quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Wie ben jij nou weer? Daarbij troll ik nooit, ben niet eenzaam, draag geen bril en heb ook geen puisten. Je praat dus onzin.quote:
Ik heb 1 en misschien 2 SCC's over tegen W2.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:52 schreef Dekatria het volgende:
Tijd dat we weer gaan voetballen, dit geouwehoer gaat ook wel vervelen.
Voorheen stond er FC Neuzenvreugd. Dat vond ik wat beter.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:51 schreef HPLC het volgende:
Het valt me nu pas op dat Ajax met kleine letters is getypt![]()
Eensquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorheen stond er FC Neuzenvreugd. Dat vond ik wat beter.
WAT IS DEZEquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb 1 en misschien 2 SCC's over tegen W2.
Wil jij gaan?
Haha ERETRIBUNE hier tegen willem 2. Zeg het nogmaals. Ga ook meteen die hele drank voorraad leeg drinken danquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb 1 en misschien 2 SCC's over tegen W2.
Wil jij gaan?
9 ton binnenharken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Relaxed. Moet je daar sjouwen?>
A gaat ook meequote:Op vrijdag 5 september 2014 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]Held. Maar dat doe je met S. Dus dan kan A. gewoon mee. Je hebt dus maar 1 SCC over.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
A gaat ook mee
Nee maar we zitten een aantal dagen onder de pannen. Ik zat te denken om er 1 aan W. te geven want in-group, maar ik weet niet of hij kon. Vraag het hem effe, anders ken jij ze wat mijn aan gaat gebruiken.
Edit: WTF, ik ben gewoon van 10 tot 20 september vrij. Dat gebeurt eens per 5 jaar, als de aarde en alle andere planeten in één lijn staan met elkaar.
Ik miste wat, maar dat was het dus jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorheen stond er FC Neuzenvreugd. Dat vond ik wat beter.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
KAN ER NIKS MEER VAN MET DAT DIKKE LIJF
Alsof dat uitmaakt in een vrije trap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |