Succes met het muziekfeest op het plein zo, hahaquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:53 schreef alors het volgende:
Godsamme, jahoor de radio op 100% NLNog een keer zulke onzin en ik ga zappen.
Dit ja. Heb wel veel gelachen om de venijnige opmerkingen over en weerquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:19 schreef HansvanOchten het volgende:
Haha, wel weer een lekker luchtige aflevering na de afgelopen twee keer
Och, ik vond het niet slecht. Ik vond het einde met Victor Reinier (wie? :p) tenenkrommender, met dat gemaakte zingen voor de vrienden. Voor de rest was het een prima, luchtige aflevering.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:56 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Dat lukt hem nog niet eens fatsoenlijk....
Mmmmmmmmm kijk op zijn vocale talenten is wel wat aan te merken maar het is op zich leuk om een populaire TV serie in een populair muziekfestival over te laten lopen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:12 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Och, ik vond het niet slecht. Ik vond het einde met Victor Reinier (wie? :p) tenenkrommender, met dat gemaakte zingen voor de vrienden. Voor de rest was het een prima, luchtige aflevering.
Ik vond het juist wel grappig. Natuurlijk was het giganep, maar het had ook wel wat.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:12 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Och, ik vond het niet slecht. Ik vond het einde met Victor Reinier (wie? :p) tenenkrommender, met dat gemaakte zingen voor de vrienden. Voor de rest was het een prima, luchtige aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |