abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:10:33 #226
391606 AF_
AltijdKapot
pi_146166079
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 21:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
haha http://goo.gl/maps/OCyOZ A is politieburo in Maastricht
B Eckelrade, en C het kapelletje waar gefilmd werd (hoezo omweg) :D :P
Ja dit was ik me ook al af aan het vragen :')
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:13:14 #227
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_146166207
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 21:10 schreef AF_ het volgende:

[..]

Ja dit was ik me ook al af aan het vragen :')
behoorlijk irritant als je de buurt erg goed kent.
Net efkes anges
pi_146169631
Arletti mocht er wezen hoor :9, al is het gewoon Fien van Politie Antwerpen :P De zielenknijper is dus er gloeiend bij, mocht Eva erachter komen dan zal ze wel ala het Stockholmsyndroom de boel ontkennen en nog meer David lief hebben :') Want zodra het ook maar gaat neigen naar een bruiloft voor Wolfs & Eva dan is het exit voor Flikken Maastricht. Volgende week die verrekte Joey terug :{w
mag het weten
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:35:49 #229
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146169954
Als ik zo de beschrijving van de laatste aflevering lees dan zou het in het volgende seizoen wel weer eens door kunnen lopen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_146171830
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 21:13 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

behoorlijk irritant als je de buurt erg goed kent.
Ik kom zelf ook uit de buurt (mheer) maar waar is dat kapelletje nou?
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 23:43:36 #231
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_146172821
Als je van Mechelen naar Partij rijdt, direct na het uitrijden van Mechelen.
Op een shot zag je ook het blauwe bord 'Mechelen' op de achtergrond.
Net efkes anges
pi_146172989
Huh waarom was dat dna nou verwisseld? :?
pi_146179458
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:47 schreef Take2 het volgende:
Dat was mij ook onduidelijk.

Zoals ik al eerder schreef, ze proberen te veel "zaken" in een aflevering te stoppen.
Ik kan mij herinneren dat Marion & Romeo in de eerste series ook wel zaken hadden maar dan veel kleiner, pesten op school, dierenmishandeling enz. tegenwoordig pakken ze het grootser aan en nemen meer ruimte van de aflevering in.

De moord was een combinatie van de zaken: Vaatstra (groot DNA onderzoek) Nicky Verstappen (Moord en verkrachting in een kleine dorpsgemeenschap) en de Schiedammer Parkmoord (een slachtoffer overlijd de ander wordt bewusteloos achter gelaten)
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_146184728
IS volgende week al de laatste aflevering, nee toch? Slap seizoen dan....
Only the strong survive
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 november 2014 @ 14:23:21 #235
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146185054
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:09 schreef TheGOAT het volgende:
IS volgende week al de laatste aflevering, nee toch? Slap seizoen dan....
nee, nog twee afleveringen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_146202710
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:47 schreef Take2 het volgende:
omdat die gast het gedaan had en die lab dame ermee gerommeld heeft zodat het niet uit zou komen zo kon hij dus meewerken aan die DNA test zonder gepakt te worden die lab dame zal wel een band hebben met hem op de een of andere manier
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_146208923
Maar t was veel makkelijker geweest om het wel uit te laten komen. Dan had van Engelen ook geen last meer van hem gehad en had hij geen criminele dingen hoeven doen.
pi_146209637
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 10:37 schreef Take2 het volgende:
Maar t was veel makkelijker geweest om het wel uit te laten komen. Dan had van Engelen ook geen last meer van hem gehad en had hij geen criminele dingen hoeven doen.
Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe het zat, maar van Engelen wist niet dat hij schuldig was. Dat werd aan het einde ook duidelijk toen Wolfs (?) zei dat van Engelen niets had hoeven doen en dat dan uitgekomen was dat die vent schuldig was.

[ Bericht 0% gewijzigd door LastRequest op 02-11-2014 14:59:01 ]
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_146210713
Hmm ja, nou ja ik snap niet veel meer van dit seizoen.

Vind dit seizoen sowieso wel de minste tot nu toe. Ik weet niet of er veel veranderd is in de crew ofzo maar het mist het echt FM gevoel imo.
pi_146211435
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 12:16 schreef Take2 het volgende:
Hmm ja, nou ja ik snap niet veel meer van dit seizoen.

Vind dit seizoen sowieso wel de minste tot nu toe. Ik weet niet of er veel veranderd is in de crew ofzo maar het mist het echt FM gevoel imo.
eens
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_146212974
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:06 schreef Ties02 het volgende:
Ja die maatschappelijke politieke correcte thema's komen bij ook een beetje de strot uit

We hebben nu al de onschuldige negert gehad, de ondernemer die de overvaller neerschiet, goede doelen die toch niet zo goed zijn, roemenen die uitgebuit worden, krijgen we straks ook nog Zwarte Piet?
+ Homo-discussie
+ Privacy en "overheid kijkt mee"

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:28 schreef Joosie200 het volgende:
Volgende week die verrekte Joey terug
Nee, hij is juist lekker droog.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:09 schreef Polta1408 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
pi_146213094
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 13:52 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Nee, hij is juist lekker droog.
Dat wel, bovendien speelt die ex-Idols gast de rol perfect, maar ik kon die Joey vanaf het begin al niet uitstaan. Liever dat hij als held-in-actie een kogel tegemoet krijgt tijdens een achtervolging dan dat Esmee zo uit de serie is gezet :Y Maar verder vind ik dit seizoen ook niet zo hoogstaand als anders, als het al ooit hoogstaand was ofc :P Die ene aflevering met Jan Smit was gewoon continu sluikreclame voor de tros :r
mag het weten
pi_146213315
Krijg nou tieten, had nooit gezien dat het die gast van idols is!
pi_146213395
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 13:57 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat wel, bovendien speelt die ex-Idols gast de rol perfect, maar ik kon die Joey vanaf het begin al niet uitstaan. Liever dat hij als held-in-actie een kogel tegemoet krijgt tijdens een achtervolging dan dat Esmee zo uit de serie is gezet :Y Maar verder vind ik dit seizoen ook niet zo hoogstaand als anders, als het al ooit hoogstaand was ofc :P Die ene aflevering met Jan Smit was gewoon continu sluikreclame voor de tros :r
Naja, ik mag hem wel. Bracht een beetje variatie erin in plaats van alleen maar serieus.

De laatste paar seizoenen vond ik ook niet echt hoogstaand inderdaad. Toen met dat foutje vriendje Luca, dat geld (bijv. De Overloper) en Daan De Vos vond ik het veel spannender.
pi_146213681
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 14:07 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Naja, ik mag hem wel. Bracht een beetje variatie erin in plaats van alleen maar serieus.

Toen met dat foutje vriendje Luca, dat geld (bijv. De Overloper) en Daan De Vos vond ik het veel spannender.
Mja, meer variatie daarom Jan Smit ook, daar waren ze allemaal niet serieus maar dik OOC.

Eens, en eerder terug voordat ze begonnen met BN'ers een gastrolletje te geven (elke aflevering bij kans weer iemand anders) was het interessanter met het afpersen van Frank toen de Ponti nog operationeel was. Het is wel grappig om foto's terug te zien, 7 jaar geleden begonnen ze met uitzenden en wat hebben ze in seizoen 1 toch jonge koppies :D
mag het weten
pi_146214409
Daan de Vos _O_
pi_146215032
In zijn eerste aflevering refereerde hij er zelfs een beetje aan, hij zei iets over talentenjachten op tv oid :D
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_146215253
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 15:00 schreef LastRequest het volgende:
In zijn eerste aflevering refereerde hij er zelfs een beetje aan, hij zei iets over talentenjachten op tv oid :D
haha das waar ja :D spuit 11 :')
pi_146217420
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 14:19 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Het is wel grappig om foto's terug te zien, 7 jaar geleden begonnen ze met uitzenden en wat hebben ze in seizoen 1 toch jonge koppies :D
Bedankt voor het delen _O_

Leuk om terug te zien.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')