In 1 keer door danquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:40 schreef napoleonfour het volgende:
gewoon nog steeds lam zijn, ik ben het.
Gister geld gepind en nu is een deel wegquote:
Doe de dven, bind een touwtje aan je lege krat en lever hem net zo vaak in tot je een nieuw krat kan kopen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gister geld gepind en nu is een deel weg. Fuck mijn leven hard times dit dat.
mijn krat komt van de fucking lidl, kan het daar ook?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe de dven, bind een touwtje aan je lege krat en lever hem net zo vaak in tot je een nieuw krat kan kopen.
Tuurlijk. Dan ben je zelfs sneller klaar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn krat komt van de fucking lidl, kan het daar ook?
WAAR. IS. MN. BIEEEEEERquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
napoleonfour heeft een groot probleem
bedankt voor het medeleven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
napoleonfour heeft een groot probleem
Heb ook opeens een pleister op m'ne duim.quote:
Wat is het leven toch mooi als je niet helder bent, napjequote:Op vrijdag 5 september 2014 11:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb ook opeens een pleister op m'ne duim.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:53 schreef napoleonfour het volgende:
Mijn vader is zich aan het vervelen op zijn werk, krijg fotos van vroeger toegestuurd.
nee, ik ben mooi als ik niet helder ben.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is het leven toch mooi als je niet helder bent, napje
Flipsjequote:Op vrijdag 5 september 2014 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is het leven toch mooi als je niet helder bent, napje
Ze noemen jou dan ook wel Glenquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, ik ben mooi als ik niet helder ben.
Yung Nap4 on his skiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Ze noemen mij gewoon kanjer lekker. Het is het leven waar ik mee moet dealen.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Yung Nap4 on his skiWat een baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, mijn hoofd zit een beetje vol met wat ik morgen allemaal niet mag vergetenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, daarom lok ik toch ook hem hier naar toe en niet jou daarheen.
Sjongejonge, wel nadenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |