abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144189105

Krap twee maanden geleden verliest Nederland in de halve finale van Argentinië als het gaat om het WK Voetbal. Nederland verlaat met opgeheven hoofd het WK als de derde plaats wordt gepakt door met 3-0 het gastland Brazilië te verslaan. We zijn allemaal trots op Louis.

Maar er is leven na het WK en na Louis. Over twee jaar staat het EK 2016 voor de deur. Louis is vertrokken naar Manchester en nu mag Guus Hiddink het stokje overnemen met Danny Blind en Ruud van Nistelrooij als zijn assistenten.

Op donderdag 4 september maakt Guus Hiddink zijn rentree als bondscoach van Nederland. In Bari neemt het Nederlands Elftal het op tegen het Italië dat na een desastreus verlopen WK nu Conte aan het roer heeft staan. Dit is een vriendschappelijke wedstrijd.

Op dinsdag 9 september reist Oranje af naar Tsjechië om daar de EK-kwalificatiereeks te openen. Tsjechië was niet aanwezig op het WK 2014 in Brazilië en zal zich met deze kwalificatie willen revancheren voor het missen van dat toernooi.

De poule van Nederland in de EK Kwalificatiereeks
• Nederland
• Turkije
• IJsland
• Tsjechië
• Letland
• Kazachstan

De speeltijden
Donderdag 4 september: Italië - Nederland 20:30 --> Live op FOX
Dinsdag 9 september: Tsjechië - Nederland 20:45 --> Live op NOS

De selectie van Nederland
pi_144189277
Hoi Syntix, kloppen de sterke geruchten dat jij een enorme mongool bent?
pi_144193079
Hopen dat Robben fit is voor dinsdag, maar vrees het ergste. Anders Depay opstellen. Belachelijk dat hij er gisteren niet in kwam.
pi_144196812
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:36 schreef Jochie1900 het volgende:
Hopen dat Robben fit is voor dinsdag, maar vrees het ergste. Anders Depay opstellen. Belachelijk dat hij er gisteren niet in kwam.
Snapte de wissels van Guus ook niet.. Ik had RVP en Kuyt eruit gehaald voor Depay en Narsingh. Ben eigenlijk ook wel een beetje klaar met RVP in Oranje
pi_144197162
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:32 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Snapte de wissels van Guus ook niet.. Ik had RVP en Kuyt eruit gehaald voor Depay en Narsingh. Ben eigenlijk ook wel een beetje klaar met RVP in Oranje
Gelukkig is hij weer aanvoerder :')

Ik ben het met je eens hoor, maar sowieso had Depay er in gemoeten. Dat is tenminste nog een speler die iets probeert te forceren. Nu hebben we werkelijk helemaal niets gezien :(
pi_144197657
Ik mag hopen dat we 4-3-3 toch wel een klein beetje gaan aanpassen naar 4-2-3-1, laat de defensieve middenvelders en vleugelspelers iets meer teruggetrokken spelen en je bent iets minder kwetsbaar...

Voor het eerst sinds misschien wel 8 jaar dat ik een kwalificatietraject voorzie waarbij we achter de feiten aan gaan lopen anders...

Die jonge gasten zijn voor hun gevoel natuurlijk nu ineens grote jongens na een buitenlandse transfer, dus interessant om te zien of ze niet nog een keer de zaak gaan onderschatten...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_144198047
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 00:02 schreef Kopsterk het volgende:
Hoi Syntix, kloppen de sterke geruchten dat jij een enorme mongool bent?
De geruchten kloppen niet. Degene die zelf zulke dingen schrijven, zijn meestal enorme mongolen.
pi_144198526
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:32 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dan vraag jij of ik een vriend ben van rvp, maar ben jij Pierre ofzo?

Word zelf coach zou ik zeggen, als je er zoveel verstand van hebt. Je hebt alleen maar kritiek en negativiteit, maar feitelijk kom je alleen maar met jip en janneke taal vertellen hoe oneerlijk het leven is en dat je meer kennis hebt van voetbal dan welke sucses volle coaches dan ook. Ferguson, wenger, van gaal, van marwijk, hiddink enzv. Ga toch is weg man!
pi_144198782
Dus De Vrij was gisteren weer genadeloos door de mand gevallen? Tegen Milan bakte hij er ook al niks van.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_144199286
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dus De Vrij was gisteren weer genadeloos door de mand gevallen? Tegen Milan bakte hij er ook al niks van.
Denk toch een beetje zelfoverschatting en wennen aan een nieuwe status, zelfde zie je bij Martins Indi gisteren...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_144200501
quote:
Ja, je ziet nu toch wel duidelijk dat Veltman beter is. Was ook veel rustiger de gehele wedstrijd.
pi_144208087
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ja, je ziet nu toch wel duidelijk dat Veltman beter is. Was ook veel rustiger de gehele wedstrijd.
dat moet nog blijken. Ik vind hem niet altijd even stabiel, maar dat geld wel voor wat meer spelers..de Vrij had wel een goed wk achter de rug, dus begrijp als hij in eerste instantie de voorkeur krijgt.. maar Veltman kun je niet afschrijven.
pi_144236439
Frank Snoeks doet het commentaar dinsdag! _O_
leven zoals het leven is
pi_144236597
Veltman in de basis _O_
pi_144237154
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:27 schreef Orange2012 het volgende:

[..]

Dan vraag jij of ik een vriend ben van rvp, maar ben jij Pierre ofzo?

Word zelf coach zou ik zeggen, als je er zoveel verstand van hebt. Je hebt alleen maar kritiek en negativiteit, maar feitelijk kom je alleen maar met jip en janneke taal vertellen hoe oneerlijk het leven is en dat je meer kennis hebt van voetbal dan welke sucses volle coaches dan ook. Ferguson, wenger, van gaal, van marwijk, hiddink enzv. Ga toch is weg man!
:?

Uiteraard hoop ik van niet, maar ik mag toch denken dat de futloze RVP zijn beste tijd heeft gehad? Falcao zal niet voor niets door Lowie zijn gehaald.. te weinig vertrouwen in de fitheid van RVP.
pi_144237182
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Uiteraard hoop ik van niet, maar ik mag toch denken dat de futloze RVP zijn beste tijd heeft gehad? Falcao zal niet voor niets door Lowie zijn gehaald.. te weinig vertrouwen in de fitheid van RVP.
Hernández is naar Real Madrid dus moest er een nieuwe spits komen en dat is Falcao geworden.
pi_144237662
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:51 schreef Nober het volgende:

[..]

Hernández is naar Real Madrid dus moest er een nieuwe spits komen en dat is Falcao geworden.
Hernandez was reserve.. ik neem aan dat Falcao wel meer speeltijd zal krijgen. Vind het wel logisch, RVP is niet echt een zekerheidje meer gezien zijn fysiek en leeftijd
pi_144238818
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Je mag van alles denken. En ik zeg wat ik daar van vind, zeker gezien het commentaar en de inhoud ervan. Dat is namelijk al een aantal jaar het zelfde. Je hoeft geen fan te zijn, en kan best vaststellen dat hij soms een kans mag scoren, maar dat geld voor elke spits/speler. Echter moeten de feiten dan wel kloppen.. Eerst was het dat hij te weinig scoort, toen was het te weinig op eindtoernooien, en toen belangrijke wedstrijden. Dat zie je ook in de media gebeuren, en dat wordt klakkeloos overgenomen. Maar het feit dat de beste coaches van de wereld/europa in van persie een meerwaarde zien, wilt je/men niet horen.

Ik heb totaal geen moeite met huntelaar, de op 1 of andere manier oranje held. Maar waar ik dan wel moeite mee heb is dat wat ontgaat is, dat hij soms in zijn eerste 5 bal contacten 5x balverlies lijd. Daarnaast krijgt van persie commentaar, terwijl hij altijd beter aanspeelbaar is dan huntalaar, die daadwerkelijk te diep staat of terwijl volksmond, zich verstopt. Bij profvoetbal komt meer kijken dan een goal maken, of snel kunnen rennen. Een systeem draait voortdurend door en iedereen heeft zijn rol. Ik vind daarin zelfs een kritiek puntje, dat van perise (ook bij Arsenal) te veel doet. hoezo futloos? 13km zag ik hem rennen, waar messi er 8 liep. voor een spits is dat heel veel.

Bij een top club/wereld club, moet je concurrentie hebben, en welbeck en chicharito waren geen concurrentie voor rooney en van persie. Daarnaast moet ik eerst eens zien wat voor opstelling van gaal gaat zetten. En nee, van persie was vorig seizoen voor een groot niet fit, dus moet je, en een troef achter de hand hebben, wel 1 van niveau. dat was vorig seizoen al het geval vond ik.

Ik kan ook overal gaan lopen spuien dat sneijder al jaren een stoorzender is in oranje. effe 2 zinnetjes plaatsen met, "hij schoot de bal weer een meters over, terwijl hij voor balbezit had moeten gaan, of een pass. of robben heeft geen overzicht waardoor hij vaak of te laat een pass verstuurd, of balverlies lijd. Lekker makkelijk iemand afzeiken, terwijl robben wel weer veel dreiging heeft, en een goal kan forceren. Sneijder kan net die assist geven of kans creëren. Iedere speler moet de kwaliteiten van zijn collega accepteren en er proberen gebruik van te maken. Van persie voegt heel veel toe kan kan ik je zeggen, op het veld, maar ook op de trainingen. Daarnaast is hij niet voor niks captain, iets wat je niet zomaar wordt, onder van gaal zeker niet. ook al wilt de media dat anders doen voor komen.
  zaterdag 6 september 2014 @ 15:40:53 #19
225540 Pugg
Friends forever
pi_144239911
quote:
Je analyse is weer van een bedenkelijk niveau :r
pi_144257740
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 15:40 schreef Pugg het volgende:

[..]

Je analyse is weer van een bedenkelijk niveau :r
Hier spreekt Pugg. Die wil alleen positieve dingen over De Vrij horen.

Dus, plaats alleen positieve berichten over De Vrij, jong0ns.
pi_144265528
Ik vraag mij toch af hoe dit kwalificatie traject gaat verlopen. Gelukkig plaatsen de 1e twee landen zich direct....
Zonder wrijving geen glans
  zondag 7 september 2014 @ 14:56:49 #22
225540 Pugg
Friends forever
pi_144272213
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hier spreekt Pugg. Die wil alleen positieve dingen over De Vrij horen.

Dus, plaats alleen positieve berichten over De Vrij, jong0ns.
Héél sterk :W
pi_144278952
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vraag mij toch af hoe dit kwalificatie traject gaat verlopen. Gelukkig plaatsen de 1e twee landen zich direct....
Derde speelt play offs toch?
pi_144279007
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:27 schreef Vasion het volgende:

[..]

Derde speelt play offs toch?
Nee, de beste nummers drie gaan door.
pi_144282486
Hiddink heeft het alweer over terug stappen naar het 5-3-2 systeem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')