over een paar topics niet meerquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:14 schreef Syntix het volgende:
TT is zo in ieder geval een stuk beter
Want?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
over een paar topics niet meer
Dat weet je dondersgoed enorme mongoolquote:
Je bent zelf een enorme mongool.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat weet je dondersgoed enorme mongool
Kenners zijn het hier mee eens.quote:
Ik verwacht een foto verslag van jou in de albert heijn op jacht naar deze sambalkaas.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij ons in de kantine. Maar ik zag t ook bij de ah.
Wij missen onkruid niet. Zie de users hier als de tuinman die niet houdt van onkruid. Dat zal weg moeten, alleen is er het nadeel dat het terug blijft keren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom zou ik weggaan? Jullie zouden mij teveel missen dan...
iedere zaterdag een chillsessie?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:08 schreef Tyron het volgende:
En nog muziek downloaden voor de chilsessie van morgen.
Pfoe dat gaat dan pas volgende week worden. En dan op de markt op de blaak.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verwacht een foto verslag van jou in de albert heijn op jacht naar deze sambalkaas.
En dan bij het afrekenen er achter komen dat je gerold bent. Grote boevenbende daar in Roffa.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pfoe dat gaat dan pas volgende week worden. En dan op de markt op de blaak.
De sambalkaas en dit topic lopen niet wegquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pfoe dat gaat dan pas volgende week worden. En dan op de markt op de blaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook ja. 35mm velgen is de max. Zo hoog ongeveerquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind dunne velgen toch mooier, maar dat frame is wel nice
Zondagquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook ja. 35mm velgen is de max. Zo hoog ongeveer
[ afbeelding ]
Ga jij morgen fietsen of zondag?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De sambalkaas en dit topic lopen niet weg
Misschien kunnen jullie verenigen in haat voor GGMM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werken is voor idioten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat Stijn moet werken
Dat niet, maar wel een nieuwe Ondertitelquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie verenigen in haat voor GGMM.
Ik ben het hier mee eens.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werken is voor idioten.
Elan kan dit beamen.
Daarom ben ik het er toch mee eens, debiel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar wat jij doet, valt niet onder de noemer werken.
Tuurlijk wel man. Juist mooi om je vooruitgang te zien over paar weken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Durf ik niet. Eerst ff goed trainen
Meestal wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
iedere zaterdag een chillsessie?
Je impliceert dat ik onkruid benquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij missen onkruid niet. Zie de users hier als de tuinman die niet houdt van onkruid. Dat zal weg moeten, alleen is er het nadeel dat het terug blijft keren.
Ik dacht dat het sarcastisch was, vishengel. Heb je soms koffie met melk en suiker gekregen dat je zo zuur bent?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom ben ik het er toch mee eens, debiel.
Je bent een teringmongool.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je impliceert dat ik onkruid benHeel slecht Stijn. Ik ben de meest waardevolle user van Fok.
Speed 22.7km/h 30.6km/hquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Durf ik niet. Eerst ff goed trainen
Dit is een grove belediging voor onkruidquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je impliceert dat ik onkruid benHeel slecht Stijn. Ik ben de meest waardevolle user van Fok.
Dit komt meer overeen met de werkelijkheidquote:
Dat bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nope. Er zijn hier wel veel enorme mongolen, maar daar ben ik er niet één van.
had je wel winterbandenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Speed 22.7km/h 30.6km/h
Cadence 12 75
Calories 463
Temperature 6℃
Elapsed Time 1:33:09
Mn eerste rondje van dit jaar
Zie er ook wel enigszins tegenop, ben echt hopeloos uit vormquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Speed 22.7km/h 30.6km/h
Cadence 12 75
Calories 463
Temperature 6℃
Elapsed Time 1:33:09
Mn eerste rondje van dit jaar
Rot op joh, teringdebielquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat is het mooie, dat bepaal ik dus wel
Doe je wel je hakenkruis om lekkerdingquote:
Ik snap 'm niet Dven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe je wel je hakenkruis om lekkerding
Neequote:
Al t begin is moeilijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Zie er ook wel enigszins tegenop, ben echt hopeloos uit vorm
Ik kan het ook aan mijn buurmeisje vragen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je geen slaafje die dat doet?
Is 't voor zo'n afstand de moeite wat calorieën te stapelen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee
[..]
Al t begin is moeilijk.
ik weet ni laatste vlog werd keer verwijderd misschien door copyright maar zal morgen weer proberen okquote:
Jij wil vanavond nog een kapsalon naar binnen werken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Is 't voor zo'n afstand de moeite wat calorieën te stapelen?
kijk er naar uitquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik weet ni laatste vlog werd keer verwijderd misschien door copyright maar zal morgen weer proberen ok
Ontbijten met pasta iedere dagquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij wil vanavond nog een kapsalon naar binnen werken?
bahquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh.
[Pic] Mooie politica zuigt met hakenkruis
havermoutje tochquote:
Volgens mij waren we het er over eens dat ik geen debiel/mongool etc. ben, maar wel de meest waardevolle user.quote:
Hier een voorzichtig zonnetje.quote:
Nee joh, dat is echt nog niet nodig. Sowieso wordt er vaak teveel gegeten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Is 't voor zo'n afstand de moeite wat calorieën te stapelen?
Jammerquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee joh, dat is echt nog niet nodig. Sowieso wordt er vaak teveel gegeten.
Als je rustig fietst red je het op je vet. Gewoon normaal ontbijt, banaantje en een fruitreep mee en dat is genoeg.
Ik vind het best.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel een nieuwe Ondertitel
Dan moet je de hele dag rondzeulen met het klassenboekquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger werden er in de klas van Syntix verkiezingen gehouden voor klassenvertegenwoordiger. Iedereen mocht meedoen, behalve Syntix. Want niemand mocht hem.
Die bestaat niet meer. Beetje nostalgie. De hoer van de klas moest iedere ochtend voor de kamer van de afdelingsleider het klassenboek vinden in een afgebeunde krat. Het klassenboek kwam iedere dag weer in de krat te liggen als een vliegenmeppertje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan moet je de hele dag rondzeulen met het klassenboek
Bij ons had je dat nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die bestaat niet meer. Beetje nostalgie. De hoer van de klas moest iedere ochtend voor de kamer van de afdelingsleider het klassenboek vinden in een afgebeunde krat. Het klassenboek kwam iedere dag weer in de krat te liggen als een vliegenmeppertje.
Het had wel wat. In dat boek werd gezet wie er niet was, wie er te laat was enzo. Beetje zoals het grote boek van Sinterklaas. Heb het zelf nooit hoeven doen gelukkig, want oh wee als je het ergens vergat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij ons had je dat niet![]()
Maar toen ik op school zat had je ook nog geen computers. Er is veel veranderd in 27 jaar tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |