Wat slecht.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:37 schreef Nintex het volgende:
De Amerikaanse overheid heeft een filmpje gemaakt om moslims ervan te weerhouden om naar Irak af te reizen en voor IS te vechten.
**Warning erg NSFW**
Dit gaat wel heel erg contraproductief werken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:37 schreef Nintex het volgende:
De Amerikaanse overheid heeft een filmpje gemaakt om moslims ervan te weerhouden om naar Irak af te reizen en voor IS te vechten.
**Warning erg NSFW**
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foutje, kan gebeuren.![]()
Ik hoor dit nummer in bijna alle ISIS promo filmpjes... Iemand enig idee waar je de tekst kan vinden in het Engels?
Shazaam deed het niet![]()
![]()
http://www.dailystar.com.(...)s.ashx#axzz3CSp9Qt6b
35 bodies found in Iraq town retaken from jihadists![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_luchtmacht___.html
Jezus, op deze manier word het gewoon een officieel leger.![]()
Hebben ze piloten? Zo ja. Wat willen ze er mee doen? Die worden meteen uit de lucht geknald.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:47 schreef theunderdog het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_luchtmacht___.html
Jezus, op deze manier word het gewoon een officieel leger.![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:50 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hebben ze piloten? Zo ja. Wat willen ze er mee doen? Die worden meteen uit de lucht geknald.![]()
![]()
Ja dus?quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:54 schreef Disorder het volgende:
[..]
Chapeau. Nu nog een argument. Syrië heeft toch nog steeds gewoon een luchtmacht?
Waarom zou de luchtmacht van ISIS zo uit de lucht geschoten worden? Je doet alsof ISIS niets voorstelt en dat terwijl iedereen er nu wel achter is dat het gewoon een erg sterke strijdende groepering is.![]()
De enige reden dat ze zover konden komen is omdat een gestructureerde defensiemacht in Syrië en Irak momenteel ontbreekt. Omdat het daar zo'n ontzettende teringzooi is konden ze snel uitbreiden en grondgebied veroveren. Dat ze op de grond sterk staan daar, hoewel er momenteel weinig vooruitgang is vanwege de luchtaanvallen en verzet op andere manieren, wil niet zeggen dat ze succesvol worden in de lucht.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja dus?
Waarom zou de luchtmacht van ISIS zo uit de lucht geschoten worden? Je doet alsof ISIS niets voorstelt en dat terwijl iedereen er nu wel achter is dat het gewoon een erg sterke strijdende groepering is.![]()
Niet direct, maar als ze stand weten te houden dan worden ze ook gewoon succesvol in de lucht.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:57 schreef Disorder het volgende:
[..]
De enige reden dat ze zover konden komen is omdat een gestructureerde defensiemacht in Syrië en Irak momenteel ontbreekt. Omdat het daar zo'n ontzettende teringzooi is konden ze snel uitbreiden en grondgebied veroveren. Dat ze op de grond sterk staan daar, hoewel er momenteel weinig vooruitgang is vanwege de luchtaanvallen en verzet op andere manieren, wil niet zeggen dat ze succesvol worden in de lucht.
Ze hebben alleen wel tijd nodig, uiteraard. En men moet ISIS die tijd niet geven.![]()
Ik wacht nog steeds op beelden met daarin een luchtaanval op een konvooi wat gewoon in 1x boem, verdwijnt
Zonder wrijving geen glans![]()
Die zul je niet te zien krijgen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wacht nog steeds op beelden met daarin een luchtaanval op een konvooi wat gewoon in 1x boem, verdwijnt![]()
Ik denk het wel, al was het maar als "kijk ons eens goed bezig zijn".quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die zul je niet te zien krijgen.![]()
Een gehele konvooi vernietigen is erg lastig, zeker als je het aantal schade/burgerslachtoffers wil minimaliseren.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:37 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik denk het wel, al was het maar als "kijk ons eens goed bezig zijn".
Obama is gekke Bush niet.![]()
Had Bush toch gelijk, ze hadden hun troepen daar langer moeten laten zitten: http://www.liveleak.com/view?i=414_1409985402![]()
Bush heeft dit allemaal deels veroorzaakt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:20 schreef Stokkie_ het volgende:
Had Bush toch gelijk, ze hadden hun troepen daar langer moeten laten zitten: http://www.liveleak.com/view?i=414_1409985402![]()
Ook dat is waarquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bush heeft dit allemaal deels veroorzaakt.![]()
Zonder goede training lijkt me dat ook lastigquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:50 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hebben ze piloten? Zo ja. Wat willen ze er mee doen? Die worden meteen uit de lucht geknald.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
De democratisch gekozen Iraakse regering wou dat niet, dat was dus niet mogelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:20 schreef Stokkie_ het volgende:
Had Bush toch gelijk, ze hadden hun troepen daar langer moeten laten zitten: http://www.liveleak.com/view?i=414_1409985402Anti-Turkije![]()
Natuurlijk wel, als de VS dat wil dan doen ze dat gewoon.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:27 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De democratisch gekozen Iraakse regering wou dat niet, dat was dus niet mogelijk.![]()
Ach, Irak heeft niks voor het zeggen destijds.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:27 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De democratisch gekozen Iraakse regering wou dat niet, dat was dus niet mogelijk.![]()
Kinderziekenhuis ook nogquote:Op zondag 7 september 2014 00:07 schreef theunderdog het volgende:
http://www.trust.org/item/20140906191937-af4xd/
Iraq air strike kills seven in hospital near Kirkuk
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Het is de Iraakse luchtmacht, precisiebombardementen hoef je daar niet van te verwachten. De Syrische luchtmacht doet het niet veel beter op Raqqa.Say what?![]()
Dat maakt het niet minder triest. Het toont mij vooral aan dat er een enkele rede is om partij te kiezen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:16 schreef UpsideDown het volgende:
Het is de Iraakse luchtmacht, precisiebombardementen hoef je daar niet van te verwachten. De Syrische luchtmacht doet het niet veel beter op Raqqa.![]()
Vertel eens hoe jij ISIS wil bestrijden?quote:Op zondag 7 september 2014 00:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De opportunisten zullen dit wel goedpraten omdat het onder controle was van ISIS.Anti-Turkije![]()
Ik zou maar partij tegen IS kiezen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder triest. Het toont mij vooral aan dat er een enkele rede is om partij te kiezen.Say what?![]()
Precisiebommen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Vertel eens hoe jij ISIS wil bestrijden?![]()
Nee.quote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik zou maar partij tegen IS kiezen.![]()
Omdat dode kinderen veel leuker zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 00:21 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En als dat kan waarom doet het Iraakse leger dat niet?![]()
quote:Op zondag 7 september 2014 00:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat dode kinderen veel leuker zijn.
Anti-Turkije![]()
Als je IS gedoogd kan je beter maar snel ter plaatse gaan om over vrede te onderhandelen met ze. Ik vermoed dat ze je punt wel zullen begrijpen en het komt vast goed allemaal.quote:Say what?![]()
Ik gedoog ISIS niet, maar kies daarom nog niet partij voor het Iraakse leger.quote:Op zondag 7 september 2014 00:24 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Als je IS gedoogd kan je beter maar snel ter plaatse gaan om over vrede te onderhandelen met ze. Ik vermoed dat ze je punt wel zullen begrijpen en het komt vast goed allemaal.
Snap je die nuance?![]()
Het Iraakse leger en de Peshmerga bestrijden IS, dat lijkt mij toch een goede zaak? Hier kan je niet tegen zijn lijkt me.quote:Op zondag 7 september 2014 00:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik gedoog ISIS niet, maar kies daarom nog niet partij voor het Iraakse leger.
Snap je die nuance?Say what?![]()
Peshmerga .... okquote:Op zondag 7 september 2014 00:28 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Het Iraakse leger en de Peshmerga bestrijden IS, dat lijkt mij toch een goede zaak? Hier kan je niet tegen zijn lijkt me.
Maar het Iraakse leger bestrijden ISIS niet, die bombarderen gewoon op alles wat loopt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: