Ik vind die zogenaamd spontane discussies over maatschappelijke problemen echt tenenkrommend slechtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:13 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Precies, die opmerkelijke ontmoeting in de lift ook.
Ze snijden wel een maatschappelijk thema aan, die vrouw van de pomphouder die 8 jaar krijgt wegens "zelfverdediging" is natuurlijk een kopie van de schietpartij bij de juwelier in Deurne al werd die vrouw niet vervolgt.
Ik dacht dat die namen me wel ergens bekend voorkwamen maar ik snap er idd ook niet veel meer van. Of linkt Wolfs 'm nou aan die vent die gespeeld werd door Javier Guzman?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:49 schreef Take2 het volgende:
[..]
Ik vind die zogenaamd spontane discussies over maatschappelijke problemen echt tenenkrommend slecht![]()
Wat ik alleen niet snap, waarom doet Wolfs onderzoek naar Boesmeer? En wie zijn die andere personen waarvan hij er tot zijn verbazing achterkwam dat ze ook allemaal onder Boesmeer in behandeling zijn geweest?
Hij vertrouwt hem niet, zeker omdat Boesmeer plots bij het lab van forensische opsporing opdook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:49 schreef Take2 het volgende:
[..]
Ik vind die zogenaamd spontane discussies over maatschappelijke problemen echt tenenkrommend slecht![]()
Wat ik alleen niet snap, waarom doet Wolfs onderzoek naar Boesmeer? En wie zijn die andere personen waarvan hij er tot zijn verbazing achterkwam dat ze ook allemaal onder Boesmeer in behandeling zijn geweest?
Ooh dat groepje fouten militairen rond Tony dus?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij vertrouwt hem niet, zeker omdat Boesmeer plots bij het lab van forensische opsporing opdook.
De andere namen die hij vanavond noemde zijn van enkele oud-militairen die in Afghanistan gelegerd waren en met de Italiaanse maffia een drugshandeltje runden in Maastricht. Ook waren ze betrokken bij de hinderlaag waarin de politie gelopen is. Bij die actie is destijds Bols ook gewond geraakt. Dit alles is nog van eind vorig seizoen.
T zou me niks verbazen, t is ook gewoon ongelofelijk slecht gespeeld terwijl ik FM anders altijd wel goed in elkaar vind zitten maar dit seizoen valt imo zwaar tegen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:06 schreef Ties02 het volgende:
Ja die maatschappelijke politieke correcte thema's komen bij ook een beetje de strot uit
We hebben nu al de onschuldige negert gehad, de ondernemer die de overvaller neerschiet, goede doelen die toch niet zo goed zijn, roemenen die uitgebuit worden, krijgen we straks ook nog Zwarte Piet?
Ja, en de connectie met de Italianen uit Luik die in het drugswereldje zittenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:10 schreef Take2 het volgende:
[..]
Ooh dat groepje fouten militairen rond Tony dus?
Nee Turks.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:29 schreef Ties02 het volgende:
Nou wat voor taal sprak de kleine David? Ik gok italiaans
Ik vind vooral jammer dat de grote verhaallijn nauwelijks behandeld word, zal er wel doorheen geramt worden in de laatste aflevering.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:55 schreef Buster24 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de alle door elkaar lopende verhaal lijnen?
Een moord, de uithuisplaatsing van dat jongetje, onderzoek naar de psychiater, zakkenrollers en een louche makelaar + zielige Roemenen
Het lijkt wel of de afleveringen meer en meer volgepropt worden.
Waarom zouden ze daar op moeten terugkomen? Was toch gewoon zelfverdediging, man lijkt zijn wapen te willen pakken, waarna ze hem neer schiet. En dat ze hem niet in zijn been schiet tja. Stel dat hij echt een wapen had, kon hij dan alsnog op haar vuren bij alleen een "beenwond"quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:44 schreef Anouk83 het volgende:
Die psychiater zal idd wel iets met Tony (javier guzman) te maken hebben want de rest wat door hem behandeld is geworden zijn ook aan Tony te linken.
Maar waarom werd er deze aflevering totaal niet teruggekeken op het feit dat Eva iemand neer heeft geschoten vorige week? Vind ik maar vreemd
Hij hoort bij de Hamza's. Die willen nog steeds wraak nemen voor de moord op hun vader en neef.quote:
Volgens mij heeft die bazin haar verwezenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:43 schreef Buster24 het volgende:
Kan iemand zich nog herinneren door wie EVA naar psychiater Boesmeer is verwezen?
Ik kan me herinneren dat ze daar via een collega kwam of zit ik nu echt fout.
Collega van Boesmeer ja.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:43 schreef Buster24 het volgende:
Kan iemand zich nog herinneren door wie EVA naar psychiater Boesmeer is verwezen?
Ik kan me herinneren dat ze daar via een collega kwam of zit ik nu echt fout.
Ja dit was ik me ook al af aan het vragenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
haha http://goo.gl/maps/OCyOZ A is politieburo in Maastricht
B Eckelrade, en C het kapelletje waar gefilmd werd (hoezo omweg)![]()
behoorlijk irritant als je de buurt erg goed kent.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:10 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja dit was ik me ook al af aan het vragen
Ik kom zelf ook uit de buurt (mheer) maar waar is dat kapelletje nou?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
behoorlijk irritant als je de buurt erg goed kent.
Dat was mij ook onduidelijk.quote:
nee, nog twee afleveringenquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:09 schreef TheGOAT het volgende:
IS volgende week al de laatste aflevering, nee toch? Slap seizoen dan....
omdat die gast het gedaan had en die lab dame ermee gerommeld heeft zodat het niet uit zou komen zo kon hij dus meewerken aan die DNA test zonder gepakt te worden die lab dame zal wel een band hebben met hem op de een of andere manierquote:
Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe het zat, maar van Engelen wist niet dat hij schuldig was. Dat werd aan het einde ook duidelijk toen Wolfs (?) zei dat van Engelen niets had hoeven doen en dat dan uitgekomen was dat die vent schuldig was.quote:Op zondag 2 november 2014 10:37 schreef Take2 het volgende:
Maar t was veel makkelijker geweest om het wel uit te laten komen. Dan had van Engelen ook geen last meer van hem gehad en had hij geen criminele dingen hoeven doen.
eensquote:Op zondag 2 november 2014 12:16 schreef Take2 het volgende:
Hmm ja, nou ja ik snap niet veel meer van dit seizoen.
Vind dit seizoen sowieso wel de minste tot nu toe. Ik weet niet of er veel veranderd is in de crew ofzo maar het mist het echt FM gevoel imo.
+ Homo-discussiequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:06 schreef Ties02 het volgende:
Ja die maatschappelijke politieke correcte thema's komen bij ook een beetje de strot uit
We hebben nu al de onschuldige negert gehad, de ondernemer die de overvaller neerschiet, goede doelen die toch niet zo goed zijn, roemenen die uitgebuit worden, krijgen we straks ook nog Zwarte Piet?
Nee, hij is juist lekker droog.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:28 schreef Joosie200 het volgende:
Volgende week die verrekte Joey terug
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:09 schreef Polta1408 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wel, bovendien speelt die ex-Idols gast de rol perfect, maar ik kon die Joey vanaf het begin al niet uitstaan. Liever dat hij als held-in-actie een kogel tegemoet krijgt tijdens een achtervolging dan dat Esmee zo uit de serie is gezetquote:Op zondag 2 november 2014 13:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee, hij is juist lekker droog.
Naja, ik mag hem wel. Bracht een beetje variatie erin in plaats van alleen maar serieus.quote:Op zondag 2 november 2014 13:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat wel, bovendien speelt die ex-Idols gast de rol perfect, maar ik kon die Joey vanaf het begin al niet uitstaan. Liever dat hij als held-in-actie een kogel tegemoet krijgt tijdens een achtervolging dan dat Esmee zo uit de serie is gezetMaar verder vind ik dit seizoen ook niet zo hoogstaand als anders, als het al ooit hoogstaand was ofc
Die ene aflevering met Jan Smit was gewoon continu sluikreclame voor de tros
Mja, meer variatie daarom Jan Smit ook, daar waren ze allemaal niet serieus maar dik OOC.quote:Op zondag 2 november 2014 14:07 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Naja, ik mag hem wel. Bracht een beetje variatie erin in plaats van alleen maar serieus.
Toen met dat foutje vriendje Luca, dat geld (bijv. De Overloper) en Daan De Vos vond ik het veel spannender.
haha das waar jaquote:Op zondag 2 november 2014 15:00 schreef LastRequest het volgende:
In zijn eerste aflevering refereerde hij er zelfs een beetje aan, hij zei iets over talentenjachten op tv oid
Bedankt voor het delenquote:Op zondag 2 november 2014 14:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het is wel grappig om foto's terug te zien, 7 jaar geleden begonnen ze met uitzenden en wat hebben ze in seizoen 1 toch jonge koppies
En dan de meest lame cliffhanger erin gooien om weer een jaar te wachten op seizoen 10quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:30 schreef Flitskikker het volgende:
Ja joh, lekker alles verklappen in het voorstukje
Maar had ten minste dan niet nu al verklaptquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dan de meest lame cliffhanger erin gooien om weer een jaar te wachten op seizoen 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar inderdaad, ze verzinnen vast wel iets voor een cliffhanger. Ik zie het wel gebeuren dat dat in de shootout gebeurt (onder schot, Eva gegijzeld o.i.d.), zodat het verhaal nóg niet is afgerond.
Vreselijkquote:
Herinner me alleen dat die dame toen ineens plotsklaps vervangen werd door David en dat Eva dat in eerste instantie helemaal niks vond.... Maar weet niet echt meer wat de reden was dat David de nieuwe psych werd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:50 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vraag me af of de schrijvers nu werkelijk vanaf het begin in hun hoofd hadden dat die psychiater een 'bad guy' was en het lek zou zijn. Of dat ze pas later op deze vinding kwamen. Welke hints zaten er vanaf het begin van vorig seizoen in?
als ik het me goed herinner was ze inderdaad niet blij en vroeg ze om een vrouw, en gaf david aan dat ze overlegd hadden en ze het met hem moest stellen (of iets in die richting)quote:Op zondag 9 november 2014 13:47 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Herinner me alleen dat die dame toen ineens plotsklaps vervangen werd door David en dat Eva dat in eerste instantie helemaal niks vond.... Maar weet niet echt meer wat de reden was dat David de nieuwe psych werd.
Heb hem gister op Youtube bekeken, vorige aflevering schijnt niet goed te kunnen worden gezet op uitzending gemist.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:18 schreef Roooske het volgende:
Begon dit om half 9? Ja zeker? En iemand enig idee hoe ik de vorige afleveringen kan terugkijken. Ze zijn allemaal niet beschikbaar.
Je bedoelt de aflevering van vorige week? Die kon ik toevallig wel terugkijken, maar de afleveringen van de weken daarvoor zijn allemaal uitgeschakeld ofzo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb hem gister op Youtube bekeken, vorige aflevering schijnt niet goed te kunnen worden gezet op uitzending gemist.
Nee. Bols is nog een open eindje, maar hij lijkt ermee weg te komen omdat Toni dood isquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:24 schreef Morodeepdelver het volgende:
Vond het wel een toffe seizoensfinale!
Alleen Bols was toch ook niet 100% zuiver? Dat telefoontje op zijn ziekenhuisbed naar die Toni?
Of was dat later alweer uitgelegd? Ben het vergeten dan....
Geniet er nog maar van, het begint dan minder goed te worden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:00 schreef roos94 het volgende:
Ik heb de eerste zes seizoenen in twee weken gekekenBen nu bij seizoen 7 aflevering 1
erg leuke serie. Vooral
Angela
en de Fleva momenten vind ik het leukst
unit 13 bestaat dat nog ergens online?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:39 schreef raptorix het volgende:
Voor iedereen die nog wat jonger is, kijk de Nederlandse serie Unit 13, 30x keer spannender dan dit!
Ik zie net dat ie in zijn geheel op youtube staat, denk dat ik hem ga kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:40 schreef Take2 het volgende:
[..]
unit 13 bestaat dat nog ergens online?
Vroegah altijd op de buis trouw gevolgd als klein kindquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:39 schreef raptorix het volgende:
Voor iedereen die nog wat jonger is, kijk de Nederlandse serie Unit 13, 30x keer spannender dan dit!
oh idd, ga gelijk kijken, nostalgiequote:Op vrijdag 14 november 2014 21:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zie net dat ie in zijn geheel op youtube staat, denk dat ik hem ga kijken
Ik vond Charon altijd super tof (Luc Boyer)
Hmm, 1996.quote:
Absoluut niet, zeker qua verhaallijn en actie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:05 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hmm, 1996.
Ik vond oubolligheid meestal een afknapper (bij series én films). Hoe is dat bij die serie?
Maar eens proberen danquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Absoluut niet, zeker qua verhaallijn en actie.
Eva blijft gewoon hoor, dat doen ze altijd aan het eind van het seizoen ter afsluitingquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Stop Angela Schijf? je kreeg op het einde een soort terug blik😳
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:24 schreef Morodeepdelver het volgende:
Vond het wel een toffe seizoensfinale!
Alleen Bols was toch ook niet 100% zuiver? Dat telefoontje op zijn ziekenhuisbed naar die Toni?
Of was dat later alweer uitgelegd? Ben het vergeten dan....
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee. Bols is nog een open eindje, maar hij lijkt ermee weg te komen omdat Toni dood is
Was het niet zo dat Bols' telefoon werd getapt via de telefooncentrale? Dat Tony daar een vriendje had die ervoor zorgde dat hij alle telefoontjes van Bols mee kon luisteren?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:38 schreef Joosie200 het volgende:
Bols blijft dus niet zuiver op de graat.Wel jammer dat er geen cliffhanger is. Payback van Romeo als wraak voor Esmee was wel over de top qua special effect. Die keer toen Eva en Floris in een driveby betrokken raakten tijdens het opgraven van drugsgeld vond ik nog wel wat hebben.
Ja, en toen ze daar achter kwamen was het te laat en was dat vriendje al omgelegd. Esmee maakte in de laatste minuten voor haar dood ook een bel gebaar om dat te proberen duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:46 schreef christiman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Was het niet zo dat Bols' telefoon werd getapt via de telefooncentrale? Dat Tony daar een vriendje had die ervoor zorgde dat hij alle telefoontjes van Bols mee kon luisteren?
Staan die allemaal online? Zo ja link?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:00 schreef roos94 het volgende:
Ik heb de eerste zes seizoenen in twee weken gekekenBen nu bij seizoen 7 aflevering 1
erg leuke serie. Vooral
Angela
en de Fleva momenten vind ik het leukst
Ah, thanksquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:14 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, en toen ze daar achter kwamen was het te laat en was dat vriendje al omgelegd. Esmee maakte in de laatste minuten voor haar dood ook een bel gebaar om dat te proberen duidelijk te maken.
Heb ergens het idee dat dat hele Bols gebeuren niets meer van doen heeft.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:15 schreef Postbus100 het volgende:
Zou Bols dan gechanteerd worden?
Vond het trouwens een leuke aflevering! Beetje gezonde spanning, leuk om het zo in walibi te doen.
Nee hoor, gewoon een terugblik van desbetreffend seizoenquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Stop Angela Schijf? je kreeg op het einde een soort terug blik😳
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |