abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144203562
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:31 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Met andere woorden: je bent zelf een nog grotere oplichter dan die toko!

:r
Nee hoor, ze hebben gewoon mijn geld hoor. Heb je het topic wel gelezen? :W
pi_144203669
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 14:59 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Nee hoor, ze hebben gewoon mijn geld hoor. Heb je het topic wel gelezen? :W
Maar wat ik dan niet snap, is waarom je überhaupt bij Trendy bestelt? Eén van de eerste dingen die ik altijd doe als ik iets online bestel is het kaf van het koren scheiden wat webshops betreft.
pi_144204574
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 14:54 schreef Saekerhett het volgende:
Dat soort webshops moet je echt mijden als de builenpest.
Van die eenmanszaakjes waar Achmed en Hassan op zitten en je genaaid wordt waar je bij staat.
Salar en Sasan.

Kennelijk hebben ze heel wat afgenaaid :')

r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_144221638
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:33 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dat is helemaal bizar :X

'Als iets niet goed uitkomt verzinnen we gewoon wat nieuws'
Nee, als de AV niet voldoen aan de wet, geldt de wet. Da's niet helemaal wat er staat maar wel waar het op neerkomt.
quote:
Waarschijnlijk weten ze niet dat als hun AV niet klopt deze totaal vernietigbaar is.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Als een onderdeel van de AV niet klopt, is dat onderdeel vernietigbaar. Maar de onderdelen die wel kloppen, blijven (lijkt mij) gewoon geldig.
pi_144222913
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:21 schreef kthxbye het volgende:
Hah. De nieuwe Moto G is aangekondigd en na het zien van die specs (vrijwel hetzelfde, maar iets groter scherm (lomper toestel, lagere PPI) en zelfde batterij dus minder lange batterijduur) heb ik besloten om het toestel gewoon te houden :')

Ik heb em nog snel van het postkantoor terug kunnen halen en de annuleringsmail is de deur uit, maar dat laat ik ze lekker maar zelf uitzoeken bij die hut. Dat pakketje gaat niet aankomen :')
Heb je wel je verzendkosten teruggekregen?
Irene is bae <3
pi_144245835
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:03 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Heb je wel je verzendkosten teruggekregen?
:') Nee, daar kan ik wel weer een heel nieuw topic over PostNL over gaan openen. Maar ach boeie, ik was al blij dat ik dat pakketje nog terug kon halen. Rennen naar dat postkantoor :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')