Van Goud.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:45 schreef satecl het volgende:
Feyenoord spelers zijn op het juiste moment verkocht. Overschat.
Wijf van Geel al aan de orde geweest? Dan is het feest weer compleet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:45 schreef satecl het volgende:
Feyenoord spelers zijn op het juiste moment verkocht. Overschat.
Wat doet Ajax face daar uberhaupt manquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Joost praat en iedereen probeert hem af te kappen
to fastquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:48 schreef Grifte het volgende:
Straks met Ron Beton erbij is er weer nothing on the handje
Foxyquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat doet Ajax face daar uberhaupt man
RTL is de hoer van FOX.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat doet Ajax face daar uberhaupt man
0,0000000000000000000000000quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
Hoeveel wedstrijden zou Johan van Van Dijk gezien hebben?
0quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
Die tegen Ajax alleen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
Ik denk serieus 0quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
Bij man utd ook niet meerquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zit niet op van Persie te wachten. Die man kan er niks van in Oranje.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Liever Schelvecchio dan beelden
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:58 schreef rubbereend het volgende:
De snor: Onder Van Gaal gebeurde dat niet
Van Gangelen: dat gebeurde wel
De snor: ander onderwerp
Hiddink is over the hill. Leeft er niet meer voor en heeft maar weinig gepresteerd de afgelopen 10 jaar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een geouwehoer man. Hiddink heeft het in 1998 meer dan perfect gedaan. Die vent weet echt wel wat ie doet. Ik zeg; komt GOED
Problemen mee?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:59 schreef rubbereend het volgende:
Maar goed, Hiddink is nu dus bij zijn enkels afgezaagd na één wedstrijdje?
Gooide Nederland er anders even lekker uit op het EKquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hiddink is over the hill. Leeft er niet meer voor en heeft maar weinig gepresteerd de afgelopen 10 jaar.
Kan er niks van. Koeman had daar moeten zitten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:59 schreef rubbereend het volgende:
Maar goed, Hiddink is nu dus bij zijn enkels afgezaagd na één wedstrijdje?
Toen was het NL-elftal van wereldklasse...iedere mongool had met dat elftal de halve finale gehaald.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een geouwehoer man. Hiddink heeft het in 1998 meer dan perfect gedaan. Die vent weet echt wel wat ie doet. Ik zeg; komt GOED
Dat was ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gooide Nederland er anders even lekker uit op het EK
Die wedstrijd viel alles op zijn plaats bij de Russen. Van de 10x had Nederland hem 8x gewonnen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gooide Nederland er anders even lekker uit op het EK
Rijkaard verloor twee jaar later de halve finale en Van Gaal kon met die voetballers niet eens een WK halenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen was het NL-elftal van wereldklasse...iedere mongool had met dat elftal de halve finale gehaald.
We waren toch zo briljant in de poule toenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat was ook niet zo moeilijk
Dat zeggen mensen die de kansen van Italie en Frankrijk niet meetellenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
We waren toch zo briljant in de poule toen
Rusland werd ook onderschat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
We waren toch zo briljant in de poule toen
In 2002 was de Ajax 1995-generatie aardig over the hill.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rijkaard verloor twee jaar later de halve finale en Van Gaal kon met die voetballers niet eens een WK halen
De Boer was gewoon basisspeler in Barcelonaquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In 2002 was de Ajax 1995-generatie aardig over the hill.
XDquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAAH GOEDE GRAP GOED OPGELET KOMMA GEMIST GR GR
Johan volgt elke speler.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:16 schreef Gramulanion het volgende:
Johan heeft Zimling nog gevolgd bij Mainz.
Die kon je niet volgenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:16 schreef Gramulanion het volgende:
Johan heeft Zimling nog gevolgd bij Mainz.
Ik heb een beetje het gevoel dat ze Jan Jood niet helemaal serieus nemen.quote:
Waarom zit JJ er eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het gevoel dat ze Jan Jood niet helemaal serieus nemen.
En die hele matige verdediging verkocht.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord heeft ook goed ingekocht, wat lult Gijp nou.
Volgens mij kunnen wij een chronisch geblesseerde speler best missen voor een paar miljoen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:19 schreef rubbereend het volgende:
Dat doen ze bij Ajax wel goed, Siem de Jong wegeerst wordt hij jaren niet verkocht. En nu missen ze hem wel volgens mij
Sowieso heeft die Henkie vorig jaar amper gespeeld.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen wij een chronisch geblesseerde speler best missen voor een paar miljoen.
4-8 dit jaar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente geen slecht team.
Ga weg Johan.
Volg het al een tijdje niet meer.quote:
Joop is de wijken ingegaanquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:22 schreef DNP-Old het volgende:
Ryo gehaald om Ould-Chikh voor de voeten te lopen. Zo rolt Joop.
Klopt, en Sport 1 hebben ze niet meer nodig dus geen Shellfish meer, het is een tragedie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:22 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Volg het al een tijdje niet meer.
Dus nu moeten we maar gaan luisteren naar JJ voor wat beelden?.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klopt, en Sport 1 hebben ze niet meer nodig dus geen Shellfish meer, het is een tragedie.
Feyenoord wordt 2e.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:22 schreef marcodej het volgende:
Feyenoord wordt helemaal niks dit jaar.
Prima team.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet nog zien of ze het linkerrijtje halen.
Nep fan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:27 schreef Stofje het volgende:
Oh mijn god.
Dit is ongelofelijk.
Dramatisch.
Voor de eerste keer ooit VI gewoon... vergeten.
Wat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet nog zien of ze het linkerrijtje halen.
Diamond League?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:29 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen is het WR hoogspringen van Sotomayor er bijna aan.
Feyenoord is gewoon een grauwe middelmaat...als het mee zit, dan doen ze mee in de subtop. Als het tegenzit dan worden ze 13e of 14e.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Feyenoord is gewoon een grauwe middelmaat...als het mee zit, dan doen ze mee in de subtop. Als het tegenzit dan worden ze 13e of 14e.
Iedere ploeg is grauwe middelmaatquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Feyenoord is gewoon een grauwe middelmaat...als het mee zit, dan doen ze mee in de subtop. Als het tegenzit dan worden ze 13e of 14e.
Je kent de huidige selectie wel?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
?????????quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk troll je, anders heb je er gewoon helemaal geen kijk op.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Allemaal versterkingen van middenmoters.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kent de huidige selectie wel?
Met al die Hagenezen in het team kan het kampioenschap ons bijna niet meer ontgaan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Allemaal versterkingen van middenmoters.
Yep, dan bedoelde ik ook...Cambuur, Utrecht, Twente, Feyenoord en ADO kunnen allemaal van elkaar winnen. Elf tegen elf en de bal is rondquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedere ploeg is grauwe middelmaat
Als dat begint te lopen zou dat de redding kunnen zijn. Maar ja dan moet Fred Verhoek en Immers ook opstellen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Met al die Hagenezen in het team kan het kampioenschap ons bijna niet meer ontgaan.
De complete verdediging + Pelle is weg. Geen idee wie er bij zijn gekomen...quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kent de huidige selectie wel?
Middenvelders en Vermeerquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De complete verdediging + Pelle is weg. Geen idee wie er bij zijn gekomen...
Goede middenvelders en voetballend zijn ze er stappen op vooruitgegaan. Alleen afwerkend slap. Heb zondag voor het eerst sinds tijden eens genoten van het veldspel van Feyenoord. Lust voor het oog om daar naar te kijkenquote:
Feyenoorder422quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede middenvelders en voetballend zijn ze er stappen op vooruitgegaan. Alleen afwerkend slap. Heb zondag voor het eerst sinds tijden eens genoten van het veldspel van Feyenoord. Lust voor het oog om daar naar te kijken
In before Feyenoorder422
Ouwe snoepert.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Aad gaat nog wekelijks naar jeugdtoernooien.
Kenneth vriendjequote:Op vrijdag 5 september 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede middenvelders en voetballend zijn ze er stappen op vooruitgegaan. Alleen afwerkend slap. Heb zondag voor het eerst sinds tijden eens genoten van het veldspel van Feyenoord. Lust voor het oog om daar naar te kijken
In before Feyenoorder422
Hockeymeisjesquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij kan beter overal webcams ophangen
Daarom gaat hij ook naar al die verschillende verenigingen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij kan beter overal webcams ophangen
Ik bel de politie alvastquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:44 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Daarom gaat hij ook naar al die verschillende verenigingen.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:45 schreef Yi-Long het volgende:
Zlatan een van de beste spitsen aller tijden![]()
![]()
Rot toch op man. Heeft het alleen laten zien in idioot slechte competities tegen matige tegenstandertje, terwijl hij dan zelf bij het allerbeste team speelde... (!)
Ja want de Primera Division en de Serie A zijn matig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:45 schreef Yi-Long het volgende:
![]()
Rot toch op man. Heeft het alleen laten zien in idioot slechte competities tegen matige tegenstandertje, terwijl hij dan zelf bij het allerbeste team speelde... (!)
Wie hoort dan wel bij dat rijtje?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:45 schreef Yi-Long het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind jan joost vanavond een prima tafelgast
Johannes en GGMM zijn het met je eens.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Idd, babbelt prima meequote:Op vrijdag 5 september 2014 21:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Die moet hopen dat de strafschop ooit sneuvelt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Cillissen zou balen als die uitdoelpuntregel wordt afgeschaft.
De indirecte vrije trap in het strafschopgebied moet terug jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die moet hopen dat de strafschop ooit sneuvelt.
Het doet me ergens aan denken, maar dan een miljoenmiljard keer slechter.quote:
Dit dus. Volgens mij wordt dit helemaal niks.quote:
Hij leek niet echt op zn gemak zoals ik het vermoeden had.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef julian6 het volgende:
Prima uitzendingJan-Joost leuke tafelgast!
ik denk ook dat er een verschil zit in budgetquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het doet me ergens aan denken, maar dan een miljoenmiljard keer slechter.
Viel me enorm mee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef julian6 het volgende:
Prima uitzendingJan-Joost leuke tafelgast!
Hij was in de war met van der Wiel. Lijken ook op elkaar. Verder topshow.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:22 schreef GwaiLow het volgende:
Wat zegt Rene nou? Chadli die Reiziger helemaal kleurenblind tikte?
Lage score, maar Flikken en The Voice hadden bij elkaar al 4 miljoen kijkers.quote:
De tweede opmerking over Genee van Derksen was wel weer gevat.quote:
een wedstrijd gespeeld en drie puntenquote:Op maandag 8 september 2014 19:56 schreef Evertjan het volgende:
hoe doet Hansie het bij DOVO?? of zijn die nog niet begonnen aan het seizoen?
Goed begin van de competitie dus, het is hier wel in de buurt misschien is een keer gaan kijken als ze thuis spelenquote:Op maandag 8 september 2014 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een wedstrijd gespeeld en drie punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |