K weet niet hoe je dit soort idioot kansloos gedrag goed kan praten ? Maar ik wacht af of iemand het komt doenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelukkig maar, wie weet kunnen we het ooit nog eens vinden samen.

zolang ze in Duitsland geen Polizei schrijven zal het wel geen problemen opleveren denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogen die gasten zich eigenlijk wel 'police' noemen?

Goede vraag. Denk van wel, zoals een ''komisch'' shirt met 'pussy police' oid ook mag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogen die gasten zich eigenlijk wel 'police' noemen?

maar dan wel zonder logo hequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Goede vraag. Denk van wel, zoals een ''komisch'' shirt met 'pussy police' oid ook mag.

Arabische vesten waren te duur.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Wel opvallend dat deze haters van westerse waarde en het vreselijke amerika zich "police" noemen

Ik denk dat ze een Amerikaanse aanval verwachten en elkaar willen kunnen herkennen tussen het puin.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Wel opvallend dat deze haters van westerse waarde en het vreselijke amerika zich "police" noemen

Tja, als de moslims het nu ook "normaal zouden vragen"quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jehovas aan de deur die je willen bekeren naar het christendom....niks mis mee
Een paqr moslims die je vragen niet naar de disco te gaan. AUSRADIEREN weg weg wg opsluiten snel mimimimimi

Heb jij wel eens een 'jehova police' gezien ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Een paqr moslims die je vragen niet naar de disco te gaan. AUSRADIEREN weg weg wg opsluiten snel mimimimimi

Sorry hoor maar bijna iedereen heeft een schijthekel aan van die figuren die van deur tot deur gaan, is ook een uitstervend ras. Op het moment dat ze gaan rondparaderen met hesjes: Jehova Politie, en mensen gaan aanspreken op straat en pamfletten uit gaan delen met: 'Jehova controlled zone' Dan dienen ze gewoon voor intimidatie en ordeschending opgepakt te worden...quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

Die mogen niet oordelen , zou overigens een zegen zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een 'jehova police' gezien ?

Ja bij mijn deur toen ze het licht van God kwamen brengenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een 'jehova police' gezien ?

Nee klopt. Ik hoor inderdaad nooit geklaag over Jehova's getuigen..quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

Een moslim die een ander geloof gebruikt om de idioterie van zijn geloofsgenoten goed te praten. Origineel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

Zwaailicht van God? Sirene van God?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja bij mijn deur toen ze het licht van God kwamen brengen

Het woord gods het licht doe je zelf maar aanquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]

Dat is toch niet het zelfde ? Bij hun gooi je gewoon de deur dicht en ze zijn wegquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]

Ja ze worden ook gelijk opgepakt. oh neequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:59 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik hoor inderdaad nooit geklaag over Jehova's getuigen..

Nee ze hadden zwarte gothic kleding aanquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zwaailicht van God? Sirene van God?
Hadden ze hesjes aan met "Jehova politie"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |