Dat Frank de moeite neemt om je post te editen en niet te verwijderen, spreekt boekdelen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:02 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat er stond, kerel.
Frank_Drebin en Copthorne zijn twee baasjes die elkaars berichten niet verwijderen, maar die met elkaar in conclaaf treden teneinde een voor KLB zo goed mogelijke oplossing te krijgen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat Frank de moeite neemt om je post te editen en niet te verwijderen, spreekt boekdelen.
Dat Frank enige rust in zich heeft geloof ik wel inderdaad. Dat hele gedoe over jou, mwah, ongeleid projectiel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:05 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Frank_Drebin en Copthorne zijn twee baasjes die elkaars berichten niet verwijderen, maar die met elkaar in conclaaf treden teneinde een voor KLB zo goed mogelijke oplossing te krijgen.
voederbieteltje.
Dit, zwaar hypocriet van deadprez..quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef Nastico het volgende:
Het zal ongetwijfeld een beste kerel zijn, maar dat gelobby gaat een keer te ver.
gast waz metjou..quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:05 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Frank_Drebin en Copthorne zijn twee baasjes die elkaars berichten niet verwijderen, maar die met elkaar in conclaaf treden teneinde een voor KLB zo goed mogelijke oplossing te krijgen.
voederbieteltje.
Hoezo ga je hiervoor een topic maken. Plaats gewoon een comment hou je bek, of tief op met je topic.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:47 schreef Nastico het volgende:
Al weken zie ik die politiek correcte, feelgood comments van die gozer, die hij alleen maar post in de hoop zich in te likken als moderator op dit prachtige subforum.![]()
![]()
![]()
Cut the crap, deadprez!
Deadprez.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:24 schreef Nastico het volgende:
We moeten een nieuwe mod met echte personality hebben... en dat kan er maar een zijn.
Niet haten op Ariana.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:25 schreef Nastico het volgende:
[..]
Nee... niet dus.
En zeker niet Ariana Grande
Dude... ze heeft de lichamelijke ontwikkeling van een meid van 14.quote:
Ze is gewoon een leuke meid, en ze kan goed zingen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:27 schreef Nastico het volgende:
[..]
Dude... ze heeft de lichamelijke ontwikkeling van een meid van 14.
En ze is 21 of 22. Hoe kun je er op fappen zonder jezelf als nieuwe Benno L. te kwalificeren?
(sorry voor de knuppel in het hoenderhok)
Deadprez?quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:24 schreef Nastico het volgende:
We moeten een nieuwe mod met echte personality hebben... en dat kan er maar een zijn.
Copthorne is niet meer een personality dan Deadprez.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:31 schreef Nastico het volgende:
[..]
Lijkt er op dat FOK! anders kiest: KLB / Stem hier voor de nieuwe KLB-mod
Denk dat deadprez meer de 16-jarigen aanspreekt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Copthorne is niet meer een personality dan Deadprez.
Copthorne als mod? Liever niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:31 schreef Nastico het volgende:
[..]
Lijkt er op dat FOK! anders kiest: KLB / Stem hier voor de nieuwe KLB-mod
quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:33 schreef Nastico het volgende:
[..]
48% van FOK! is het duidelijk niet met je eens
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik had bijna een slechte grap over Copthorne en DM's gemaakt
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:35 schreef Nastico het volgende:
Kijk jongens, de vraag is nu: is FOK! gevoelig voor enige vorm van democratie of niet?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:35 schreef Nastico het volgende:
Kijk jongens, de vraag is nu: is FOK! gevoelig voor enige vorm van democratie of niet?
Mocht jij het uiteindelijk worden, dan moeten we helaas vaststellen dat je daar gelijk in hebt, gezien de uitslag van deze poll.quote:
Mwah, ik hou me al maanden wat rustiger om notes en bans te voorkomen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:36 schreef Trebo het volgende:
Nou.. TS heeft wel een punt.. sinds dit wat speelt is deadprez minder op de man gaan spelen. Politiek correct is hij altijd wel geweest.
Ja precies.. nou ja.. komt wel mooi uit dan allemaal heh.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, ik hou me al maanden wat rustiger om notes en bans te voorkomen.
Ik ben het hier wel mee eens, al bedoel jij er andere users mee dan ik denk ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:38 schreef trucker3 het volgende:
Jongens waar hebben we het eigenlijk over? Dat gezever de hele tijd over wie er mod zal worden. Het boeit niemand geen ene fuck op een paar zolderkamerautisten na dan.
Niet zo denigrerend heh.. je hebt er zelfs een sollicitatiebrief voor moeten schrijvenquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:38 schreef trucker3 het volgende:
Jongens waar hebben we het eigenlijk over? Dat gezever de hele tijd over wie er mod zal worden. Het boeit niemand geen ene fuck op een paar zolderkamerautisten na dan. Bovendien: mod zijn in KLB (!!!) is eerder meelijwekkend dan iets waar je trots op zou kunnen zijn.
Ik ben gevraagd en heb bedankt voor de eer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend heh.. je hebt er zelfs een sollicitatiebrief voor moeten schrijven
Vanaf het moment dat HWJ op mysterieuze wijze verdween ging jij je natuurlijk voorbeeldig gedragen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:37 schreef deadprez het volgende:
Heb zelfs al meer dan twee maanden geen notes gekregen zie ik.
Was wel een erg mooie vrije trap op het WK inderdaad.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:41 schreef Nastico het volgende:
Ik stel voor: Copthorne.
Heeft zich de laatste jaren opgewerkt tot een vaste meerwaarde op KLB.
preciesquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat HWJ op mysterieuze wijze verdween ging jij je natuurlijk voorbeeldig gedragen.
Zou het op zich wel goed doen denk ik, maar af en toe neemt hij het allemaal iets te serieus volgens mij en dan wordt hij een beetje instabiel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:41 schreef Nastico het volgende:
Ik stel voor: Copthorne.
Heeft zich de laatste jaren opgewerkt tot een vaste meerwaarde op KLB.
Hij is een user met veel personality, maar altijd eerlijk en oprecht.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou het op zich wel goed doen denk ik, maar af en toe neemt hij het allemaal iets te serieus volgens mij en dan wordt hij een beetje instabiel.
Andere kanshebbers neerhalen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou het op zich wel goed doen denk ik, maar af en toe neemt hij het allemaal iets te serieus volgens mij en dan wordt hij een beetje instabiel.
Inderdaad wel jammer dit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:43 schreef Trebo het volgende:
[..]
Andere kanshebbers neerhalen.
Laag hoor.
Zo rol ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:43 schreef Trebo het volgende:
[..]
Andere kanshebbers neerhalen.
Laag hoor.
Deadprez is gewoon een goede MOD.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:45 schreef Twiitch het volgende:
Van die losertjes die zich ineens braaf gaan gedragen omdat ze dan misschien wel mod mogen worden
Willen we dat soort ruggengraatloze mensen zonder principes wel als mod op ons alles klaagbaak?
Word.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:45 schreef Twiitch het volgende:
Van die losertjes die zich ineens braaf gaan gedragen omdat ze dan misschien wel mod mogen worden
Willen we dat soort ruggengraatloze mensen zonder principes wel als mod op ons aller klaagbaak?
Denk je serieus dat ik een kloon ben?quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
mensen die kloontjes uit de kast gaan trekken om zichzelf te prijzen.
Denken dat Fylax mijn kloon is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Fylax is geen Prezkloon, maar een eckte Radio49-DJ.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denken dat Fylax mijn kloon is.Debieltje.
Meteen op de persoon gaan spelen, echt een kwaliteit die ze zoeken in een mod jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denken dat Fylax mijn kloon is.Debieltje.
Nee, dit denk ik niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:47 schreef Nastico het volgende:
Deadprez vind je een erg aardige gozer, maar denk wel dat Copthorne een ruggegraat in het MOD team wordt.
Van mij mag ie.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:47 schreef Nastico het volgende:
Deadprez vind je een erg aardige gozer, maar denk wel dat Copthorne een ruggegraat in het MOD team wordt.
Gewoon ons allebei mod maken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:53 schreef Nastico het volgende:
Het zou een goede zaak zijn als de users gehoord worden en Copthorne een eerlijke kans krijgt.
Hoe groot acht je de kans dat je mod gaat worden? Waarom zou je het in vredesnaam willen zijn? Is het een egotrip? Denk je er makkelijk autistische foksters mee te kunnen scoren?quote:
Dat laatste voornamelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:02 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat je mod gaat worden? Waarom zou je het in vredesnaam willen zijn? Is het een egotrip? Denk je er makkelijk autistische foksters mee te kunnen scoren?
t boeit je wel hequote:Op zaterdag 6 september 2014 16:02 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat je mod gaat worden? Waarom zou je het in vredesnaam willen zijn? Is het een egotrip? Denk je er makkelijk autistische foksters mee te kunnen scoren?
Denk niet dat hij een kloon is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
fylax moet wel kloon zijn, iemand kan niet zoveel van iemand houden die hij van internet kent
hij had gister trouwens 474 posts, even bij de spreekwoordelijke weg.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk niet dat hij een kloon is.
Ja hij staat volgens mij bijna elke dag wel in de top3 van de dagcijfers.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij had gister trouwens 474 posts, even bij de spreekwoordelijke weg.
Je kijkt ook GTST zeker?quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:03 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Ik voel me een soort ramptoerist in deze topics, ja.
En hij gaat nog gewoon naar school ookquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hij staat volgens mij bijna elke dag wel in de top3 van de dagcijfers.
Jup, snap niet waar hij de tijd vandaan haalt om zo veel te posten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En hij gaat nog gewoon naar school ook
Wie?quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jup, snap niet waar hij de tijd vandaan haalt om zo veel te posten.
De helft van zijn posts bestaat dan ook enkel uit "quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jup, snap niet waar hij de tijd vandaan haalt om zo veel te posten.
Dat niet maar je kunt dit inderdaad zien als een soap. Een hele trieste soap, dat dan weer wel.quote:
Fylax.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De helft van zijn posts bestaat dan ook enkel uit "" heb ik een paar uur eerder vernomen.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De helft van zijn posts bestaat dan ook enkel uit "" heb ik een paar uur eerder vernomen.
Hier zou een nieuw subrofum voor moeten komen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:08 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Dat niet maar je kunt dit inderdaad zien als een soap. Een hele trieste soap, dat dan weer wel.
Je kunt de eerste quote gewoon weer weghalen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:10 schreef Munchlax het volgende:
[..]
ja die quotebutton zit te fucken
Ja, maar ik zag niet dat ik paar keer op die button klikte.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt de eerste quote gewoon weer weghalen.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:12 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Ja, maar ik zag niet dat ik paar keer op die button klikte.
maarja relax guus relax
[..]
maarja relax guus relax
[..]
maarja relax guus relax
[..]
maarja relax guus relax
[..]
maarja relax guus relax
[..]
maarja relax guus relax
[..]
maarja relax guus relax
[..]
maarja relax guus relax
[..]
maarja relax guus relax
[..]
maarja relax guus relax
Welnee straks komt er saus op m'n shirt.quote:
kut eend!quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
lekker op tijd ookquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:16 schreef Nastico het volgende:
Copthorne4Mod KLB / Stem hier voor de nieuwe KLB-mod
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |