Hem ken ik ook niet, maar nober hoor je wel te kennen.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:25 schreef mig72 het volgende:
[..]
Al deze personen van wie ik nog nooit gehoord heb.
Amateur.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:25 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan typt hij niet in de topics waar ik zit. Boe hoe hoe.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hem ken ik ook niet, maar nober hoor je wel te kennen.
Gefeliciteerd zeg. Dan heb je het geheugen en het observatievermogen van een goudvis.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:25 schreef mig72 het volgende:
[..]
Goudvissen onderschattenquote:Op donderdag 4 september 2014 22:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Gefeliciteerd zeg. Dan heb je het geheugen en het observatievermogen van een goudvis.
Was ook gewoon een goede post.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je blijft er wel sportief onder, pikketanis.
soms is dat voordelig. En ik solliciteer niet voor mod.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Gefeliciteerd zeg. Dan heb je het geheugen en het observatievermogen van een goudvis.
Blijkbaar hebben sommige lieden problemen met Marokkanen.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
Deadprez kan dingen wel op waarde schatten (waar blijft m'n koffie?) trouwens. Maar Stevenmac26 geen moddat is toch niet te gleuven?
Ik heb alleen problemen met Deadprez, ik hoop dat hij het niet wordt, want dan draai ik mijn touw in een knot.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:33 schreef mig72 het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben sommige lieden problemen met Marokkanen.
Ik snap jou niet. Jij wordt het niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:34 schreef Maillard het volgende:
[..]
Ben je dom of probeer je maar te doen alsof?
Dat laatste, maar het komt niet zo goed uit de verf.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:34 schreef Maillard het volgende:
[..]
Ben je dom of probeer je maar te doen alsof?
Dus we moeten hopen dat hij het wordt?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb alleen problemen met Deadprez, ik hoop dat hij het niet wordt, want dan draai ik mijn touw in een knot.
Dat rijmt, nou groetjes van tante Truus!
Crewbash, ban.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:37 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dus we moeten hopen dat hij het wordt?
Misschien heeft ie wel bruine "verf" in zijn ogen.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat laatste, maar het komt niet zo goed uit de verf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |