En nog randonneur ook dus ddx en ivo moeten ook achterom kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Precies. volgend jaar is 't een koersmonster waar zelf Patroon & kaas bang voor zijn.
Goed bezig! Have funquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:03 schreef Kazenbazen het volgende:
Vanavond na het eten nog even een uur hardrijden (in mijn geval 31-32 gemiddeld)
Weinig wind, lekker rustig op de weg. Nu nog moraal
31/32 gemiddeld in het verkeer is nog niet zo verkeerd toch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:03 schreef Kazenbazen het volgende:
Vanavond na het eten nog even een uur hardrijden (in mijn geval 31-32 gemiddeld)
Weinig wind, lekker rustig op de weg. Nu nog moraal
Morgen! Nu een beetje apparaten opladen en kleren uitzoeken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:19 schreef muzas het volgende:
Nou nou nou![]()
De complimenten neem ik ter harte, waarvoor dank. Maar denk dat je wellicht ook anderen hier te kort doet.
Afijn, nu echt weg...
Kano... Wanneer vertrek je?
Weinig stoplichten onderweg, paar rotbochten en stukken waar auto's voorrang hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:27 schreef Matedeor het volgende:
[..]
31/32 gemiddeld in het verkeer is nog niet zo verkeerd toch.
Of je ontvolgt zequote:Op vrijdag 5 september 2014 16:37 schreef Oksel het volgende:
Van die mensen die hun dagelijkse minuscule kutritje van huis naar werk op strava zetten. Natuurlijk heen en terug. Dat is pas royal sadness. Pure vervuiling. Zet dat dan gewoon op private ofzo.
Je hebt eigenlijk twee opties, bovenlangs of onderdoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:36 schreef Wielracer het volgende:
Volgende week naar 's Gravenzande vanuit Nijmegen. Maar hoe kan ik het beste Rotterdam vermijden?
Of valt het wel mee een goede route te rijden vanuit Nijmegen.
Omfietsen is geen probleem. Vanuit Zeeland is er niet echt een brug volgens mijquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:41 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk twee opties, bovenlangs of onderdoor.![]()
Het wordt dan sowieso wel omfietsen.
Even snel gemaakt, maar zo ongeveer zou ik doen. https://goo.gl/maps/CohEIquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:43 schreef Wielracer het volgende:
[..]
Omfietsen is geen probleem. Vanuit Zeeland is er niet echt een brug volgens mij
Bij Maassluis heb je een pondje en bij Schiedam een tunnel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:43 schreef Wielracer het volgende:
[..]
Omfietsen is geen probleem. Vanuit Zeeland is er niet echt een brug volgens mij
http://routeplanner.fiets(...)pe=67&preferences=63quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:36 schreef Wielracer het volgende:
Volgende week naar 's Gravenzande vanuit Nijmegen. Maar hoe kan ik het beste Rotterdam vermijden?
Of valt het wel mee een goede route te rijden vanuit Nijmegen.
Die gaat nog steeds een stuk door Rotterdam en in het Westland heel erg om.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://routeplanner.fiets(...)pe=67&preferences=63
Profiel "kortste route" geeft wel een rechtere lijn door het Westland, maar racefietsroute bevalt mij altijd wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:48 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Die gaat nog steeds een stuk door Rotterdam en in het Westland heel erg om.
En ik heb nog wel een KOM gehaaldquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:37 schreef Oksel het volgende:
Van die mensen die hun dagelijkse minuscule kutritje van huis naar werk op strava zetten. Natuurlijk heen en terug. Dat is pas royal sadness. Pure vervuiling. Zet dat dan gewoon op private ofzo.
Eigenlijk pas vanaf een kilometer of 100, maar okéquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:59 schreef Kazenbazen het volgende:
Mag ik mijn 30-31 km van vanavond wel uploaden Oksel?
fast ferry vind ik juist slechte keuze , die doet er lang over en gaat niet elke 10 minuten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:55 schreef ratatat het volgende:
Onder Rotterdam door via de Maasvlakte en dan de fast ferry naar HvH. Veel vetter. En als je besluit dat je moe bent kan je bij Rozenburg het pontje pakken naar Maassluis.
Best leuk voor een keertjequote:Op vrijdag 5 september 2014 17:06 schreef dop het volgende:
[..]
fast ferry vind ik juist slechte keuze , die doet er lang over en gaat niet elke 10 minuten.
leuk voor met de kids maar niet op de racer
Strava kan ook route maken
Je moet het idd wel een beetje timen maar is zeker wel de moeite waard imo. Beetje grote kranen / boten bekijken op de Maasvlakte. Zeehondjes spotten vanuit de Fast Ferry (was iig toen ik'm nam).quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:06 schreef dop het volgende:
[..]
fast ferry vind ik juist slechte keuze , die doet er lang over en gaat niet elke 10 minuten.
leuk voor met de kids maar niet op de racer
Strava kan ook route maken
dat is waarom het leuk is met de kidsquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:13 schreef ratatat het volgende:
[..]
Je moet het idd wel een beetje timen maar is zeker wel de moeite waard imo. Beetje grote kranen / boten bekijken op de Maasvlakte. Zeehondjes spotten vanuit de Fast Ferry (was iig toen ik'm nam).
Zijn al genoeg regeltjes in Nederland. Laat alsjeblieft iedereen vrij om strava te gebruiken zoals hij/zij dat willen, voordat er kamervragen komen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:37 schreef Oksel het volgende:
Of zoquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zijn al genoeg regeltjes in Nederland. Laat alsjeblieft iedereen vrij om te zeuren over strava zoals hij/zij dat willen, voordat er kamervragen komen.
Want Strava is bedoeld voor lange ritten? Wat een onzin om je hier druk om te maken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:37 schreef Oksel het volgende:
Een slakom?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En ik heb nog wel een KOM gehaald
Oksel zit in een identiteitscrisis nu hij iets aan dat moddervette lijf wil doen en daardoor niet meer ieder ritje met 32 per uur in de rondte kan stoempen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Want Strava is bedoeld voor lange ritten? Wat een onzin om je hier druk om te maken.
Als dat voor jou een prestatie is, een mijlpaal, een gehaalde doelstelling, een record, een hoogtepunt in je fietscarriere of wellicht alle voorgenoemde optie's: ZEKER~!!quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:59 schreef Kazenbazen het volgende:
Mag ik mijn 30-31 km van vanavond wel uploaden Oksel?
Strebertje. Je bent pure vervuiling van Strava. Er is niet voor niets de optie 'private'. Maar ik zal je unfollowen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:37 schreef kanovinnie het volgende:
Ik upload elk ritje gewoon. Dat is mijn charme. Je mag me respecteren omdat ik dagelijks naar m'n werk rij of walgen van al die kleine kutritjes. Maar val mij er niet mee lastig
En het was nog lang onrustig in almeloquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef Oksel het volgende:
Die andere Fokhomo die alleen maar van die miniritjes logged heb ik maanden geleden er al uit geflikkerd. What's next, dat we moeten kijken naar hoe je naar de supermarkt fietst?
Hengelo. Homo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En het was nog lang onrustig in almelo
Yes, ik mag mijn 30km woon-werk rit wel posten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:45 schreef Oksel het volgende:
Of dat je van de bank naar je schuur loopt om je fiets te poetsen?
Of dat je naar 't ziekenhuis rijdt om je op SOA's te laten testen?
Man, wat een gedoe. Ik wil interessante zaken zien. Mooie ritten, duurritten, herstelritten. Geen woon-werk verkeer < 20km wat 10x per week voorbij komt.
Het ismijn doelstelling om dit jaar 10K te rijden. Woon werk hoort daar bij. Maar als je me unfollowed hebt hoeven we het er niet langer over te hebben. En hoezo ben ik vervuiling voor strava? Er is voor commute zelfs een speciaal vinkje gemaakt!quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:42 schreef Oksel het volgende:
[..]
Strebertje. Je bent pure vervuiling van Strava. Er is niet voor niets de optie 'private'. Maar ik zal je unfollowen.
quote:
Kano logt zelfs z'n ritje van z'n bed naar z'n plee om z'n buik schoon te vegen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Yes, ik mag mijn 30km woon-werk rit wel posten.
Snap oksel zijn reactie wel wbt ritjes naar de supermarkt voor eten enzo
Oei! Spannend! Je zal wel staan te springen! Goede reis morgen en een fijne vakantie! Goed all-round fit worden daar he?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Morgen! Nu een beetje apparaten opladen en kleren uitzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |