Wat ben je ook een gare gleuf.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:11 schreef Stickertje het volgende:
misschien had ze het concept 'gelukkig lichaam' moeten bedenken voordat ze weduwe werd
iddquote:Op donderdag 4 september 2014 19:12 schreef tralalala het volgende:
Dat droeviggezichtkijkmeisje achter haar is wel schattig.
Bquote:Op donderdag 4 september 2014 19:12 schreef NoCigar het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Dat het haar geen reet uit maakt dat haar man dood is.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het moraal van dit verhaal?
De één zijn dood is de ander zijn brood.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het moraal van dit verhaal?
heb je de rest van de posts gelezen hier?quote:Op donderdag 4 september 2014 19:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat ben je ook een gare gleuf.
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:13 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
De één zijn dood is de ander zijn brood.
Godverdommequote:Op donderdag 4 september 2014 19:15 schreef Mani89 het volgende:
Dementie in een plaatje.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
geen expeditie robinson omdat ferry doedensquote:Op donderdag 4 september 2014 19:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik twijfel nog wat ik ga kijken vanavond. Nederland Italië of Expeditie Robinson
Expeditie Robinsonquote:Op donderdag 4 september 2014 19:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik twijfel nog wat ik ga kijken vanavond. Nederland Italië of Expeditie Robinson
Geer & Goorquote:Op donderdag 4 september 2014 19:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Plus het is de voorstelronde, dus sowieso niet leuk. Net als dit trouwens, niet leuk.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
geen expeditie robinson omdat ferry doedens
Matthijs probeert er lading aan te geven.quote:
Is dit relevant in dit topic?quote:Op donderdag 4 september 2014 19:31 schreef marcodej het volgende:
Zeg het maar jongens: had Hesjedal een motortje?
Nee.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:31 schreef marcodej het volgende:
Wielrennen is altijd en overal relevant.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit relevant in dit topic?
Haha nee joh, want hij bakt er niks van.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:31 schreef marcodej het volgende:
Nee. Compleet niet.quote:
Bijzonder inderdaad.quote:
Ik wilde gaan maar ik kan niet, hij komt ook inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou alleen een kaartje kopen voor Danny Veragod.
Neen.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:31 schreef marcodej het volgende:
Dat wiel gaat wel raar.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha nee joh, want hij bakt er niks van.
Heb jij ooit iets gezien wat je wel goed vond?quote:Op donderdag 4 september 2014 19:35 schreef Stickertje het volgende:
live gezien als voorprogramma, geen goede liveband
de hoofdactquote:Op donderdag 4 september 2014 19:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb jij ooit iets gezien wat je wel goed vond?
Dit.quote:
Ik heb dat zelfde gevoel een beetjequote:Op donderdag 4 september 2014 19:38 schreef Mani89 het volgende:
10 jaar geleden was Koefnoen nog wel grappig, maar toen was ik 15. Dus misschien was het wel helemaal nooit grappig.
Idem. Zitten best aardige dingen bij.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:38 schreef marcodej het volgende:
Ik moest wel een paar keer grinniken.
De 3kwartsbroek.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Dat kleine rugtasje is heerlijk treffend.
Voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 4 september 2014 19:41 schreef Gramulanion het volgende:
Lelijke vrouwen uitlachen op TV.
Gaan we zo voetbal kijken, Cnor?quote:Op donderdag 4 september 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
Oh ze weten niks nieuws meer, laten we een spin off doen.
En die kijkt niet vrolijkquote:Op donderdag 4 september 2014 19:42 schreef Pandaplint het volgende:
Er zit een Ipie rechts van Shumacher
Oh shit inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2014 19:42 schreef Pandaplint het volgende:
Er zit een Ipie rechts van Shumacher
Tuurlijk schat. Bier staat al koudquote:Op donderdag 4 september 2014 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaan we zo voetbal kijken, Cnor?
Ah. Daar is de standaard tong reactie over de reacties.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:42 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk om te zien dat ze tegenwoordig cultureel verantwoord zijn en iets dat al 10 jaar kwaliteit heeft niet meer leuk vinden.
Gaat het?quote:Op donderdag 4 september 2014 19:44 schreef Mani89 het volgende:
hahahahahweH[éhlwpehqklh3q]2p3gkqplf[W'PGKT???????????????
Nogal magertjesquote:Op donderdag 4 september 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
Tangerine is makkelijk. Gewoon 2 heeele dunne mensen neerzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nogal magertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit was grappiger dan koefnoen.
Afzeiken een modequote:Op donderdag 4 september 2014 19:45 schreef tong80 het volgende:
Wat bedoel je OProg
Is toch heerlijke TV. Dat afzeiken schijnt wel mode te zijn.
Mijn humor vergelijken met koefnoen is een belediging voor mijn humor.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]dit was grappiger dan koefnoen.
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afzeiken een mode.
Persiflages zijn gewoon enorm kansloze stukken televisie.
Ja. En dan is het meestal wachten op de tong reactie over de afzeikreacties.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:45 schreef tong80 het volgende:
Wat bedoel je OProg
Is toch heerlijke TV. Dat afzeiken schijnt wel mode te zijn.
Tong is er ook een van de voorstanders van een kritiekloze samenleving.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. En dan is het meestal wachten op de tong reactie over de afzeikreacties.
Voel je je aangesproken??quote:Op donderdag 4 september 2014 19:47 schreef Felagund het volgende:
Leuk, mensen afzeiken op tv op hun uiterlijk.
Nee, heb mijn foto nog niet gezien.quote:
Kate Upton, die heeft pas een cumback.quote:
Volgens mij mag dat ook niet zomaar.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
Deze man gaat het niet leuk vinden dat zijn kop nu op tv is.
Ik vond het ook een beetje apart dat ze dit deden. Ik zou het niet fijn vinden iig.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat ook niet zomaar.
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:47 schreef Stickertje het volgende:
leek meer op piet veerman met een gitaar x2
Piet Veerman. De mooiste zangstem van Nederland.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:47 schreef Stickertje het volgende:
leek meer op piet veerman met een gitaar x2
Leg eens uit. Meestal wordt het tegendeel over mij beweerd.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong is er ook een van de voorstanders van een kritiekloze samenleving.
Heb jij de afwas al gedaan?quote:Op donderdag 4 september 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Half 9 denk ik? Ik ga voetballen kijken.
Dan mis je geer en goor en ER, zondequote:Op donderdag 4 september 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Als er niks aan is zap ik wel. ER kijk ik niet, dit is alleen maar een voorstelrondje, toch niks aan.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dan mis je geer en goor en ER, zonde
Dankjequote:
Ok cool.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een pech, moet je GTST kijken, dat is echt ZO erg.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:55 schreef KingRoland het volgende:
Helaas stemmen de meeste mensen hier dat we nu naar Goede Tijden Slechte Tijden moeten kijken daarna voetbal. Beetje jammer maar oke
FC Zaltbommelquote:Op donderdag 4 september 2014 19:55 schreef tong80 het volgende:
xzaz.![]()
![]()
![]()
En dan volop mee posten in een DWDD-topic.
Azijnpissers unite.
Koefnoen
DWDD
Paul Groot
Matthijs
Viola Holt
Hermanquote:Op donderdag 4 september 2014 19:55 schreef tong80 het volgende:
xzaz.![]()
![]()
![]()
Azijnpissers unite.
Koefnoen
DWDD
Paul Groot
Matthijs
Viola Holt
Jaquote:Op donderdag 4 september 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een pech, moet je GTST kijken, dat is echt ZO erg.
Ferry Doedensquote:Op donderdag 4 september 2014 19:55 schreef tong80 het volgende:
xzaz.![]()
![]()
![]()
Azijnpissers unite.
Koefnoen
DWDD
Paul Groot
Matthijs
Viola Holt
Wauwquote:Op donderdag 4 september 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn zus kijkt altijd, dus ik mag ook niet bellen tijdens GTST
Fc Zonnedoalquote:Op donderdag 4 september 2014 19:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FC MarkvanBommel
[ afbeelding ]
Dat is gewoon echt erg, hier beginnen ze moeilijk te doen als je toevallig voor de tv moet lopen om iets te halen.quote:
Het is ook niet zo dat er veel gebeurd volgens mij. Heel af en toe zie ik het laatste stukje en dan denk ik: oh heb ik dat niet al gezienquote:Op donderdag 4 september 2014 20:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt erg, hier beginnen ze moeilijk te doen als je toevallig voor de tv moet lopen om iets te halen.
FC enspijk en SC Herwijnen onderschijtenquote:Op donderdag 4 september 2014 20:01 schreef tong80 het volgende:
FC Zaltbommel is twee jaar geleden na 80 jaar opgeheven.
Ben dan ook van NIVO-Sparta.
DE club in Bommel.
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat er veel gebeurd volgens mij. Heel af en toe zie ik het laatste stukje en dan denk ik: oh heb ik dat niet al gezien
Als tennisballetje was het toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:03 schreef tong80 het volgende:
PowerLoungen heb je ook het "geweldige" debuut van Rolf Wouters paraat uit die film ?
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:03 schreef tong80 het volgende:
PowerLoungen heb je ook het "geweldige" debuut van Rolf Wouters paraat uit die film ?
Ja, glansrol.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als tennisballetje was het toch?
Goeie naam wel, Peter Pannekoekquote:Te gast in de uitzending van vrijdag 5 september zijn o.a. Michael Prins, Alex Roeka en Fréderique Spigt. Muziek is er van Kensington, tafelheer is Marc-Marie Huijbregts. Peter Pannekoek sluit de week af in stand-up comedy.
Ode aan André Hazes
Deze maand is het 10 jaar geleden dat André Hazes overleed op 53-jarige leeftijd. Hazes leefde een soms turbulent leven, met drie huwelijken, veel drank en sigaretten, maar vooral ook met veel muziek: zijn albums behaalden meerdere malen de gouden status, concerten verkopen uit en er wordt een succesvolle documentaire over hem gemaakt. In 2004 overlijdt Hazes aan een hartstilstand. Fans nemen groots afscheid van de volkszanger in de Amsterdam ArenA, waar zijn kist op de middenstip staat. Vanavond een ode aan de allergrootste volkszanger die Nederland ooit gekend heeft, door drie kroegtijgers: Michael Prins, Alex Roeka en Fréderique Spigt.
Muziek: Kensington
Na het verschijnen van het album ‘Vultures’ in 2012 ging het hard met Kensington: zo stonden ze op Lowlands en Pinkpop,en sleepten ze een 3FM Award voor beste album en een MTV Award voor ‘Best Dutch Act’ in de wacht. Onlangs verscheen hun derde album ‘Rivals’.
Tafelheer: Marc-Marie Huijbregts - 5-9-2014
en penose-zanger en Amsterdamse halfgod. Doorgezopen Rembrandtplein-emotie (B.Büch).quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:09 schreef Specularium het volgende:
Leuk, weer die overrated knakworstenboer.
#PieterDerks #Foreverinmyheart #Neverforget #110%antiPeterPannekoekquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Stand-up Comedy: Peter Pannekoek 05-09-2014
Peter Pannekoek sluit de week af in stand-up comedy.
oh nee, iets leren over cultuur & geschiedenis ipv een 'bn-er' die zijn nieuwste tv programma / film / boekt komt promotenquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:36 schreef Anoonumos het volgende:
Joost is wel oké, maar wéééér over kunst.
Ik bedoel dat ik het zonde vind dat het bij Joost altijd over kunst gaat. Vroeger nodigden ze hem ook wel eens voor iets anders uit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh nee, iets leren over cultuur & geschiedenis ipv een 'bn-er' die zijn nieuwste tv programma / film / boekt komt promoten
wie zou je dan als nieuwe kunstgast uitnodigen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:52 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik het zonde vind dat het bij Joost altijd over kunst gaat. Vroeger nodigden ze hem ook wel eens voor iets anders uit.
Op de redactie hebben ze het niet meer zo op variatie. Bij een nieuwe kunstgast zou ik niet klagen.
Dat heb ik ook!quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:21 schreef Stickertje het volgende:
elke keer als ik andre hazes op tv zie of hoor moet ik aan raggel denken die alles uitmelkt tot de laatste cent
Maarten van Rossemquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wie zou je dan als nieuwe kunstgast uitnodigen?
Gewoon iemand anders en dan Joost niet meer.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wie zou je dan als nieuwe kunstgast uitnodigen?
ik stoor me niet aan joostquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon iemand anders en dan Joost niet meer.
Ik wel, maar misschien komt dat door Grahamquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond dat helemaal niet zo leuk, Ucster.
Die redt wel vaak de show.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel, maar misschien komt dat door Graham
En Catherine Tate zat er ook, die vind ik ook heel grappig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die redt wel vaak de show.
Vond haar echt niet leuk.
Die is wel leuk ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
En Catherine Tate zat er ook, die vind ik ook heel grappig.
Geen idee maar waar wij allemaal op zitten te wachten is College Tour met Arjen Robbenquote:
Dat was vorige keer.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen idee maar waar wij allemaal op zitten te wachten is College Tour met Arjen Robben![]()
vraag me af wanneer ze dat gaan uitzenden.
hoe smaakt dat stukje vlees nu?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:16 schreef Uccie het volgende:
Ja tuurlijk, lijken kunnen er ook wel bij...
Gelukkig heel goed.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoe smaakt dat stukje vlees nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |