Vindt Roy dat leuk Bar, dat Little People?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:47 schreef _Bar_ het volgende:
Men dacht ook dat Roy het zelf doet. Dat vind ik zelf nog moeilijk te geloven.
vrijdag weer terug als het zo blijft.
ik moest 50euro betalen voor al dat Little People. Vond ik echt niet duur.
normaal ben ik niet zo van het inslaan van kadootjes maar dit kon ik niet laten liggen.
Op school speelt Roy er graag mee,liever dan met duplo wat we thuis hebben.quote:Op donderdag 11 september 2014 08:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
Vindt Roy dat leuk Bar, dat Little People?
Ik heb hier nog een hele zwik staan, met name popjes enzo waar niet meer mee gespeeld wordt.
is bij ons in de familie wel. Het zijn zoveel kinderen dat je niet naar elke verjaardag kan. Dan kan je de ander toch nog wat geven, maar het is geen verplichting.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:36 schreef laziness het volgende:
Nu heb ik maar één kind maar ik ben altijd principieel tegen geweest om het andere kindje uit een gezin ook iets te geven bij een verjaardag. Ook dat is iets dat ze moeten leren in mijn ogen, dat niet altijd alle cadeautjes voor jou zijn.
Mijn schoonzus heeft er drie en ik heb daar ook nog nooit drama zien plaats vinden omdat de één wel kreeg en de ander niet op een verjaardag.
Wel worden daar door de oudste twee zorgvuldig het aantal sint cadeautjes geteld. Want er moet wel een gelijk aantal uit de zak komen voor elk kind natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |