abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144392287
PSZ 2 ochtenden per week (amper 3 uur per ochtend) ¤ 131 per maand (12 maanden per jaar betalen, maar in de vakanties geen PSZ).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144392637
Hier is het 86 euro per maand (10 x per jaar). En bij peuteropvang is het 7 euro per uur
pi_144393778
Ze hanteren hier een uurtarief met kot. Als je geen recht heft op kot (wat ik niet heb want ww) dan kom je in aanmerking voor een subsidieplaats. Alleen daarvoor geldt dus wel weer je ww mee en dan betalen we de hoofdprijs. Volgend jaar geen ww meer maar dan moet ik allerlei papieren van de belasting meesturen om aan te tonen dat ik geen inkomen heb. En dat kan ik dan dus niet. Dus hoogste categorie. Wij vallen dus echt tussen de wal en het schip hierin.

(en ik hoop nog steeds een baan te vinden en wil dan niet teveel met hem gaan slepen tussen kdv - psz en weer kdv)
pi_144399953
Wow net een partij Little People speelgoed gekocht via marktplaats. De grote boerderij,kleine boerderij en de trein. De grote boerderij nog nieuw in doos. Alvast wat inslaan voor de feestdagen.

Verder mankt Roy nog steeds,soms zakt hij zelfs door zijn knie :{
maar ze kunnen niks vinden :{
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 10 september 2014 @ 20:58:34 #55
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_144401046
Dat is mooi gescoord Bar! ^O^
Ik wacht eerst haar verjaardag af, dan ga ik voor de sint wel kijken.

Raar van dat been ook. En dat ze niks kunnen vinden? :?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_144403329
Wat raar Bar :{ Lijkt me akelig, dat door zijn been zakken.

Oh ja, Sinterklaas en verjaardagen. Daar moet ik ook nog een lijstje voor maken en de aanbiedingen in de gaten houden. Komt hier lekker na elkaar en dan ook nog alledrie in de leeftijd dat ze hetzelfde speelgoed leuk vinden.
pi_144403412
Balen Kyara van het tussen wal en schip vallen. Hopelijk heb je sowieso snel een baan gevonden.

Bar, klinkt goed. Wij moeten ook nog cadeautjes halen. Raar dat de artsen niets kunnen vinden op Roys voet maar dat hij niet goed loopt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_144403635
Men dacht ook dat Roy het zelf doet. Dat vind ik zelf nog moeilijk te geloven.

vrijdag weer terug als het zo blijft.

ik moest 50euro betalen voor al dat Little People. Vond ik echt niet duur.
normaal ben ik niet zo van het inslaan van kadootjes maar dit kon ik niet laten liggen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 10 september 2014 @ 22:00:46 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144404313
Vreemd bar, dat ze niets kunnen vinden ...

Ik maak Geert net wakker om te plassen, in alle toonaarden ontkennen dat hij moet, dus ik vraag om een nachtkus en die wil hij niet geven. Ik geef hem toch een kus en zeg: zo nou heb ik een kusje gepikt. Geert: "stoute mama!"
ik: omdat ik een kusje pik? Wil je hem terug dan?
G: "JA !
*geef hem nog een kusje op z'n haar en schiet in de lach"
Dan komt hij overeind en je ziet hem denken .. maar ik wilde geen kusje en toen had ik er twee :? :?
te aandoenlijk dat snoetje O+ en toen ik wegliep toch nog om een extra kus vragen O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_144412218
Bar, het zou zomaar kunnen dat hij het zelf doet. Hier bij allebei die jongens ook zo'n actie gehad. Heb je al geprobeerd om een paar dagen paracetamol te geven? Misschien trekt het nog iets, en dan even 2-3 dagen minder gevoel waardoor hij makkelijker weer normaal gaat lopen? Dat werkte bij Chris..

Djmo, dat kusjes stelen/terug geven hebben we hier ook weken gedaan.
pi_144412374
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:47 schreef _Bar_ het volgende:
Men dacht ook dat Roy het zelf doet. Dat vind ik zelf nog moeilijk te geloven.

vrijdag weer terug als het zo blijft.

ik moest 50euro betalen voor al dat Little People. Vond ik echt niet duur.
normaal ben ik niet zo van het inslaan van kadootjes maar dit kon ik niet laten liggen.
Vindt Roy dat leuk Bar, dat Little People?
Ik heb hier nog een hele zwik staan, met name popjes enzo waar niet meer mee gespeeld wordt.
:)
pi_144417345
Hier staat ook heel veel lp niks te doen. Alleen de poppetjes worden overal voor gebruikt.

Ik geen ean als sac jarig is ook iets. Is dit overdreven?
Ze was gisteren ook heel moe dus lag er al om 18:30 en voor 19:00 sliep ze al. Om 20:00 begon te buurman te boren en was ze klaarwakker en helemaal in paniek. Hij is doorgegaan tot 20:45 en ean wilde heel graag naar bed ze viel bijna om maar de herrie was echt te erg. Hij was aan het boren in de kamer die aan haar kamer grenst.

Ik had echt de neiging er heen te gaan. Nu zit er ook wel wat irritatie omdat dit buur nr 4 in nog geen 2jaar tijd is. Daarbij zijn onze huizen heel gehorig en vroeg hij laatst naar hun bedtijden. Nu heb ik de neiging ze ook niet tot rust te manen op zondagochtend en ze lekker met geluid dingen te laten spelen. Beetje flauw maar zie mijn eerste stukje wij zitten echt telkens in de herrie van de verhuizingen.
  donderdag 11 september 2014 @ 12:36:23 #63
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144417496
Nu heb ik maar één kind maar ik ben altijd principieel tegen geweest om het andere kindje uit een gezin ook iets te geven bij een verjaardag. Ook dat is iets dat ze moeten leren in mijn ogen, dat niet altijd alle cadeautjes voor jou zijn.
Mijn schoonzus heeft er drie en ik heb daar ook nog nooit drama zien plaats vinden omdat de één wel kreeg en de ander niet op een verjaardag.
Wel worden daar door de oudste twee zorgvuldig het aantal sint cadeautjes geteld. Want er moet wel een gelijk aantal uit de zak komen voor elk kind natuurlijk :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144417764
Hier geef ik ook niks aan andere kindjes.. Het is niet jou verjaardag maar die van de andere. Maar je mag natuurlijk wel genieten van de taart en lekkers. Het geeft hier ook geen probleem.

Mijn oma nam altijd een chocoreep mee voor de niet-jarige. En de oma's van de jongens nemen soms ook weleens iets lekkers of een stickervel ofzo mee. Dat vind ik wel prima, maar ze verwachten het niet zoals wij die chocoreep vroeger. Dat vind ik achteraf wel erg eigenlijk..

En sint doen we wel eerlijk, al weet de oudste sinds gisteren het grote geheim. Dus nu kunnen we hem ook beter uitleggen als zijn cadeau's anders zijn dan die van de rest, mocht het nodig zijn..
pi_144420355
Wij geven ook geen cadeau aan de niet-jarige. Wel doen de andere gasten hier vaak voor de ander ook iets meebrengen. Vaak idd iets van stickers of zoiets.

Sint let ik wel op, mijn ouders hadden vroeger ook een soort budget, zo van ieder kind 100 gulden aan cadeautjes, maarja dan kreeg de een 3 cadeaus en de ander 10, en dat wekt ook weer wat wrevel :P Dus ik let er wel een beetje op dat het ongeveer gelijk verdeeld is.
:)
pi_144421920
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:16 schreef mignonne het volgende:

[..]

Vindt Roy dat leuk Bar, dat Little People?
Ik heb hier nog een hele zwik staan, met name popjes enzo waar niet meer mee gespeeld wordt.
Op school speelt Roy er graag mee,liever dan met duplo wat we thuis hebben.
pi_144426016
Help.... oudste gaat 7 oktober wennen op school. Kleine meisjes worden groot!
  donderdag 11 september 2014 @ 17:30:56 #68
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144426520
Ik ga naar een info avond van school vanavond jonguh!

/kop weer in het zand
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144428237
Mijn peuter had vandaag wenochtend op school! :o Baas boven baas! ;)
pi_144428907
Roy deed iets geks :+

paplpoes mompelde Roy overduidelijk terwijl hij de appel moes pot aanwees *)
pi_144429065
Wat goed Roy!
  donderdag 11 september 2014 @ 19:01:20 #72
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_144429222
School, dat duurt nog heeeeel lang! Wat een mijlpaal lijkt mij dat, je baby voor het eerst naar school brengen!

Wat goed van Roy *O*

Anouk heeft vanmiddag bij mijn zus zonder luier geslapen :X En droog gebleven! *O* We gaan de goede kant op ^O^
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_144429443
School lijkt me idd een mooie mijlpaal.
Dit soort mijlpalen missen we zo nu en dan best wel.

Anouk wat goed!!!

maar wij vieren daarom ook echt elke mijlpaal van Roy hoe klein ook.
dan kraaien we het uit en dan goed zo!! En dan bellen blazen en soms fluiten op zo'n uitrol papieren fluitje.
Aanmoediging noemen we dat en als je dan Roy ziet glunderen O+

ik zal nooit vergeten hoe Roy voor de aller eerste keer echt besefte dat er,gezongen werd voor Hem, dat hij het middelpunt was op zijn verjaardag. Dat koppie sprak boekdelen.
En volgens een tante wij ook beide geroerd door emotie vol liefde zo omschreef ze het.

O+
pi_144447425
Oh Bar, wat beschrijf je dat lief! Heel ontroerend. En *G* voor de appelmoes! O+

Susie, wat knap! *O*

En school? Ik moet me gaan verdiepen maar ik vind het echt nog een ver van mijn bed show hoor.

Wij hebben M vorig jaar wel iets kleins gegeven op de verjaardag van zijn zusjes. Hij snapte sowieso niet dat zijn zusjes cadeautjes kregen en helemaal niet dat zij ook met dat speelgoed mochten spelen. Dat was nog een gezellige driftbui.... :X Scheelt dat wij de verjaardagen weer samen vieren (2 weken verschil tussen (en 2 minuten ;) )) dus dan zijn er bijna altijd wel cadeautjes voor elk kind. Of juist voor allemaal samen.
pi_144447532
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:36 schreef laziness het volgende:
Nu heb ik maar één kind maar ik ben altijd principieel tegen geweest om het andere kindje uit een gezin ook iets te geven bij een verjaardag. Ook dat is iets dat ze moeten leren in mijn ogen, dat niet altijd alle cadeautjes voor jou zijn.
Mijn schoonzus heeft er drie en ik heb daar ook nog nooit drama zien plaats vinden omdat de één wel kreeg en de ander niet op een verjaardag.
Wel worden daar door de oudste twee zorgvuldig het aantal sint cadeautjes geteld. Want er moet wel een gelijk aantal uit de zak komen voor elk kind natuurlijk :P
is bij ons in de familie wel. Het zijn zoveel kinderen dat je niet naar elke verjaardag kan. Dan kan je de ander toch nog wat geven, maar het is geen verplichting.
En zelf geef ik ook iets aan het niet jarige kind bij het kadootjes uitpakken s'ochtends. Gewoon iets kleins. Maakt het veel gezelliger.

bar wat ontzettend goed!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')