quote:
Op zaterdag 6 september 2014 13:50 schreef Pleun2011 het volgende:[..]
Uiteraard hoop ik van niet, maar ik mag toch denken dat de futloze RVP zijn beste tijd heeft gehad? Falcao zal niet voor niets door Lowie zijn gehaald.. te weinig vertrouwen in de fitheid van RVP.
Je mag van alles denken. En ik zeg wat ik daar van vind, zeker gezien het commentaar en de inhoud ervan. Dat is namelijk al een aantal jaar het zelfde. Je hoeft geen fan te zijn, en kan best vaststellen dat hij soms een kans mag scoren, maar dat geld voor elke spits/speler. Echter moeten de feiten dan wel kloppen.. Eerst was het dat hij te weinig scoort, toen was het te weinig op eindtoernooien, en toen belangrijke wedstrijden. Dat zie je ook in de media gebeuren, en dat wordt klakkeloos overgenomen. Maar het feit dat de beste coaches van de wereld/europa in van persie een meerwaarde zien, wilt je/men niet horen.
Ik heb totaal geen moeite met huntelaar, de op 1 of andere manier oranje held. Maar waar ik dan wel moeite mee heb is dat wat ontgaat is, dat hij soms in zijn eerste 5 bal contacten 5x balverlies lijd. Daarnaast krijgt van persie commentaar, terwijl hij altijd beter aanspeelbaar is dan huntalaar, die daadwerkelijk te diep staat of terwijl volksmond, zich verstopt. Bij profvoetbal komt meer kijken dan een goal maken, of snel kunnen rennen. Een systeem draait voortdurend door en iedereen heeft zijn rol. Ik vind daarin zelfs een kritiek puntje, dat van perise (ook bij Arsenal) te veel doet. hoezo futloos? 13km zag ik hem rennen, waar messi er 8 liep. voor een spits is dat heel veel.
Bij een top club/wereld club, moet je concurrentie hebben, en welbeck en chicharito waren geen concurrentie voor rooney en van persie. Daarnaast moet ik eerst eens zien wat voor opstelling van gaal gaat zetten. En nee, van persie was vorig seizoen voor een groot niet fit, dus moet je, en een troef achter de hand hebben, wel 1 van niveau. dat was vorig seizoen al het geval vond ik.
Ik kan ook overal gaan lopen spuien dat sneijder al jaren een stoorzender is in oranje. effe 2 zinnetjes plaatsen met, "hij schoot de bal weer een meters over, terwijl hij voor balbezit had moeten gaan, of een pass. of robben heeft geen overzicht waardoor hij vaak of te laat een pass verstuurd, of balverlies lijd. Lekker makkelijk iemand afzeiken, terwijl robben wel weer veel dreiging heeft, en een goal kan forceren. Sneijder kan net die assist geven of kans creëren. Iedere speler moet de kwaliteiten van zijn collega accepteren en er proberen gebruik van te maken. Van persie voegt heel veel toe kan kan ik je zeggen, op het veld, maar ook op de trainingen. Daarnaast is hij niet voor niks captain, iets wat je niet zomaar wordt, onder van gaal zeker niet. ook al wilt de media dat anders doen voor komen.