quote:Op donderdag 4 september 2014 16:33 schreef Rezania het volgende:
Eenden voeren.Net alsof we niet al genoeg van die kutbeesten in Nederland hebben.
Ja dat vindt jij vervelend en zielig. Ik feite is het gewoon en natuurlijk. De dominantere/brutalere eenden eten eerst. Is dat erg? Nee, ze zijn niet voor niets dominant.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:21 schreef eend112 het volgende:
Het is gewoon vervelend want je weet altijd dat er een deel is dat wordt gedomineerd en geen brood krijgt en dat is natuurlijk wel zielig.
Zo werkt het bij mensen ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:21 schreef eend112 het volgende:
Vanochtend liep ik vanaf de winkel terug naar huis en kwam langs een sloot. Hier kwam TS iemand tegen en besloot vanaf het bankje met zijn zojuist gratis gekregen brood, (1+1 gratis) eenden te voeren.
Het is gewoon vervelend want je weet altijd dat er een deel is dat wordt gedomineerd en geen brood krijgt en dat is natuurlijk wel zielig.
Eigenlijk zouden we eerst brood met vergif moeten geven zodat alleen de lieve eendjes overblijven die wel delen.
Er verdrinken regelmatig eendjes die door een horde geile woerden achtervolgd worden. En dan met zijn allen eroverheen...quote:Op donderdag 4 september 2014 16:38 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zag eens een eendengroepsverkrachting. Twee stonden om haar heen en duwden haar tegen de grond terwijl de ander haar van achter. Echt gebeurd. Had moeten filmen
dat sijn eendeslettenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:41 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Er verdrinken regelmatig eendjes die door een horde geile woerden achtervolgd worden. En dan met zijn allen eroverheen...
Het gekke is dat als zo'n eendje ontsnapt, ze niet wegvliegt. Welnee, ze keert terug om luid kwakend de aandacht van de geile horde te trekken...
Onderdanige eenden worden roteenden als ze opklimmen in de groep.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:42 schreef Rockefellow het volgende:
De onderdanige eenden zouden niet in leven blijven als ze niet zouden eten, wel?
Ik vind dit een cynische weergave van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:58 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Onderdanige eenden worden roteenden als ze opklimmen in de groep.
Niet voor niets bestaat het gezegde Fuck a duck.
Niet voor niets bestaat er een tijdschrift van eenden waarin de meest vreselijke dingen gebeuren
En niet voor niets worden ze in de pan gehakt en krijgen ze alleen maar droog brood zonder water.
Waar dacht je waar het woord Peking eend vandaan komt?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:59 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Ik vind dit een cynische weergave van de werkelijkheid.
Ik zie het voornamelijk bij Chinese restaurants op de kaart staan. Ergens in die hoek denk ik.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:04 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Waar dacht je waar het woord Peking eend vandaan komt?
Heb je er last van joh klootzak KLOOTZAKquote:Op donderdag 4 september 2014 16:33 schreef Rezania het volgende:
Eenden voeren.Net alsof we niet al genoeg van die kutbeesten in Nederland hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |