Gelukkig zijn wij verder geen partij, maar die verkopers kunnen er wat van hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Kennelijk lees jij dat erin, ik niet.
Ja joh, 't is wat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij verder geen partij, maar die verkopers kunnen er wat van hoor.
Ben jij geen derde partij?quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:09 schreef pmponer het volgende:
Gelukkig zijn wij verder geen partij, maar die verkopers kunnen er wat van hoor.
Netjes pootjes stijf gehouden dus.quote:Op maandag 15 september 2014 15:01 schreef koetjiekoetjie het volgende:
Nog even een laatste update:
Nadat ik met het hoofdkantoor heb gebeld en daar ook heb laten vallen dat mijn juridisch adviseur toch echt van mening is dat 'afspraak is afspraak' in dit geval geldt en zij dus gewoon de badkamer moeten leveren voor het oorspronkelijke bedrag, ben ik dit weekend uitgenodigd bij de badkamerboer om het één en ander te bespreken.
Daar aangekomen reageerde de badkamerboer redelijk bot (liet duidelijk zijn ongenoegen merken over het feit dat ik het hoofdkantoor had gebeld) waarop mijn man in duidelijke bewoordingen heeft laten weten dat wij niet zijn gediend van zijn oplichtingspraktijken. Hij probeerde ons toen nog zover te krijgen de ¤2000,- te splitsen, dus dat wij 1000 voor onze rekening nemen en zij ook 1000. Wij hebben aangegeven hier niet mee akkoord te gaan en zijn vervolgens vertrokken.
Even daarna belde de badkamerboer op dat hij nogmaals met het hoofdkantoor heeft overlegd en de conclusie is dat zij de badkamer zullen leveren voor het afgesproken bedrag. We moeten het volledige bedrag aan de installateur betalen, en dan zal die ¤2000,- in mindering worden gebracht op de totaalsom van de aangekochte spullen. Ik heb laten weten dat ik de installateur pas akkoord geef als ik een nieuwe offerte van hem heb ontvangen en die komt deze week. Nog even afwachten dus, maar het ziet er goed uit
Dank voor alle adviezen!
Je hebt die badkamerspullen al betaald?quote:Op maandag 15 september 2014 15:01 schreef koetjiekoetjie het volgende:
Nog even een laatste update:
Nadat ik met het hoofdkantoor heb gebeld en daar ook heb laten vallen dat mijn juridisch adviseur toch echt van mening is dat 'afspraak is afspraak' in dit geval geldt en zij dus gewoon de badkamer moeten leveren voor het oorspronkelijke bedrag, ben ik dit weekend uitgenodigd bij de badkamerboer om het één en ander te bespreken.
Daar aangekomen reageerde de badkamerboer redelijk bot (liet duidelijk zijn ongenoegen merken over het feit dat ik het hoofdkantoor had gebeld) waarop mijn man in duidelijke bewoordingen heeft laten weten dat wij niet zijn gediend van zijn oplichtingspraktijken. Hij probeerde ons toen nog zover te krijgen de ¤2000,- te splitsen, dus dat wij 1000 voor onze rekening nemen en zij ook 1000. Wij hebben aangegeven hier niet mee akkoord te gaan en zijn vervolgens vertrokken.
Even daarna belde de badkamerboer op dat hij nogmaals met het hoofdkantoor heeft overlegd en de conclusie is dat zij de badkamer zullen leveren voor het afgesproken bedrag. We moeten het volledige bedrag aan de installateur betalen, en dan zal die ¤2000,- in mindering worden gebracht op de totaalsom van de aangekochte spullen. Ik heb laten weten dat ik de installateur pas akkoord geef als ik een nieuwe offerte van hem heb ontvangen en die komt deze week. Nog even afwachten dus, maar het ziet er goed uit
Dank voor alle adviezen!
TS heeft tot op heden de badkamerspullen en niet geleverd gekregen en ook ongetwijfeld niet betaald.quote:Op maandag 15 september 2014 17:46 schreef Storneren het volgende:
[..]
Je hebt die badkamerspullen al betaald?
Zo ja Succes met dan alsnog die 2000 euro terug krijgen straks
Dit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:13 schreef feydark het volgende:
Getekend is getekend. Simpelweg een kwestie van "eigen schuld, dikke bult" voor meneer badkamerverkoper.
En op die basis weigerde de installateur om te gaan werken. Dus zoals het nu geregeld is, zodra de nieuwe overeenkomst voor de prijs van de overige spullen aanwezig is, zorgt voor een werkende installateur en toch de kosten zoals afgesproken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:29 schreef Jotwoo het volgende:
En, misschien lees ik er overheen, maar moet jij zelf de installateur betalen? Je hebt toch een deal met de badkamerboer? Ik zou hem 100% van het afgesproken bedrag betalen, en dan mag hij ZIJN leverancier / onderaannemer betalen. Anders krijg je weer 2 rekeningen, wijzen naar elkaar bij eventuele garantie perikelen of onenigheid over afwerking, etc.
Gewoon: 1 overeenkomst, 1 aanspreekpunt, 1 factuur. Simpel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |