Het ismijn doelstelling om dit jaar 10K te rijden. Woon werk hoort daar bij. Maar als je me unfollowed hebt hoeven we het er niet langer over te hebben. En hoezo ben ik vervuiling voor strava? Er is voor commute zelfs een speciaal vinkje gemaakt!quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:42 schreef Oksel het volgende:
[..]
Strebertje. Je bent pure vervuiling van Strava. Er is niet voor niets de optie 'private'. Maar ik zal je unfollowen.
quote:
Kano logt zelfs z'n ritje van z'n bed naar z'n plee om z'n buik schoon te vegen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Yes, ik mag mijn 30km woon-werk rit wel posten.
Snap oksel zijn reactie wel wbt ritjes naar de supermarkt voor eten enzo
Oei! Spannend! Je zal wel staan te springen! Goede reis morgen en een fijne vakantie! Goed all-round fit worden daar he?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Morgen! Nu een beetje apparaten opladen en kleren uitzoeken.
Ik zie idd buitenlanders vaak dat soort ritjes posten. Dat vind ik er niet bij horen. Mijn ritjes wel. Gelukkig staat het dus iedereen vrij om te doen wat ze willen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Yes, ik mag mijn 30km woon-werk rit wel posten.
Snap oksel zijn reactie wel wbt ritjes naar de supermarkt voor eten enzo
Sowieso Woody Harrelsonquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:50 schreef Oksel het volgende:
Tering, wat heb ik deze film vaak gezien. Compleet van de wereld is die echt episch.
[ afbeelding ]
Alles leuk en aardig he, maar dit soort opmerkingen mag je voor je houden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:50 schreef Oksel het volgende:
[..]
Kano logt zelfs z'n ritje van z'n bed naar z'n plee om z'n buik schoon te vegen.
Net m'n tas ingepakt. zin an ja! Morgen stiekem in het vliegtuig loggen denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Oei! Spannend! Je zal wel staan te springen! Goede reis morgen en een fijne vakantie! Goed all-round fit worden daar he?
In t buitenland is het ook veel meer een ding om dat op de fiets te doen. Zeg tegen een Amerikaan dat je boodschappen op de fiets doet en hij stopt je wat geld toe voor benzine. Dan snap ik t best, maar voor mij betekend het niets.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zie idd buitenlanders vaak dat soort ritjes posten. Dat vind ik er niet bij horen. Mijn ritjes wel. Gelukkig staat het dus iedereen vrij om te doen wat ze willen.
Klopt. Destijds.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
hoezo, je volgt hem toch niet zeg je net?
Ik doelde op jouw eten halen rit. Maar zie nu dat het een wandeling is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zie idd buitenlanders vaak dat soort ritjes posten. Dat vind ik er niet bij horen. Mijn ritjes wel. Gelukkig staat het dus iedereen vrij om te doen wat ze willen.
Veel plezier kanoquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig he, maar dit soort opmerkingen mag je voor je houden.
[..]
Net m'n tas ingepakt. zin an ja! Morgen stiekem in het vliegtuig loggen denk ik![]()
Mijne ook. Als ik het niet kan uploaden dan snap ik er geen kut meer vanquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:56 schreef Oksel het volgende:
Strava is mijn leven. Als ik dan in de war wordt gemaakt met onzin kan ik dat als rasautist niet behappen.
Thanks! Jij ook als ik je niet meer spreek!quote:
Op de meeste dagen toch 26 km meer dan jouquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:57 schreef Oksel het volgende:
En wielrenners die 13km loggen en dat 2x per dag uploaden..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |