Andere kanshebbers neerhalen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou het op zich wel goed doen denk ik, maar af en toe neemt hij het allemaal iets te serieus volgens mij en dan wordt hij een beetje instabiel.
Inderdaad wel jammer dit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:43 schreef Trebo het volgende:
[..]
Andere kanshebbers neerhalen.
Laag hoor.
Zo rol ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:43 schreef Trebo het volgende:
[..]
Andere kanshebbers neerhalen.
Laag hoor.
Deadprez is gewoon een goede MOD.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:45 schreef Twiitch het volgende:
Van die losertjes die zich ineens braaf gaan gedragen omdat ze dan misschien wel mod mogen worden
Willen we dat soort ruggengraatloze mensen zonder principes wel als mod op ons alles klaagbaak?
Word.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:45 schreef Twiitch het volgende:
Van die losertjes die zich ineens braaf gaan gedragen omdat ze dan misschien wel mod mogen worden
Willen we dat soort ruggengraatloze mensen zonder principes wel als mod op ons aller klaagbaak?
Denk je serieus dat ik een kloon ben?quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
mensen die kloontjes uit de kast gaan trekken om zichzelf te prijzen.
Denken dat Fylax mijn kloon is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Fylax is geen Prezkloon, maar een eckte Radio49-DJ.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denken dat Fylax mijn kloon is.Debieltje.
Meteen op de persoon gaan spelen, echt een kwaliteit die ze zoeken in een mod jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denken dat Fylax mijn kloon is.Debieltje.
Nee, dit denk ik niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:47 schreef Nastico het volgende:
Deadprez vind je een erg aardige gozer, maar denk wel dat Copthorne een ruggegraat in het MOD team wordt.
Van mij mag ie.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:47 schreef Nastico het volgende:
Deadprez vind je een erg aardige gozer, maar denk wel dat Copthorne een ruggegraat in het MOD team wordt.
Gewoon ons allebei mod maken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:53 schreef Nastico het volgende:
Het zou een goede zaak zijn als de users gehoord worden en Copthorne een eerlijke kans krijgt.
Hoe groot acht je de kans dat je mod gaat worden? Waarom zou je het in vredesnaam willen zijn? Is het een egotrip? Denk je er makkelijk autistische foksters mee te kunnen scoren?quote:
Dat laatste voornamelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:02 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat je mod gaat worden? Waarom zou je het in vredesnaam willen zijn? Is het een egotrip? Denk je er makkelijk autistische foksters mee te kunnen scoren?
t boeit je wel hequote:Op zaterdag 6 september 2014 16:02 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat je mod gaat worden? Waarom zou je het in vredesnaam willen zijn? Is het een egotrip? Denk je er makkelijk autistische foksters mee te kunnen scoren?
Denk niet dat hij een kloon is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
fylax moet wel kloon zijn, iemand kan niet zoveel van iemand houden die hij van internet kent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |