Ik ook, geeft niks, komt goed.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:37 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben een beetje van slag. Stupid me
What happened?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, geeft niks, komt goed.
Nou, meer de 'stress' van alle (positieve) sollicitaties. Echt, mijn telefoon heeft sinds eind vorige week meer gerinkeld dan het hele jaar daarvoor. Erg tof natuurlijk maar er ligt een deadline op mijn pad die angstvallig dichterbij komt.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
What happened?![]()
En tuurlijk komt het goed. Maar ik kan er niet zo goed tegen dat ik mijn lot in iemand anders z'n handen moet leggen. Voor zoiets als het vinden van een woning. Ik hou er niet van als ik geen controle heb over mijn eigen leven. En zo voelt het wel
Ik heb je eruit gehaald.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
Ik mag uit de OP, ik kan beide dagen niet.
Positieve stress dus. Ik hoop dat je snel een toffe baan vind, kerel!quote:Op donderdag 4 september 2014 20:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, meer de 'stress' van alle (positieve) sollicitaties. Echt, mijn telefoon heeft sinds eind vorige week meer gerinkeld dan het hele jaar daarvoor. Erg tof natuurlijk maar er ligt een deadline op mijn pad die angstvallig dichterbij komt.
Dank u. Wel jammer, ik had zin in een leuke meetquote:
Volgende keer beterquote:Op donderdag 4 september 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank u. Wel jammer, ik had zin in een leuke meet.
Ik ook, en de voorspellingen zijn goed. Nu nog maar even nagelbijten.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Positieve stress dus. Ik hoop dat je snel een toffe baan vind, kerel!
Misschien één van de meets in dat andere topicquote:Op donderdag 4 september 2014 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgende keer beter
[..]
Ik ook, en de voorspellingen zijn goed. Nu nog maar even nagelbijten.
Lucky you.quote:
Ik ook wel. Maar ja, beetje ver weg he?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank u. Wel jammer, ik had zin in een leuke meet.
Komt goedquote:Op donderdag 4 september 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien één van de meets in dat andere topic. Meer keuze qua data. Dat is wel leuk.
Eigen schuldquote:Op donderdag 4 september 2014 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lucky you.
[..]
Ik ook wel. Maar ja, beetje ver weg he?
Dat weet ikquote:Op donderdag 4 september 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigen schuld.
Ik ga de knollen voeren.
Zekerquote:
Maar mijn tijd komt wel weer hoor.quote:
vast welquote:Op donderdag 4 september 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar mijn tijd komt wel weer hoor.
Nee, gewoon alles op mezelf inzetten.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
vast wel![]()
Gewoon op meer dan een paard wedden
Toekomstperspectiefquote:Op donderdag 4 september 2014 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar het bevalt me voorlopig nog te goed hier. Ik heb net promotie gehaald, en het bedrijf betaalt passende opleidingen voor me als ik deze nodig mocht hebben. We zullen wel zien, misschien heb ik er over een jaar wel genoeg van. Ze hebben een vestiging in Antwerpen trouwens, ik kan eventueel ook op een functie daar solliciteren
![]()
Voer ze
Die is er altijd natuurlijk.quote:
En hoeveel is die inzet?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, gewoon alles op mezelf inzetten.
Geen idee eigenlijk. Hoeveel achten jullie mij waard?quote:
Hangt er vanaf, in stukjes ben je een paar ton waard op de zwarte markt. Intact geen ideequote:Op donderdag 4 september 2014 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Hoeveel achten jullie mij waard?
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, in stukjes ben je een paar ton waard op de zwarte markt. Intact geen idee
Hij heeft wel gelijk. Vooral organen zijn best wat waard.quote:
Welke bloedgroep ben je?quote:
Ik blijf toch liever nog even een geheel hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Vooral organen zijn best wat waard.
Toch jammer dat je ze niet legaal kunt verkopen.
Misschien kun je op z'n teen biedenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Vooral organen zijn best wat waard.
Toch jammer dat je ze niet legaal kunt verkopen.
Maar je zult zien dat de liefde een beetje van slechts een kant zal komen. Dat wil je toch ook niet?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
In stukjes is er wel meer om van te houden!
Remind me never to invite you to my housequote:Op donderdag 4 september 2014 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
In stukjes is er wel meer om van te houden!
Nee dat is waar. Alles of nietsquote:Op donderdag 4 september 2014 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar je zult zien dat de liefde een beetje van slechts een kant zal komen. Dat wil je toch ook niet?
haha, jij begon eroverquote:Op donderdag 4 september 2014 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Remind me never to invite you to my house
Ja oké. Maar ik bedoel als je toch dood bent, kan je familie nog wat geld aan je overhoudenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik blijf toch liever nog even een geheel hoor
Ja en ik blijf liever heelquote:
Ja, maar dan zouden er wel meer mensen van kunnen houden. Iedereen een eigen stukje.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en ik blijf liever heelOh en heel of in stukjes netto blijft het even veel om van te houden
Dat hebben ze heul niet nodig johquote:Op donderdag 4 september 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja oké. Maar ik bedoel als je toch dood bent, kan je familie nog wat geld aan je overhouden.
Dat zat er wel een beetje aan te komen.quote:
Joan Rivers.quote:
Ja, geweldig leuke vrouwquote:Op donderdag 4 september 2014 21:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, lees het ook net.![]()
![]()
Crap, want zij was echt nog tot recent super grappig.
Ja, ik durf dus nu never nooit meer naar een meet te komen he?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:23 schreef El_Thijs het volgende:
Laten we de messen in het blok zitten en Barb in 1 stuk op Malta?
Oh, mijn familie krijgt mij niet in één stuk. Ik ben orgaandonor.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hebben ze heul niet nodig johDaarnaast weet ik zeker dat ook mijn familie mijn liever in een stuk ziet
Awquote:
Dan nog, zonde. Tof wijf.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zat er wel een beetje aan te komen.
En die organen gaan ze er hopelijk niet al uithalen terwijl je nog gezond in leven ben hoop ik?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mijn familie krijgt mij niet in één stuk. Ik ben orgaandonor.
Uiteraard niet, want dat is illegaal.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En die organen gaan ze er hopelijk niet al uithalen terwijl je nog gezond in leven ben hoop ik?
Kannibaalquote:Op donderdag 4 september 2014 21:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar dan zouden er wel meer mensen van kunnen houden. Iedereen een eigen stukje.
Alle grappige mensen zijn op een of andere manier treurig.....quote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef Fascination het volgende:
Had een tijdje terug een docu over haar op netflix gekeken. Grappige vrouw inderdaad, maar ook wat treurig.
Ik bescherm je wel.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik durf dus nu never nooit meer naar een meet te komen he?
We beginnen met het hart dus veel zal je er niet van merkenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En die organen gaan ze er hopelijk niet al uithalen terwijl je nog gezond in leven ben hoop ik?
Mooi zo, want we houden van de gehele Samzzquote:Op donderdag 4 september 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet, want dat is illegaal.
Ik kan mezelf prima beschermen, dank jequote:
Dank jequote:Op donderdag 4 september 2014 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alle grappige mensen zijn op een of andere manier treurig.....
Maar... Ik ben niet geheel. Ik mis een teennagelquote:Op donderdag 4 september 2014 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mooi zo, want we houden van de gehele Samzz
Ik heb net een hele slechte opmerking maar ingesliktquote:Op donderdag 4 september 2014 21:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan mezelf prima beschermen, dank jeEchter niet tegen de teleurstelling dat het ze blijkbaar alleen maar te doen is om mijn organen.
Liefde maakt blind, niemand die dat zietquote:Op donderdag 4 september 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Maar... Ik ben niet geheel. Ik mis een teennagel.
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
http://www.mandatory.com/(...)pics-and-theyre-glo/.
Best wel, moeten ze me eerst zien te rakenquote:
Sorry, but true storyquote:
Die groeit weer terug, met een lever gaat dat wat moeilijkerquote:[..]
Maar... Ik ben niet geheel. Ik mis een teennagel.
De lever is toch juist het orgaan waar je wel een deel van kunt doneren omdat het weer aangroeit? Of was dat een ander orgaan...?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, but true story
[..]
Die groeit weer terug, met een lever gaat dat wat moeilijker
Just spill it out, woman.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net een hele slechte opmerking maar ingeslikt.
Ik moest wel lachen jaquote:Op donderdag 4 september 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
http://www.mandatory.com/(...)pics-and-theyre-glo/.
Nee, dan ben ik geen haar beter dan Faxiequote:
De lever inderdaad. Die kan zichzelf herstellen.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
De lever is toch juist het orgaan waar je wel een deel van kunt doneren omdat het weer aangroeit? Of was dat een ander orgaan...?
Een deel dacht ik ja, een klein deel. Maar helemaal verwijderen? Neuh......quote:Op donderdag 4 september 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
De lever is toch juist het orgaan waar je wel een deel van kunt doneren omdat het weer aangroeit? Of was dat een ander orgaan...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |