abonnement Unibet Coolblue
pi_144498850
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Sinds wanneer mag de Nederlandse polotie wapens hebben/gebruiken in België?
Mag maar er moet altijd Belgische politie in de buurt zijn.
pi_144498979
Zal Romeo Geschorst worden :o
pi_144502301
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal Romeo Geschorst worden :o
Ontslagen zelfs, maar hij wel al meteen een nieuwe baan gevonden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144546491
Als die Tony later in de serie nog terugkomt word ik echt boos, Daan de Vos was al super ongeloofwaardig, als dat nog een keer zou gebeuren zou ik dat echt kut vinden
Only the strong survive
pi_144555410
Ook echt gewoon die boot niet checken en op zoek gaan naar die man hè. :')
pi_144559259
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 12:34 schreef TheGOAT het volgende:
Als die Tony later in de serie nog terugkomt word ik echt boos, Daan de Vos was al super ongeloofwaardig, als dat nog een keer zou gebeuren zou ik dat echt kut vinden
Het eerste wat ik dacht toen ik em zag vallen is dat ik er aan twijfelde of hij wel écht deaud zou zijn...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_144618027
Natuurlijk is Tony niet dood. Die zien we echt nog wel terug.
pi_144618048
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 12:34 schreef TheGOAT het volgende:
Als die Tony later in de serie nog terugkomt word ik echt boos, Daan de Vos was al super ongeloofwaardig, als dat nog een keer zou gebeuren zou ik dat echt kut vinden
Wat was ongeloofwaardig aan de terugkeer van Daan de Vos?
pi_144622445
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 12:34 schreef TheGOAT het volgende:
Als die Tony later in de serie nog terugkomt word ik echt boos, Daan de Vos was al super ongeloofwaardig, als dat nog een keer zou gebeuren zou ik dat echt kut vinden
Aan de terugkeer van Daan de Vos was niets onlogisch aan.
pi_144622965
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:04 schreef Max23 het volgende:

[..]

Aan de terugkeer van Daan de Vos was niets onlogisch aan.
Nou je bleef maar denken dat hij dood was, en dat hij zo kort in de gevangenis zat? En het irritante was vond ik dat hij altijd maar weer terugkwam... Maak dat verhaallijn gewoon af en ga weer verder, maar steeds was hij er weer even, als in 'ooh hij moet nog even geld krijgen voor wat acteerwerk, dus we stoppen hem er hier bij.'. En toen opeens was hij doodgeschoten. Mag hopen dat met Tony niet hetzelfde gebeurd...

Tony is gewoon dood hoop ik, en de rest van de bende gaat het nu oplossen. Zo gaat het in het normale leven lijkt me, in de serie lijken ze allemaal op Jezus...
Only the strong survive
pi_144623024
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:19 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Nou je bleef maar denken dat hij dood was, en dat hij zo kort in de gevangenis zat? En het irritante was vond ik dat hij altijd maar weer terugkwam... Maak dat verhaallijn gewoon af en ga weer verder, maar steeds was hij er weer even, als in 'ooh hij moet nog even geld krijgen voor wat acteerwerk, dus we stoppen hem er hier bij.'. En toen opeens was hij doodgeschoten. Mag hopen dat met Tony niet hetzelfde gebeurd...

Tony is gewoon dood hoop ik, en de rest van de bende gaat het nu oplossen. Zo gaat het in het normale leven lijkt me, in de serie lijken ze allemaal op Jezus...
Die korte tijd in de gevangenis was wel logisch. Wolfs getuigenis telde niet, doordat hij toen undercover was etc.
  woensdag 17 september 2014 @ 14:45:43 #62
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_144623937
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:19 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Nou je bleef maar denken dat hij dood was, en dat hij zo kort in de gevangenis zat? En het irritante was vond ik dat hij altijd maar weer terugkwam... Maak dat verhaallijn gewoon af en ga weer verder, maar steeds was hij er weer even, als in 'ooh hij moet nog even geld krijgen voor wat acteerwerk, dus we stoppen hem er hier bij.'. En toen opeens was hij doodgeschoten. Mag hopen dat met Tony niet hetzelfde gebeurd...

Tony is gewoon dood hoop ik, en de rest van de bende gaat het nu oplossen. Zo gaat het in het normale leven lijkt me, in de serie lijken ze allemaal op Jezus...
In de schouder geschoten. Obvious. In het echt had hij niet eens 3 stappen kunnen zetten voor hij werd doorzeefd waarschijnlijk.

Af en toe is het wel flink gekruid maar goed, ze moeten weer iets bedenken he ;)
I'm not the girl in the picture..
pi_144705431
Mooi actueel, met de nieuwe politieuniformen.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  zaterdag 20 september 2014 @ 11:49:27 #64
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_144718500
Fijne serie is het. Offtopic vanavond zijn Angela Schijf en Victor Reinier te zien in Surprise Surprise van SBS als verrassing voor een meisje die fan is van Angela en Victor.
pi_144734046
Het blijft een top serie.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  dinsdag 23 september 2014 @ 23:26:05 #66
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_144840678
Ik kan die verdraaide laatste aflevering van seizoen 8 (de aanslag) nergens vinden, en op Uitzending Gemist is hij allang weggehaald. Iemand een idee (ik weet dat torrents niet mogen, ook op piratebay was 'ie niet te vinden, als enige aflevering :( Graag PM als je meer weet).
...(Bijna) op vakantie naar het hoge Noorden!
pi_144841589
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:26 schreef mpc007 het volgende:
Ik kan die verdraaide laatste aflevering van seizoen 8 (de aanslag) nergens vinden, en op Uitzending Gemist is hij allang weggehaald. Iemand een idee (ik weet dat torrents niet mogen, ook op piratebay was 'ie niet te vinden, als enige aflevering :( Graag PM als je meer weet).
DM
pi_144849474
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:26 schreef mpc007 het volgende:
Ik kan die verdraaide laatste aflevering van seizoen 8 (de aanslag) nergens vinden, en op Uitzending Gemist is hij allang weggehaald. Iemand een idee (ik weet dat torrents niet mogen, ook op piratebay was 'ie niet te vinden, als enige aflevering :( Graag PM als je meer weet).
Ik heb hem via google gevonden, je kon hem ergens online kijken.
Only the strong survive
pi_144884741
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 08:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een heftige aflevering zeg! Ik moest er serieus even van bijkomen. Wat alleen maar positief is voor de serie ; wát een goede acteurs! Javier Guzman trouwens ook. Die was echt eng. En uiteraard leeft ie nog.
Romeo, Marion en Frieda vind ik anders echt slecht geacteerd. Gênant gewoon. Een enorm contrast met de rest van de cast, die het inderdaad erg goed doen.
pi_144935392
Weer begonnen.
pi_144935450
Is die gast wie ik denk dat het is?

https://twitter.com/joeldetombe

ja dus
know'm sayin?
×
word? word.
pi_144935631
Wat een niveau weer. Met die verdomde Jan Smit :r
pi_144935715
Ik hoop dat Jan Smit de aflevering niet overleeft.

Vieze TROS inteeltshow :r
know'm sayin?
×
word? word.
pi_144935985
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 september 2014 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een niveau weer. Met die verdomde Jan Smit :r
ik vind het wel geinig, net als deze dochter :9
pi_144936189
Godsamme, jahoor de radio op 100% NL :r Nog een keer zulke onzin en ik ga zappen.
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')