Ik vond Pauw niet zo scherp. Hij komt ookk met irritante vragen. Het kan wel wat subtieler.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is toch vermakelijk. Pauw zat tenminste op zijn scherpe stoel. Nu zitten we weer op een saai niveau waar de koffie- en kruimelkoekjespraat regeert.
Toen je nog peuken kon halen voor je oudersquote:Op donderdag 4 september 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Roemer kocht vroeger altijd stiekem een reep chocolade in de kiosk als hij een krantje haalde voor zijn ouders.
quote:
Ben jij zo'n mager vega-scharminkel met een hekel aan levensgenieters?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Roemer kocht vroeger altijd stiekem een reep chocolade in de kiosk als hij een krantje haalde voor zijn ouders.
Ik ben geen vegetariër of veganist.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
[..]
Ben jij zo'n mager vega-scharminkel met een hekel aan levensgenieters?
Ik, als reactionair-rechtse rakker, vind de SP ook altijd de verstandigste linkse partij.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar eens met Roemer.
Wat zei ie?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar eens met Roemer.
'Startproblemen'.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:43 schreef Slobeend het volgende:
Wat een kut overgangen vanavond. Van Oekraïne naar Sanne Wallis
Pauw gaat die keihard rammenquote:Op donderdag 4 september 2014 23:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
PauwHij kan ook niet normaal reageren
Ah check. Ik weet niet hoe effectief een boycot kan zijn, maar buiten dat vind ik dat je principiele keuzes moet maken, ook al mocht dat veel geld kosten. Bij Nederland is het toch wel vaak dat er geen principes zijn.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Boycot helpt niet, EU is zelf ook verantwoordelijk voor Oekraine-crisis.
Waarom herken ik dit nu pas?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Sanne de voice-over voor de Albert Heijn. Alleen al daarom haat ik die kutwinkel.
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:46 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Waarom herken ik dit nu pas?
Alleen Arnhem en Nijmegen zijn kut in Gelderland, maar die voelen zich ook geen Gelderlanders dus prima.quote:
Eerder Duutsersquote:Op donderdag 4 september 2014 23:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen Arnhem en Nijmegen zijn kut in Gelderland, maar die voelen zich ook geen Gelderlanders dus prima.
Die kan niet wachten tot hij daar koppen kan gaan snellen.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat zou die kalifaat boy vinden van deze heidense toestand
100 kratjes bier achterin de wagen van sjonniequote:Op donderdag 4 september 2014 23:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van Maastricht naar Groningen?![]()
Lijkt alsof ze dat snelle willen van DWDD, maar dat werkt daar ook al niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
Wat willen ze nou met die programma? Het hinkt op 36 gedachten.
Ach het is bij lange na niet vlekkeloos, maar ik heb veel beroerder gehoord.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:52 schreef Kenju het volgende:
Ze faken dat accent gewoon. Dat klinkt voor geen meter. Wanneer je dat niet perfect kan immiteren, moet je het niet doen.
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:54 schreef Zipportal het volgende:
Morgen weer de kijkcijfers.
[ afbeelding ]
Of Pauline van gisterenquote:Op donderdag 4 september 2014 23:55 schreef UncleDolan het volgende:
ik weet niet wie ik liever zou haat neuken, sanne wallus of dat wijf van de kruidvat reclames
Vond jij het wel fijn dan dat ie steeds iedereen storend onderbrak als iemand het woord voerde?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Pauw.
Hij was erg sterk vandaag, prima show ook voor de rest.
Sterk, really?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Pauw.
Hij was erg sterk vandaag, prima show ook voor de rest.
Zou geven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jezus. Wat had die poezieslet gesnoven?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Humberto:
1.195.000
En die verslaat zelfs DWDD (988.000)!
quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:57 schreef TUFKAL het volgende:
blij zijn met Tanis ook een niemendalletje in de avond.
Valt me nu pas op dat DWDD ook veel slechter scoort dan voor de zomer, toen was het vaak rond de 1,5 miljoenquote:Op vrijdag 5 september 2014 08:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Humberto:
1.195.000
En die verslaat zelfs DWDD (988.000)!
Ik denk dat een boel mensen met goede hoop weer waren begonnen maar gelijk zijn weggezapt toen ze voor de miljoenmiljardste keer dat apple filmpje zagen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Valt me nu pas op dat DWDD ook veel slechter scoort dan voor de zomer, toen was het vaak rond de 1,5 miljoen
En Jimmy Fallus.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat een boel mensen met goede hoop weer waren begonnen maar gelijk zijn weggezapt toen ze voor de miljoenmiljardste keer dat apple filmpje zagen.
Omdat dat ook niks is/wasquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:57 schreef Webschip het volgende:
Het is vanavond niks met de gasten. Eindigt onder de half miljoen kijkers zo.
Waarom moest KvdB weg ?
Sowieso betere hosts.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof er bij KVDB boeiende gasten waren.
Dat kan hij ook veel beter dan het runnen van een dagelijkse talkshow. Is zeker het terugkijken waard als je het gemist hebt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:11 schreef schoolstudent het volgende:
Jeroen in Bangladesh is in ieder geval wel een topshow.
Geen Derksenquote:
Wel een paar lamzakkenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen Derksen
Geen Hansie
Geen Genee
Geen Gijpie
Geen Aad300
Geen Diekstra
Geen Bossie
Geen Heertje
Geen Schevecchio
Geen rellen dus
En niet echt boeiende gasten. Boer zoekt Vrouw publiek ligt op 1 oor of kijkt naar RTL inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al het gespuis blijft hangen bij RTL Latenight na the Voice.
Plus het is vrijdagavond dus dan is er veel minder TV-kijkend NL.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En niet echt boeiende gasten. Boer zoekt Vrouw publiek ligt op 1 oor of kijkt naar RTL inderdaad.
Die zijn er maandag wel weer.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:21 schreef opperkleurder het volgende:
Het feit dat hier bijna niemand post zegt ook genoeg.
Glazen bij Zeeman? Ik kom er misschien niet genoeg, maar ik verwacht bij Zeeman geen wijnglazen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Dat krijg je met die glazen van de Zeeman.
Informeel, benen op tafel, knoopjes los.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:24 schreef Trebo het volgende:
Lekker los showtje zo met een barvrouwtje er tussen door.
Kees moet poepenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:26 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Gluren naar tennisvrouwtjes
Bang om gehackt te wordenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Henk Krol keert terug in de Tweede kamer, dat is pas nieuws. Waarom hebben ze hem niet uitgenodigd?
Komt de redactie eind volgende week misschien ook achter.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Henk Krol keert terug in de Tweede kamer, dat is pas nieuws. Waarom hebben ze hem niet uitgenodigd?
Er mag 1 politiek itempje, de rest moet over nikszeggende onzin gaan, net zoals Tan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Geef het nog een kansquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voel me weer geneigd om weg te zappen. Dit is weer koffietijd deluxe of het wekelijkse Ons kent Ons-promotieshowtje van DWDD.
Ik ga solliciteren als redactielid voor Pauw.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maandag valt er hopelijk over betere dingen te klessebessen.
Zou Jeroen dit zelf wel leuk vinden die teringtyfusonderwerpen? Ik heb genoten van Pauw in Bangladesh voor zover ik dat kon zien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga solliciteren als redactielid voor Pauw.
GEEN BUSJE, EEN JEEP!quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
EEN ANDER BUSJE! EN DE HOND GAAT MEE! Heeft Pauw toch een skoep te pakken.
TUTUTUTUTUTUquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Yvon wel leuker dan Sanne Hans.
Boeren he .quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom kijken vijf miljoen mensen naar Boer Zoekt Vrouw?
Het verschil is wel heel extreem idd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Jeroen dit zelf wel leuk vinden die teringtyfusonderwerpen? Ik heb genoten van Pauw in Bangladesh voor zover ik dat kon zien.
ISIS op het platteland.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:36 schreef opperkleurder het volgende:
Wanneer gaan er allochtonen meedoen aan deze roomblanke show?
Pauw begint zijn eigen multiculti-showtje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:36 schreef opperkleurder het volgende:
Wanneer gaan er allochtonen meedoen aan deze roomblanke show?
Maar het was op HGC waar ook Amalia hockeyt!!!!!quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:43 schreef marcodej het volgende:
Wat is dit voor kloteonderwerpje joh.
Als ze de beelden hebben kan hij de show redden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het was op HGC waar ook Amalia hockeyt!!!!!
Dat punt maakte ik net ook. Redactie faalt, camerawerk faalt en dus faalt Pauw. Flopshowquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:45 schreef marcodej het volgende:
Er zitten nu dus twee tophockeyers te praten over een willekeurige hockeyvrijwilliger. Het slaat gewoon nergens op. Die twee weten niet meer dan Piet op de hoek.
Ja, maar Piet is dan ook wel uitermate deskundig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:45 schreef marcodej het volgende:
Er zitten nu dus twee tophockeyers te praten over een willekeurige hockeyvrijwilliger. Het slaat gewoon nergens op. Die twee weten niet meer dan Piet op de hoek.
Behalve player Piet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:48 schreef marcodej het volgende:
Mannen van 45 die nog thuis wonen mogen niet bij de meisjes komen.
Sowieso mag je als man niks meer met kinderen doen in deze tijd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:48 schreef marcodej het volgende:
Mannen van 45 die nog thuis wonen mogen niet bij de meisjes komen.
Ik vind jongens die pabo doen ook altijd een beetje engnekken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sowieso mag je als man niks meer met kinderen doen in deze tijd.
Zijn Facebook is al offline las ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:51 schreef Trebo het volgende:
Ik zou die foto's/filmpjes ook wel eens willen zien.
Fappening 2.0quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:51 schreef Trebo het volgende:
Ik zou die foto's/filmpjes ook wel eens willen zien.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
ggggggggggggggggggggggggg ggggggggggggggg ggggggggggguus meeuwis
Gaat 24 uur duren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kijk uit naar een Zomergasten met haar.
De lamme tegen de blinde.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:54 schreef borisz het volgende:
Fatima zei zinnigere dingen dan Jacques.
Wij passen ons graag aan aan het niveau van de show.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:55 schreef UncleDolan het volgende:
beetje flauw om te lachen om haar stotteren
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Kleuter, zet 'm dan gewoon uit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Dddddddddit nnnnnnnummerrrrrrrrr isssssss klllllloooooooooote.
En dat zeg je tegen mij, hahahahahaahahah. Wat ben je toch ook heerlijk selectief.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kleuter, zet 'm dan gewoon uit.
quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij passen ons graag aan aan het niveau van de show.
ambrosiussssssss adviseert ons de tv uit te zzzzzetten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat punt maakte ik net ook. Redactie faalt, camerawerk faalt en dus faalt Pauw. Flopshow
Ik vond het vandaag een saaie show, mag toch gezegd worden? Boer zoekt Vrouw en Hockeymeisjes die worden begluurd, poe poe wat boeiend.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ah kom op al dat zuur na 1 week, geef het gewoon een kans
Dartpijlen op die gek gooienquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen mij, hahahahahaahahah. Wat ben je toch ook heerlijk selectief.
[..]
[..]
[..]
ambrosiussssssss adviseert ons de tv uit te zzzzzetten.
Prima blog.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:10 schreef opperkleurder het volgende:
Het blog van Luigi C waar het net over ging:
http://miascelta.blogspot.nl/
Niks schokkends
Allejezusquote:Op maandag 8 september 2014 17:41 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond:
Paul de Leeuw
Peter Middendorp
Jeroen Akkermans
Erik van Muiswinkel
Onderwerpen zijn net zo saai als de gasten zelf.
Welke muziek mot je dan hebben ?quote:Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Elke dag weer muziek.![]()
![]()
![]()
![]()
Danny Vera op maandag en vrijdag is mij al te veel.
Niks.quote:Op maandag 8 september 2014 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke muziek mot je dan hebben ?
Toch blijven kijken hèquote:Op maandag 8 september 2014 23:10 schreef Zipportal het volgende:
Ze hebben wat lampen aangedaan in de studio. Blijft een waardeloos programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |