, precisiebombardementen hoef je daar niet van te verwachten. De Syrische luchtmacht doet het niet veel beter op Raqqa.
Vertel eens hoe jij ISIS wil bestrijden?quote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De opportunisten zullen dit wel goedpraten omdat het onder controle was van ISIS.
Ik zou maar partij tegen IS kiezen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder triest. Het toont mij vooral aan dat er een enkele rede is om partij te kiezen.
Precisiebommen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Vertel eens hoe jij ISIS wil bestrijden?
Nee.quote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik zou maar partij tegen IS kiezen.
Omdat dode kinderen veel leuker zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 00:21 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En als dat kan waarom doet het Iraakse leger dat niet?
quote:Op zondag 7 september 2014 00:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat dode kinderen veel leuker zijn.
Als je IS gedoogd kan je beter maar snel ter plaatse gaan om over vrede te onderhandelen met ze. Ik vermoed dat ze je punt wel zullen begrijpen en het komt vast goed allemaal.quote:
Ik gedoog ISIS niet, maar kies daarom nog niet partij voor het Iraakse leger.quote:Op zondag 7 september 2014 00:24 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Als je IS gedoogd kan je beter maar snel ter plaatse gaan om over vrede te onderhandelen met ze. Ik vermoed dat ze je punt wel zullen begrijpen en het komt vast goed allemaal.
Het Iraakse leger en de Peshmerga bestrijden IS, dat lijkt mij toch een goede zaak? Hier kan je niet tegen zijn lijkt me.quote:Op zondag 7 september 2014 00:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik gedoog ISIS niet, maar kies daarom nog niet partij voor het Iraakse leger.
Snap je die nuance?
Peshmerga .... okquote:Op zondag 7 september 2014 00:28 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Het Iraakse leger en de Peshmerga bestrijden IS, dat lijkt mij toch een goede zaak? Hier kan je niet tegen zijn lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |