quote:Op donderdag 4 september 2014 16:33 schreef Rezania het volgende:
Eenden voeren.Net alsof we niet al genoeg van die kutbeesten in Nederland hebben.
Ja dat vindt jij vervelend en zielig. Ik feite is het gewoon en natuurlijk. De dominantere/brutalere eenden eten eerst. Is dat erg? Nee, ze zijn niet voor niets dominant.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:21 schreef eend112 het volgende:
Het is gewoon vervelend want je weet altijd dat er een deel is dat wordt gedomineerd en geen brood krijgt en dat is natuurlijk wel zielig.
Zo werkt het bij mensen ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:21 schreef eend112 het volgende:
Vanochtend liep ik vanaf de winkel terug naar huis en kwam langs een sloot. Hier kwam TS iemand tegen en besloot vanaf het bankje met zijn zojuist gratis gekregen brood, (1+1 gratis) eenden te voeren.
Het is gewoon vervelend want je weet altijd dat er een deel is dat wordt gedomineerd en geen brood krijgt en dat is natuurlijk wel zielig.
Eigenlijk zouden we eerst brood met vergif moeten geven zodat alleen de lieve eendjes overblijven die wel delen.
Er verdrinken regelmatig eendjes die door een horde geile woerden achtervolgd worden. En dan met zijn allen eroverheen...quote:Op donderdag 4 september 2014 16:38 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zag eens een eendengroepsverkrachting. Twee stonden om haar heen en duwden haar tegen de grond terwijl de ander haar van achter. Echt gebeurd. Had moeten filmen
dat sijn eendeslettenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:41 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Er verdrinken regelmatig eendjes die door een horde geile woerden achtervolgd worden. En dan met zijn allen eroverheen...
Het gekke is dat als zo'n eendje ontsnapt, ze niet wegvliegt. Welnee, ze keert terug om luid kwakend de aandacht van de geile horde te trekken...
Onderdanige eenden worden roteenden als ze opklimmen in de groep.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:42 schreef Rockefellow het volgende:
De onderdanige eenden zouden niet in leven blijven als ze niet zouden eten, wel?
Ik vind dit een cynische weergave van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:58 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Onderdanige eenden worden roteenden als ze opklimmen in de groep.
Niet voor niets bestaat het gezegde Fuck a duck.
Niet voor niets bestaat er een tijdschrift van eenden waarin de meest vreselijke dingen gebeuren
En niet voor niets worden ze in de pan gehakt en krijgen ze alleen maar droog brood zonder water.
Waar dacht je waar het woord Peking eend vandaan komt?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:59 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Ik vind dit een cynische weergave van de werkelijkheid.
Ik zie het voornamelijk bij Chinese restaurants op de kaart staan. Ergens in die hoek denk ik.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:04 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Waar dacht je waar het woord Peking eend vandaan komt?
Heb je er last van joh klootzak KLOOTZAKquote:Op donderdag 4 september 2014 16:33 schreef Rezania het volgende:
Eenden voeren.Net alsof we niet al genoeg van die kutbeesten in Nederland hebben.
Hé Aberquote:Op donderdag 4 september 2014 16:48 schreef Aberella het volgende:
Het clubje eenden die ik weleens voer sluit altijd de vrouwtjes buiten terwijl de mannen alles opvreten.
Het waren er te veel het is vechten tegen de bierkaaiquote:Op donderdag 4 september 2014 17:00 schreef madeliefff het volgende:
gewoon in 1 keer alle stukjes in de sloot gooien, de dominante eenden kunnen niet overal tegelijkertijd zijn, dit zal ze leren.
Je moet gewoon een stukje naar de dominante eend gooien en dan meteen erachteraan nog een naar de ander.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het waren er te veel het is vechten tegen de bierkaai
Ja, ze schijten op mijn boot en steiger.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je er last van joh klootzak KLOOTZAK
Vuile dierenmishandelaarquote:Op donderdag 4 september 2014 17:38 schreef Grietje-tit het volgende:
Heeft ooit in de krant gestaan deze tip: surinaamse sambal op het brood smeren of madam jeanette pepers er door heen mengen.
Zeg het ze aber zeg het zequote:
Op je rubberen bootje?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ze schijten op mijn boot en steiger.
one luv ja togquote:Op donderdag 4 september 2014 17:49 schreef anti-loper het volgende:
Goed topic
Hartverwarmende rivaliteit hier. 8/10
Dan was het wel een goed verhaal geweest ja.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:38 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zag eens een eendengroepsverkrachting. Twee stonden om haar heen en duwden haar tegen de grond terwijl de ander haar van achter. Echt gebeurd. Had moeten filmen
Wie pijp je daar voor?quote:
aahhh kk viesquote:
Ik ben ook je nieuwe stiefvader, leuk hè.quote:
Dat is vrijwilligquote:Op donderdag 4 september 2014 18:13 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Waarom rookt die eend van jou?
Dat is toch hetzelfde als mijn sambalverhaal?
Eenden eten ook vrijwillig brood. Je hoeft ze niet te dwingen.quote:
Mooie reactie frank. Maar ik denk niet zo veel jaren vooruit, ik hou me vooral bezig met het hedenquote:Op donderdag 4 september 2014 18:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo steekt de natuur nu eenmaal in elkaar. Of het nu de brutaalste eenden zijn die het meeste voedsel krijgen of welke diersoort dan ook. Zo krijgen poezen bijv. vaak meer kittens dan ze tepels hebben en soms krijgt dan de kitten die weggeconcurreerd wordt door broertjes en zusjes geen voedsel. Of de ene boom die net wat sneller groeit dan de ander zodat de boom ernaast geen zonlicht krijgt en sterft. Of spinnen, waarbij de snelst groeiende spin vaak een groot deel van zijn broertjes en zusjes opvreet.
Zo overleven de sterken en dat is goed voor de soort. Niets mis mee, zo blijft alles in evenwicht. Alleen de mens heeft zich er, in zekere zin natuurlijk, van weten los te maken. Al valt dat principe zelfs in de westerse maatschappij ook wel aan te wijzen, zij het een stuk subtieler.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |