abonnement Unibet Coolblue
pi_144169286


Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!


AH Plaza


Username - Functie - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
Broccolitaartje - Medewerker Verkoop
Donald500 - Medewerker Verkoopklaar - omg. Utrecht
Einschtein - Teamleider Verkoopklaar Regio Rotterdam
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Franknfurter - Teamleider Verkoopklaar - omg. Utrecht
Gezicht - Mederwerker Verkoopklaas - Zuid-Limburg
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - assistent-supermarktmanager - Amsterdam/Hilversum e.o.
Janneke141 - ex-supermarktmanager
jffry101 - Medewerker Verkoopklaar - Amsterdam
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopafhandeling(In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
Questionmarks - Teamleider Verkoopklaar
SanderGS - Teamleider Verkoopklaar
SausDip - Teamleider Verkoopklaar - Omgeving Zwolle
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
SLP_ - all-round medewerker
TommieAH - Caissière B
Loll - Van de "verkeerde kant" - omgeving Zwolle


CAO voor het levensmiddelenbedrijf


In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is €7,00. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.


Van het jaar 2014.



9/12/2013
Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Pauzeprofiel (Alleen voor WWM! Franchiser kan afwijken) http://wiki.fok.nl/index.php/OP/AH-medewerkerstopic/pauzeprofiel
www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2014 23:53:56 ]
  donderdag 4 september 2014 @ 15:23:47 #2
377964 quer
Villain: The Worst Guy
pi_144169583
Welke functies behalve vakkenvuller zijn voor een 17 jarige (man)

neem aan dat ik niet achter de kassa kan (wil ik ook niet)
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
pi_144169705
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:23 schreef quer het volgende:
Welke functies behalve vakkenvuller zijn voor een 17 jarige (man)

neem aan dat ik niet achter de kassa kan (wil ik ook niet)
Hoezo zou dat niet mogen dan?

Bedieningsafdelingen (kaas/vleeswaren en brood) zou je ook mogen staan.
  donderdag 4 september 2014 @ 15:27:55 #4
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144169723
Waarom zou je geen kassa kunnen? Dat je het niet wil kan ik trouwens wel begrijpen.

Gewoon vakken gaan vullen, doen al je klasgenoten ook. Op de versafdelingen moet je een stuk harder werken en krijg je nog meer gezeik ook. Het is wel leuker, trouwens.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_144169969
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:23 schreef quer het volgende:
Welke functies behalve vakkenvuller zijn voor een 17 jarige (man)

neem aan dat ik niet achter de kassa kan (wil ik ook niet)
Ik zou solliciteren als ASM.
Hoogachtend
  donderdag 4 september 2014 @ 15:38:01 #6
377964 quer
Villain: The Worst Guy
pi_144170015
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:36 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ik zou solliciteren als ASM.
Heb geen hbo diploma en denk niet dat ik op 17 jarige leeftijd serieus genomen wordt voor die functie, ik ga soliciteren als verkoper
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
pi_144170231
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:38 schreef quer het volgende:

[..]

Heb geen hbo diploma en denk niet dat ik op 17 jarige leeftijd serieus genomen wordt voor die functie, ik ga soliciteren als verkoper
Wat denk je dat het inhoudt? Je hebt daar echt geen hbo voor nodig, hoor. :P
Hoogachtend
pi_144170323
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:38 schreef quer het volgende:

[..]

Heb geen hbo diploma en denk niet dat ik op 17 jarige leeftijd serieus genomen wordt voor die functie, ik ga soliciteren als verkoper
Je hapt nog ook :')
  donderdag 4 september 2014 @ 15:47:09 #9
377964 quer
Villain: The Worst Guy
pi_144170333
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
pi_144170335
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:27 schreef Janneke141 het volgende:
Waarom zou je geen kassa kunnen? Dat je het niet wil kan ik trouwens wel begrijpen.

Gewoon vakken gaan vullen, doen al je klasgenoten ook. Op de versafdelingen moet je een stuk harder werken en krijg je nog meer gezeik ook. Het is wel leuker, trouwens.
Can confirm
pi_144170434
Waarom moet je een passie voor lekker eten hebben?
pi_144170457
De asm's die ik ken zijn niet de dunste moet ik toegeven. :')
pi_144171738
quote:
10s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
HBO denkniveau is wat anders dan ook echt een hbo diploma hebben ;)
pi_144177598
Is asm eigenlijk altijd fulltime?
pi_144182003
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:18 schreef Kadooosh het volgende:
Is asm eigenlijk altijd fulltime?
Ja, op dit moment wel.
pi_144184566
Hoi, ik werk nu al een redelijke tijd bij de Albert Heijn, en doe nu voornamelijk aan- en afvoer, maar ambieer naar meer (Teamleider). Het is me de afgelopen tijd duidelijk geworden dat dit er niet in zit in de "foreseeable future". Nu is er bij mij in de buurt ook een vacature voor Vulploegleider bij de Jumbo. Is dit het waard? Hoe gaat dit precies in zijn werk? Kan ik solliciteren bij de jumbo voordat ik stop bij de AH? (in het geval ik niet aangenomen zou worden). En weet iemand of die functie überhaupt vergelijbaar is met de functie teamleider bij de AH?

Ik weet dat het veel vragen zijn, maar ik zou het op prijs stellen als iemand me misschien wat antwoorden zou kunnen geven. :)
pi_144185715
Weet iemand toevallig het verschil in de rollen kwaliteitsmedewerker en senior medewerker verkoop (bevoegdheden) op plaza, uit het hoofd?
De microfoon heeft gesproken.
pi_144185906
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:59 schreef jkdfi het volgende:
Hoi, ik werk nu al een redelijke tijd bij de Albert Heijn, en doe nu voornamelijk aan- en afvoer, maar ambieer naar meer (Teamleider). Het is me de afgelopen tijd duidelijk geworden dat dit er niet in zit in de "foreseeable future". Nu is er bij mij in de buurt ook een vacature voor Vulploegleider bij de Jumbo. Is dit het waard? Hoe gaat dit precies in zijn werk? Kan ik solliciteren bij de jumbo voordat ik stop bij de AH? (in het geval ik niet aangenomen zou worden). En weet iemand of die functie überhaupt vergelijbaar is met de functie teamleider bij de AH?

Ik weet dat het veel vragen zijn, maar ik zou het op prijs stellen als iemand me misschien wat antwoorden zou kunnen geven. :)
Vraag het even aan WDEVPL.

Waarom kan je geen TL worden bij je filiaal? Kan je eens bij andere AH filialen langs gaan of vragen aan je SM of hij/zij een goed woordje wil doen

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2014 22:29:39 ]
  donderdag 4 september 2014 @ 22:33:13 #19
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_144186083
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:59 schreef jkdfi het volgende:
Hoi, ik werk nu al een redelijke tijd bij de Albert Heijn, en doe nu voornamelijk aan- en afvoer, maar ambieer naar meer (Teamleider). Het is me de afgelopen tijd duidelijk geworden dat dit er niet in zit in de "foreseeable future". Nu is er bij mij in de buurt ook een vacature voor Vulploegleider bij de Jumbo. Is dit het waard? Hoe gaat dit precies in zijn werk? Kan ik solliciteren bij de jumbo voordat ik stop bij de AH? (in het geval ik niet aangenomen zou worden). En weet iemand of die functie überhaupt vergelijbaar is met de functie teamleider bij de AH?

Ik weet dat het veel vragen zijn, maar ik zou het op prijs stellen als iemand me misschien wat antwoorden zou kunnen geven. :)
DM mij maar ik ben vulploeg leider bij jumbo.
BAM dit is 3KB
  donderdag 4 september 2014 @ 22:35:01 #20
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144186171
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:59 schreef jkdfi het volgende:
Hoi, ik werk nu al een redelijke tijd bij de Albert Heijn, en doe nu voornamelijk aan- en afvoer, maar ambieer naar meer (Teamleider). Het is me de afgelopen tijd duidelijk geworden dat dit er niet in zit in de "foreseeable future".
Waarom niet, hebben jullie al TL's genoeg op de loonlijst of vindt je leidinggevende dat je niet de juiste competenties bezit?
quote:
Nu is er bij mij in de buurt ook een vacature voor Vulploegleider bij de Jumbo. Is dit het waard? Hoe gaat dit precies in zijn werk?
Wat, een vulploeg bij de Jumbo leiden? Niet veel anders dan het leiden van een vulploeg bij AH, alleen is je kleding geel/zwart in plaats van blauw.
quote:
Kan ik solliciteren bij de jumbo voordat ik stop bij de AH? (in het geval ik niet aangenomen zou worden).
Ja, natuurlijk. Ik zou het alleen niet in de kantine vertellen aan al je collega's. En houd rekening met je opzegtermijn.
quote:
En weet iemand of die functie überhaupt vergelijbaar is met de functie teamleider bij de AH?
Nee, is het niet. Als vpl bij de jumbo ben je alleen verantwoordelijk voor het aansturen van de club en het winkelbeeld aan het eind van de avond, een TL doet veel meer. Maar een AH-TL krijgt dan ook meer betaald dan een Jumbo-VPL (die gewoon in schaal B zit, dus het zelfde als veel vullers).
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_144186205
Vandaag het maandelijkse teamleider overleg gehad met SM. Momenteel werken we met 2 fulltime en 6 (kort-)parttime teamleiders. SM wilt dit gaan veranderen naar 1 fulltime en 9 parttimers, om (nog) meer uren te besparen. Ik begin langzamerhand echt moe te worden van de bezuinigingen. Ik wil aan het eind van mijn shifts gewoon een kwalitatief goede winkel achterlaten, maar dat wordt steeds lastiger door de druk op de uren.
pi_144186348
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:33 schreef Loll het volgende:

[..]

DM mij maar ik ben vulploeg leider bij jumbo.
http://www.spatiegebruik.nl/
pi_144186381
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:35 schreef HenkAH het volgende:
Vandaag het maandelijkse teamleider overleg gehad met SM. Momenteel werken we met 2 fulltime en 6 (kort-)parttime teamleiders. SM wilt dit gaan veranderen naar 1 fulltime en 9 parttimers, om (nog) meer uren te besparen. Ik begin langzamerhand echt moe te worden van de bezuinigingen. Ik wil aan het eind van mijn shifts gewoon een kwalitatief goede winkel achterlaten, maar dat wordt steeds lastiger door de druk op de uren.
Dus 1 FTTL mag lekker oprotten?

:')
  donderdag 4 september 2014 @ 22:41:38 #24
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144186395
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:24 schreef Microfoon het volgende:
Weet iemand toevallig het verschil in de rollen kwaliteitsmedewerker en senior medewerker verkoop (bevoegdheden) op plaza, uit het hoofd?
Volgens mij kan een senior medewerker verkoop in formulieren komen, in DASA, FVOS, FBIS, MOMO, ELM, Handboeken, LOON, SSC. Senior kan daarnaast taken gereed melden

En de kwaliteitsmedewerker in: DASA, FVOS, MOMO, HACCP, ELM, Handboeken, LOON

Maar goed, dit doe ik even uit mijn hoofd he :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144186833
@Janneke:

Er zijn de afgelopen tijd veel nieuwe teamleiders bijgekomen, er waren nu voldoende teamleiders binnen ons team. Ik heb wel gehoord dat ze bij de jumbo vakkenvullers minder betalen, zou je als vpl dan evenveel verdienen als een vakkenvuller bij de AH? (wat ik een prima loon vind voor het werk dat je doet).

Heeft er iemand ervaring als teamleider/vulploegleider, is het leuk werk?
  donderdag 4 september 2014 @ 22:59:57 #26
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144186972
Een vulploegleider zit 'gewoon' in schaal B (dat was bij AH vroeger trouwens ook, voor de invoering van de TL-functie), en de uurlonen zijn niet anders behalve dat je bij Jumbo geen winstuitkering krijgt, en de (koffie)pauzes niet worden doorbetaald.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 4 september 2014 @ 23:05:21 #27
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_144187133
quote:
Autocorrectie :@
BAM dit is 3KB
pi_144187617
Bouten in je betaalde pauze _O_
pi_144187813
Mja, onze filiaal doet ook niet veel met nieuwe TL's opleiden. Goed, het is niet anders. ^O^
pi_144188453
@Janneke

Dankjewel voor je antwoord! Weet je misschien ook of je bij de Jumbo een all-in salaris hebt?
  donderdag 4 september 2014 @ 23:46:01 #31
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144188660
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:41 schreef jkdfi het volgende:
@Janneke

Dankjewel voor je antwoord! Weet je misschien ook of je bij de Jumbo een all-in salaris hebt?
Nee, hebben ze niet. Onderaan de streep maakt het, op de winstuitkering na, trouwens niet uit.

Het verschil tussen 'reguliere' betaling en een all-in loon is dat ze de vakantie- en adv-uren waar je recht op hebt en je vakantietoeslag terugrekenen in je uurloon, en die dus niet apart op je loonstrook staan. Maar uiteindelijk krijg je even veel.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_144188772
quote:
10s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:19 schreef d4v1d het volgende:
Bouten in je betaalde pauze _O_
Boutwn buiten pauzes om *O*
Flesje bier
pi_144188987
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:46 schreef Janneke141 het volgende:
Nee, hebben ze niet.
Bij de gele olifant krijg je als KPT'er je vakantiegeld, atv en vakantiedagen ook gewoon dezelfde maand uitbetaald, hoor.
pi_144189097
Niet de hele dag op de WC zitten :')
pi_144189408
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:57 schreef mujentas het volgende:
Niet de hele dag op de WC zitten :')
Ik zit soms met mn mobiel te kloten op t toilet en dan vergeet ik de tijd, als je dan weer de kantine in loopt is t altijd heel akward want je collega's denken dan ook van: wat heeft die zitten doen :')
pi_144189567
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 september 2014 00:07 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik zit soms met mn mobiel te kloten op t toilet en dan vergeet ik de tijd, als je dan weer de kantine in loopt is t altijd heel akward want je collega's denken dan ook van: wat heeft die zitten doen :')
Die weten heus wel dat jij daar zit te fokken.
pi_144192153
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:01 schreef Halldor het volgende:

[..]

Ja, op dit moment wel.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:18 schreef Kadooosh het volgende:
Is asm eigenlijk altijd fulltime?
in principe 32 uur minimaal.

Ze zijn aan het kijken naar mogelijkheden van 20 tot 32 uur geloof ik.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:33:56 #38
251095 Purdey
Better off alone..
pi_144195303
quote:
10s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:50 schreef d4v1d het volgende:
De asm's die ik ken zijn niet de dunste moet ik toegeven. :')
Ik heb een fors gebouwde ASM en een magere van 2,02 die alleen maar krentenbollen eet en Red bull drinkt, maar die vertrouw ik dus meteen niet meer nu :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_144195500
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:33 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik heb een fors gebouwde ASM en een magere van 2,02 die alleen maar krentenbollen eet en Red bull drinkt, maar die vertrouw ik dus meteen niet meer nu :')
Hoe oud is die? :')
  vrijdag 5 september 2014 @ 13:21:57 #40
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_144200211
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 15:24 schreef LadyS het volgende:
Nou, dit fossiel heeft gesolliciteerd, hoor. Niet geschoten is altijd mis.
Mijn naam is nu wel gebouwd in meergranenbiscuit *O*
Voor wie het weten wil: Ik ben uitgenodigd voor een gesprek *O*. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht met mijn leeftijd :)
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 5 september 2014 @ 14:04:38 #41
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_144201806
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:21 schreef LadyS het volgende:

[..]

Voor wie het weten wil: Ik ben uitgenodigd voor een gesprek *O*. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht met mijn leeftijd :)
Leuk om te horen! Succes op het gesprek ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  vrijdag 5 september 2014 @ 14:10:46 #42
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144202049
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:21 schreef LadyS het volgende:

[..]

Voor wie het weten wil: Ik ben uitgenodigd voor een gesprek *O*. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht met mijn leeftijd :)
^O^ Succes!
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_144202541
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:21 schreef LadyS het volgende:

[..]

Voor wie het weten wil: Ik ben uitgenodigd voor een gesprek *O*. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht met mijn leeftijd :)
Top *O*
pi_144204729
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:46 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nee, hebben ze niet. Onderaan de streep maakt het, op de winstuitkering na, trouwens niet uit.

Het verschil tussen 'reguliere' betaling en een all-in loon is dat ze de vakantie- en adv-uren waar je recht op hebt en je vakantietoeslag terugrekenen in je uurloon, en die dus niet apart op je loonstrook staan. Maar uiteindelijk krijg je even veel.
Thanks, in principe verdien je dus (redelijk wat) minder bij de jumbo?
pi_144204934
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:36 schreef jkdfi het volgende:

[..]

Thanks, in principe verdien je dus (redelijk wat) minder bij de jumbo?
Ja.
pi_144205158
Waarom werken mensen bij de jumbo dan? :p
pi_144205259
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:49 schreef jkdfi het volgende:
Waarom werken mensen bij de jumbo dan? :p
Uit ellende :')
  vrijdag 5 september 2014 @ 16:43:31 #48
251095 Purdey
Better off alone..
pi_144206771
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:40 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hoe oud is die? :')
Bijna 39 :')

Net terug van AH Lusthofstraat, filiaal is net een week open en nu waren de koelingen vannacht uitgevallen. Enorme chaos, maar aardig kunnen helpen. Op die dagen breekt m'n gebrek aan vkk kennis me wel op hoor
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_144206807
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:43 schreef Purdey het volgende:

[..]

Bijna 39 :')

Net terug van AH Lusthofstraat, filiaal is net een week open en nu waren de koelingen vannacht uitgevallen. Enorme chaos, maar aardig kunnen helpen. Op die dagen breekt m'n gebrek aan vkk kennis me wel op hoor
Alleen de wandkoelingen of het voledige koelsysteem en dus ook de koelcellen?
pi_144209919
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:43 schreef Purdey het volgende:

[..]

Bijna 39 :')

Net terug van AH Lusthofstraat, filiaal is net een week open en nu waren de koelingen vannacht uitgevallen. Enorme chaos, maar aardig kunnen helpen. Op die dagen breekt m'n gebrek aan vkk kennis me wel op hoor
Ik was er net. Schappen zien er in ieder geval weer prima uit. Her en der wat leeg, maar niet extreem.
pi_144209932
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:21 schreef LadyS het volgende:

[..]

Voor wie het weten wil: Ik ben uitgenodigd voor een gesprek *O*. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht met mijn leeftijd :)
Top! :)
  zaterdag 6 september 2014 @ 07:42:13 #52
251095 Purdey
Better off alone..
pi_144231192
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:44 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Alleen de wandkoelingen of het voledige koelsysteem en dus ook de koelcellen?
Alleen de wandkoelingen gelukkig :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_144231198
Het H-team _O-
  zaterdag 6 september 2014 @ 07:44:31 #54
251095 Purdey
Better off alone..
pi_144231201
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 18:23 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ik was er net. Schappen zien er in ieder geval weer prima uit. Her en der wat leeg, maar niet extreem.
Gelukkig waren er nog restanten en kwam er al snel een vrachtwagen met nieuwe spullen. Waren mensen uit meerdere filialen om de boel weer draaiend te krijgen. Ik heb sappen, boter en zuivel staan vullen. Georganiseerde chaos.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_144231880
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 07:42 schreef Purdey het volgende:

[..]

Alleen de wandkoelingen gelukkig :)
Daar heb je geen VKK kennis voor nodig, zelfs de domste kassakut kan een schap leeghalen *)

Terugvullen is al n stapje moeilijker :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2014 09:26:42 ]
  zaterdag 6 september 2014 @ 10:05:45 #56
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_144232368
Dank jullie wel! w/ Ik laat het nog wel weten!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_144239915
Momenteel werk ik bij de afdeling verkoopklaar maar is mij reeds gevraagd voor de brood en/of grill and steak afdeling. Hebben meerdere mensen hier ervaring mee? Zo ja, wat vonden jullie van deze overstap?
pi_144241947
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 15:40 schreef studentenaar het volgende:
Momenteel werk ik bij de afdeling verkoopklaar maar is mij reeds gevraagd voor de brood en/of grill and steak afdeling. Hebben meerdere mensen hier ervaring mee? Zo ja, wat vonden jullie van deze overstap?
Wat doe je bij VKK? Puur vakkenvullen?
pi_144243526
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 16:38 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wat doe je bij VKK? Puur vakkenvullen?
Vakkenvullen en wel eens AGF en magazijn
pi_144243925
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:11 schreef studentenaar het volgende:

[..]

Vakkenvullen en wel eens AGF en magazijn
Ik zou dan voor verkoop gaan, wat meer verantwoordelijkheid.
pi_144245342
Weet iemand of je ook thuis bij het document "competentiescan tl vk" kan? En anders kan iemand hem mij opsturen als ie nog op werk is?
Volgens mij asm heb ik het pas nodig voor het selectiegesprek maar in de email staat dat het per maandag gemailed moet worden.

Anders haal ik hem morgen op.
pi_144245793
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:46 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of je ook thuis bij het document "competentiescan tl vk" kan? En anders kan iemand hem mij opsturen als ie nog op werk is?
Volgens mij asm heb ik het pas nodig voor het selectiegesprek maar in de email staat dat het per maandag gemailed moet worden.

Anders haal ik hem morgen op.
DM mij even je e-mailadres, stuur ik hem je. Dat is in ieder geval wat ik bij Plaza kan vinden onder TL VKK competenties.
pi_144248468
Weet iemand trouwens of dit altijd wordt aangehouden bij het lopen van het codeboek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De microfoon heeft gesproken.
pi_144250930
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 19:31 schreef Microfoon het volgende:
Weet iemand trouwens of dit altijd wordt aangehouden bij het lopen van het codeboek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de 6,5 jaar heb ik dat nog nooit meegemaakt.
pi_144253425
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 19:31 schreef Microfoon het volgende:
Weet iemand trouwens of dit altijd wordt aangehouden bij het lopen van het codeboek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wel. 10 dagen van tevoren komen ze in het codeboek en 7 dagen van te voren gaan ze eruit.
pi_144253547
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 19:31 schreef Microfoon het volgende:
Weet iemand trouwens of dit altijd wordt aangehouden bij het lopen van het codeboek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit doet mij een beetje denken aan die versgarantie van jumbo.
pi_144254346
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 21:21 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dit doet mij een beetje denken aan die versgarantie van jumbo.
KOOP DAN.
pi_144257673
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef mujentas het volgende:

[..]

Hier wel. 10 dagen van tevoren komen ze in het codeboek en 7 dagen van te voren gaan ze eruit.
Dit inderdaad :Y.
pi_144262222
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 21:36 schreef einschtein het volgende:

[..]

KOOP DAN.
Ik lees nu dat er "voor eieren" staat :') Dat is best te begrijpen.

Ik dacht dat het voor alle groepen gold :') :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2014 01:18:57 ]
  zondag 7 september 2014 @ 01:24:10 #70
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144262356
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 01:18 schreef d4v1d het volgende:
Ik dacht dat het voor alle groepen gold
:')__!
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144262473
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 01:24 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

:')__!
Ik vond t al zo'n rare regel. En dacht ks misschien niet t juiste woord, eerder dat ik zo las.

Want ik ben ook niet gek

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2014 01:33:31 ]
  zondag 7 september 2014 @ 01:35:14 #72
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144262521
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 01:32 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Want ik ben ook niet gek
Jawel.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144262586
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 01:35 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Jawel.
:'(
pi_144282840
d4v1d melden bij kantoor voor dringend gesprekje alstublieft!
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
pi_144304721
Heujh, stakingen

4 van de 5 poorten dicht zei onze chauffeur van DCZ
  User die overal opduikt 2022 maandag 8 september 2014 @ 15:39:54 #76
186611 Haags
pi_144314044
quote:
9s.gif Op maandag 8 september 2014 10:14 schreef d4v1d het volgende:
Heujh, stakingen

4 van de 5 poorten dicht zei onze chauffeur van DCZ
In de randstad niet veel overlast volgens mij. Alle seinen staan hier nog op groen :P
Zonder wrijving geen glans
  maandag 8 september 2014 @ 15:43:01 #77
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144314157
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

In de randstad niet veel overlast volgens mij. Alle seinen staan hier nog op groen :P
Grootste deel van de Randstad is DCP hè.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  User die overal opduikt 2022 maandag 8 september 2014 @ 15:43:32 #78
186611 Haags
pi_144314177
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Grootste deel van de Randstad is DCP hè.
Klopt.
Zonder wrijving geen glans
pi_144317834
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 19:31 schreef Microfoon het volgende:
Weet iemand trouwens of dit altijd wordt aangehouden bij het lopen van het codeboek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe het wel altijd; de enige andere persoon in het filiaal die het wist was de SM, zelfs de TL's wisten er niets van.
pi_144318958
Ben volgens mij ook de enige in mijn ganse filiaal die van die regel weet.
Flesje bier
pi_144319186
Nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door Kadooosh op 08-09-2014 18:06:45 ]
pi_144332138
De meeste winkels in de randstad worden door DCZ beleverd. Er zitten er alleen al 80 in Amsterdam, Diemen, Amstelveen Badhoevedorp e.d.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  maandag 8 september 2014 @ 22:56:13 #83
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_144334024
Dcz is DC Zwolle?
BAM dit is 3KB
pi_144334075
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef Loll het volgende:
Dcz is DC Zwolle?
DC Zaandam

DC Zwolle staat bekend als DC Overijssel ofwel DCO
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  dinsdag 9 september 2014 @ 00:30:35 #85
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144337416
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:18 schreef ikbenschipper het volgende:
De meeste winkels in de randstad worden door DCZ beleverd. Er zitten er alleen al 80 in Amsterdam, Diemen, Amstelveen Badhoevedorp e.d.
DCP bevoorraadt 201 filialen in het gebied tussen Noordwijk en Dordrecht. Kennelijk verschillen wij van mening hoe je 'de meeste' definieert, of wat de Randstad is.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 9 september 2014 @ 09:35:34 #86
186611 Haags
pi_144341015
Btw; ik dacht dat ik een behoorlijke tijd terug ergens iets las over een vijfde DC wat ze gingen bouwen ofzo. Klopt dit? Of heb ik het verward met iets anders? En hoe zit het daar nu mee dan?
Zonder wrijving geen glans
pi_144341071
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Btw; ik dacht dat ik een behoorlijke tijd terug ergens iets las over een vijfde DC wat ze gingen bouwen ofzo. Klopt dit? Of heb ik het verward met iets anders? En hoe zit het daar nu mee dan?
Komt een DC dat de LVC gaat vervangen, ja.
pi_144358128
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 00:30 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

DCP bevoorraadt 201 filialen in het gebied tussen Noordwijk en Dordrecht. Kennelijk verschillen wij van mening hoe je 'de meeste' definieert, of wat de Randstad is.
In het gebied tussen Alkmaar, Amsterdam, Haarlem, Hilversum en Utrecht,zitten ongeveer dezelfde aantal filialen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:37:32 #89
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144368268
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Btw; ik dacht dat ik een behoorlijke tijd terug ergens iets las over een vijfde DC wat ze gingen bouwen ofzo. Klopt dit? Of heb ik het verward met iets anders? En hoe zit het daar nu mee dan?
https://www.ah.nl/pers/persberichten/bericht?id=1093802

Filmpje zoals het eruit ziet:
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144369929
Technologie. _O_
pi_144370558
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:02 schreef einschtein het volgende:
Technologie. _O_
Geen kutpolen meer _O_

:')
pi_144373812
quote:
14s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:41 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Volgens mij kan een senior medewerker verkoop in formulieren komen, in DASA, FVOS, FBIS, MOMO, ELM, Handboeken, LOON, SSC. Senior kan daarnaast taken gereed melden

En de kwaliteitsmedewerker in: DASA, FVOS, MOMO, HACCP, ELM, Handboeken, LOON

Maar goed, dit doe ik even uit mijn hoofd he :P
Volgens mij kan ik (senior medewerker bevoegdheid op plaza) ook in TiB komen!
pi_144374012
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:11 schreef d4v1d het volgende:
Geen kutpolen meer _O_

:')
In DCP staat er ook al een carousel, maar niet dat je er veel van merkt. :')
  dinsdag 9 september 2014 @ 23:00:53 #94
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144374127
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef exelletor het volgende:

[..]

In DCP staat er ook al een carousel, maar niet dat je er veel van merkt. :')
Triple-O?

http://www.distrifood.nl/(...)ijnacker-DIS128025W/
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144374304
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef exelletor het volgende:

[..]

In DCP staat er ook al een carousel, maar niet dat je er veel van merkt. :')
Wij krijgen ook vanuit DCP geleverd, maar valt niet te merken inderdaad. Zullen wel een paar assortimentsgroepen zijn die op die manier gestapeld worden.
  dinsdag 9 september 2014 @ 23:05:36 #96
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144374365
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:04 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wij krijgen ook vanuit DCP geleverd, maar valt niet te merken inderdaad. Zullen wel een paar assortimentsgroepen zijn die op die manier gestapeld worden.
Als er maar 5 banden zijn zal het aantal containers via Triple-O wel niet zo heel veel zijn
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144374544
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Als er maar 5 banden zijn zal het aantal containers via Triple-O wel niet zo heel veel zijn

Da's het enige wat goed genoeg is om de dozen van te herkennen.
pi_144374633
Sappen zijn soms idd wel mooi/recht gestapeld, ja.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 9 september 2014 @ 23:28:55 #99
186611 Haags
pi_144375431
Zonder wrijving geen glans
pi_144399709
Iemand enig idee naar de werksfeer bij Albert Heijn Koningplein in Amsterdam?

Ik kreeg, na een mailtje te sturen nav dat Facebook bericht over studenten, een aanbod om daar eens langs te komen maar de verhalen die ik heb gehoord zijn nou niet echt positief te noemen :')
  woensdag 10 september 2014 @ 20:32:40 #101
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144399940
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef Capstie het volgende:
Iemand enig idee naar de werksfeer bij Albert Heijn Koningplein in Amsterdam?

Nee

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef Capstie het volgende:
Ik kreeg, na een mailtje te sturen nav dat Facebook bericht over studenten, een aanbod om daar eens langs te komen maar de verhalen die ik heb gehoord zijn nou niet echt positief te noemen
De berichten die je leest zijn 1-2 jaar oud. Wellicht dat de situatie ondertussen is veranderd.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 10 september 2014 @ 21:24:53 #102
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_144402420
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:32 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Nee

[..]

De berichten die je leest zijn 1-2 jaar oud. Wellicht dat de situatie ondertussen is veranderd.
Wat was de 'situatie' dan?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  woensdag 10 september 2014 @ 21:25:41 #103
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144402461
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:24 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Wat was de 'situatie' dan?
Dat staat in die linkjes die Capstie poste in zijn/haar post.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 10 september 2014 @ 22:03:21 #104
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_144404454
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:25 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dat staat in die linkjes die Capstie poste in zijn/haar post.
Oeps, sorry heb de vorige pagina niet gelezen
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_144405075
Ik lees Bun. :D :D :D :D
  woensdag 10 september 2014 @ 22:17:51 #106
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144405259
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:14 schreef exelletor het volgende:
Ik lees Bun. :D :D :D :D
OudeBok, kom d'r maar in.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144408187
Er hing bij ons een brief op de deur dat je een 2e bonuspas aan kon vragen. Hoe doe ik dit?
  woensdag 10 september 2014 @ 23:23:50 #108
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144408245
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:22 schreef Topiek het volgende:
Er hing bij ons een brief op de deur dat je een 2e bonuspas aan kon vragen. Hoe doe ik dit?
1. Inloggen op Plaza
2. Tabblad persoonlijk
3. Rechts op de banner van het MVP klikken
4. In de tekst op zoek gaan (ergens bovenaan) naar de regel voor extra bonuskaart
5. Link aanklikken
6. Formulier verschijnt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144408256
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:23 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

1. Inloggen op Plaza
2. Tabblad persoonlijk
3. Rechts op de banner van het MVP klikken
4. In de tekst op zoek gaan (ergens bovenaan) naar de regel voor extra bonuskaart
5. Link aanklikken
6. Formulier verschijnt.
Waar vind ik mijn personeelsnummer?
pi_144408308
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:24 schreef Topiek het volgende:

[..]

Waar vind ik mijn personeelsnummer?
Tabblad persoonlijk en dan onder het plaatje "Toon mijn gegevens".
pi_144408353
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:25 schreef Wupgup het volgende:

[..]

Tabblad persoonlijk en dan onder het plaatje "Toon mijn gegevens".
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:23 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

1. Inloggen op Plaza
2. Tabblad persoonlijk
3. Rechts op de banner van het MVP klikken
4. In de tekst op zoek gaan (ergens bovenaan) naar de regel voor extra bonuskaart
5. Link aanklikken
6. Formulier verschijnt.
Bedankt beiden!
pi_144413504
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef Capstie het volgende:
Iemand enig idee naar de werksfeer bij Albert Heijn Koningplein in Amsterdam?

Ik kreeg, na een mailtje te sturen nav dat Facebook bericht over studenten, een aanbod om daar eens langs te komen maar de verhalen die ik heb gehoord zijn nou niet echt positief te noemen :')
Als ik zou kunnen kiezen zou ik daar ook niet willen werken, klein filiaal en erg druk. Genoeg andere winkels die werknemers zoeken.
Kom anders hier in oost werken(dm me) :P.

Maar ga anders langs tijdens drukke momenten in die winkel dan zie je vanzelf wel hoe het gaat.
pi_144415193
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:14 schreef exelletor het volgende:
Ik lees Bun. :D :D :D :D
:D
  donderdag 11 september 2014 @ 11:38:17 #114
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_144416082
vraagje, ik heb 2 weken voordat ik 20 werd getekend voor 6,50/uur bij een franchise. is mijn uurloon nu hoger geworden sinds ik 20 ben?
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_144416157
Wat zei de TL toen je hem die vraag stelde?
  donderdag 11 september 2014 @ 11:43:38 #116
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_144416207
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:41 schreef d4v1d het volgende:
Wat zei de TL toen je hem die vraag stelde?
ga ik morgen doen maar ik ben zo nieuwsgierig dat ik het hier alvast vraag
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_144418347
Als je voor 6,50 getekent hebt dan zit je er de rest van je leven aan vast.
pi_144425692
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:38 schreef Studeur het volgende:
vraagje, ik heb 2 weken voordat ik 20 werd getekend voor 6,50/uur bij een franchise. is mijn uurloon nu hoger geworden sinds ik 20 ben?
Waarom vind jij dat je meer zou moeten verdienen?
Hoogachtend
  donderdag 11 september 2014 @ 17:18:27 #119
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144426149
Iemand van 20 vult sneller dan iemand van 19. Duh.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_144427059
quote:
6s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:18 schreef Janneke141 het volgende:
Iemand van 20 vult sneller dan iemand van 19. Duh.
16% Sneller om precies te zijn. Iemand van 23 vult dan ook 310% sneller dan iemand van 15. :D
pi_144429318
Meer winkels 'last' van het feit dat de omzet in de eerste week van de hamsterweken veel hoger was dan de tweede en derde hamsterweek?
pi_144441922
Omzet in de eerste hamsterweek is bijna altijd hoger dan die van de 2e hamsterweek. Het verschil tussen de 1e en 2e week was wel groot ja.
pi_144442723
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:38 schreef Studeur het volgende:
vraagje, ik heb 2 weken voordat ik 20 werd getekend voor 6,50/uur bij een franchise. is mijn uurloon nu hoger geworden sinds ik 20 ben?
Nee.
Je kan onderhandelen maar ik zou daarmee wachten tot na de proeftijd :p
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
pi_144445292
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 00:13 schreef ikweetnietwat het volgende:

[..]

Nee.
Je kan onderhandelen maar ik zou daarmee wachten tot na de proeftijd :p
Succes :')
pi_144445519
wat moet me eigen voorstellen van de nieuwe spaaractie boederij mini :Z
pi_144445668
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Meer winkels 'last' van het feit dat de omzet in de eerste week van de hamsterweken veel hoger was dan de tweede en derde hamsterweek?
2de week was inderdaad minder dan de eerste week. De derde week word wel weer iets hoger dan de 2 de week.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_144447029
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 07:33 schreef amp25 het volgende:
wat moet me eigen voorstellen van de nieuwe spaaractie boederij mini :Z
van die rotzooi die kleine kinderen leuk vinden.

Krijg je eentje van bij elke 15,00(eigenlijk 14,98) euro
pi_144461017
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 07:33 schreef amp25 het volgende:
wat moet me eigen voorstellen van de nieuwe spaaractie boederij mini :Z
Kartonnen boerderij figuren die ze zelf in elkaar moeten zetten
pi_144461251
Loonheffing ¤647,15, fucking hell 8)7. Vorige maand ook al ¤440 :'(.

Dat kan je gewoon (deels) terugvragen bij je belastingopgave toch? TOCH? ;(
pi_144461418
37 uren TVU *O*
Flesje bier
pi_144462049
quote:
18s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Loonheffing ¤647,15, fucking hell 8)7. Vorige maand ook al ¤440 :'(.

Dat kan je gewoon (deels) terugvragen bij je belastingopgave toch? TOCH? ;(
Heb je de loonheffingskorting wel laten toepassen?
pi_144462213
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:47 schreef mujentas het volgende:

[..]

Heb je de loonheffingskorting wel laten toepassen?


Da's toch een J van Ja? :') Hoezo dat dan eik?
pi_144474932
Wat is je bruto salaris voor aftrek van loonheffing dan? 600 vind ik aardig wat...
pi_144475633
¤650 is wel heel erg veel.
pi_144478303
Kan prima als je rond de 2400 - 2600 bruto zit. Zat ik deze maand ook (veel gewerkt in de laatste vakantie weken)
pi_144478415
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 08:17 schreef SausDip het volgende:
Kan prima als je rond de 2400 - 2600 bruto zit. Zat ik deze maand ook (veel gewerkt in de laatste vakantie weken)
Hoeveel uur heb je dan wel niet gewerkt?
pi_144478699
140 uur in 4 weken. Zit op de max van de TL schaal en 10uurscontract dus all in loon. En dan nog zonder toeslagen zit je al op 2400!
pi_144478912
Als AH medewerker, waar kan ik eigenlijk een extra bonuskaart bestellen? Is goed verstopt op plaza volgens mij...
pi_144478917
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 09:35 schreef Xfade het volgende:
Als AH medewerker, waar kan ik eigenlijk een extra bonuskaart bestellen? Is goed verstopt op plaza volgens mij...
teamleider
Hoogachtend
pi_144478928
En hoe doet die TL het dan. Want de Verkoop TL stuurt me ook de verkeerde kant op.
pi_144478977
Dit dus

quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:23 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

1. Inloggen op Plaza
2. Tabblad persoonlijk
3. Rechts op de banner van het MVP klikken
4. In de tekst op zoek gaan (ergens bovenaan) naar de regel voor extra bonuskaart
5. Link aanklikken
6. Formulier verschijnt.
pi_144479006
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 09:41 schreef mujentas het volgende:
Dit dus

[..]

Held. Beetje dom dat ik dit niet gezien heb / wist.
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 13 september 2014 @ 11:44:06 #143
186611 Haags
pi_144480680
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 09:13 schreef SausDip het volgende:
140 uur in 4 weken. Zit op de max van de TL schaal en 10uurscontract dus all in loon. En dan nog zonder toeslagen zit je al op 2400!
Pas maar op voor belasting aangifte komend jaar ;)
Zonder wrijving geen glans
pi_144480861
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 09:36 schreef Xfade het volgende:
En hoe doet die TL het dan. Want de Verkoop TL stuurt me ook de verkeerde kant op.
Verkoop TL? :?
pi_144481228
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:53 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Verkoop TL? :?
Bestaat heul niet.
pi_144481398
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 12:11 schreef einschtein het volgende:

[..]

Bestaat heul niet.
Ja toch :')
pi_144484407
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 08:17 schreef SausDip het volgende:
Kan prima als je rond de 2400 - 2600 bruto zit. Zat ik deze maand ook (veel gewerkt in de laatste vakantie weken)
Zit daar precies tussen ja, kut :'(. Hopen dat ik veel terugkrijg ervan bij de belastingopgave :').
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Pas maar op voor belasting aangifte komend jaar ;)
Wat dan :o?
pi_144487379
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:32 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Zit daar precies tussen ja, kut :'(. Hopen dat ik veel terugkrijg ervan bij de belastingopgave :').

[..]

Wat dan :o?
Als je uit eindelijk veel meer geld verdient dan in eerste instantie is aangegeven: bestaat er de mogelijkheid dat je hun geld schuldig bent.
pi_144487454
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:19 schreef einschtein het volgende:

[..]

Als je uit eindelijk veel meer geld verdient dan in eerste instantie is aangegeven: bestaat er de mogelijkheid dat je hun geld schuldig bent.
Via m'n moeders werk heb ik gelukkig de beschikking over een belastingconsulent, dus die geef ik gewoon m'n jaaropgaaf en wat andere papieren en hij regelt al die zooi _O_.

Maar het is gewoon klote dat ik, met vorige maand erbij gerekend, ¤1000+ aan loonheffing betaal :'(.
pi_144491719
Mensen die ahold mail hebben: die e-maildiscussie van Mirella over haar zoektocht naar het fotoalbum :')
  zaterdag 13 september 2014 @ 19:54:00 #151
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144493148
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:04 schreef Patrickk het volgende:
Mensen die ahold mail hebben: die e-maildiscussie van Mirella over haar zoektocht naar het fotoalbum :')
:')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144493257
All-in loon _O_
1600 bruto (1350 netto) verdienen met 20 uurtjes per week ^O^
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:01:38 #153
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144493364
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
All-in loon _O_
1600 bruto (1350 netto) verdienen met 20 uurtjes per week ^O^
Daar moet ik bijna een hele periode (128 uur) voor werken :(
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:02:43 #154
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144493390
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:01 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Daar moet ik bijna een hele periode (128 uur) voor werken :(
Dat 1600 bruto 1350 netto zou worden wil er bij mij dan ook niet direct in.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_144493545
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:02 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat 1600 bruto 1350 netto zou worden wil er bij mij dan ook niet direct in.
Ik snap het ook niet precies. De hoeveelheid loonheffing verschilt bij mij per periode behoorlijk. Misschien is dat afhankelijk van het aantal toeslaguren?



Also, het heeft ook wel degelijk zijn keerzijde. Deze week 30 uur gewerkt (4x om 03:30 begonnen). Dit naast een voltijds masteropleiding. En daarnaast wil ik ook nog wel een beetje een sociaal leven overhouden, wat inhoudt dat ik niet altijd in staat ben om om 20:00 te gaan slapen wanneer ik de volgende dag heel vroeg moet beginnen. Vandaag zat ik er na een dag van 03:30-12:30 zowel mentaal als fysiek behoorlijk doorheen. Vanaf volgende week doe ik het weer rustiger aan.

[ Bericht 12% gewijzigd door DoorgestokenKaart op 13-09-2014 20:13:57 ]
pi_144494098
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 12:11 schreef einschtein het volgende:

[..]

Bestaat heul niet.
Bij een filiaal hier in de buurt hebben ze ook een TL voor verkoop hoor, maar ja, daar is verkoop echt zo'n probleem-afdeling :')
  zaterdag 13 september 2014 @ 21:45:48 #157
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_144497699
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 10:05 schreef LadyS het volgende:
Dank jullie wel! w/ Ik laat het nog wel weten!
Ja! Door naar tweede gesprek! Deze keer met de supermarktmanager 8-)

*O*

ligt mijn contract dan al klaar? :P
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_144501513
Sinds wanneer ben jij TL geworden, Doorgestokenkaart? Of heb ik iets gemist? :D
pi_144503577
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:04 schreef Patrickk het volgende:
Mensen die ahold mail hebben: die e-maildiscussie van Mirella over haar zoektocht naar het fotoalbum :')
Drama. Iedereen blijft ook maar reageren naar iedereen.

SM's die meme's sturen. :D
pi_144503605
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:22 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Bij een filiaal hier in de buurt hebben ze ook een TL voor verkoop hoor, maar ja, daar is verkoop echt zo'n probleem-afdeling :')
Volgens de officiele regels heeft verkoop geen TL, maar goed. Kan me voorstellen dat sommige winkels dat liever wel hebben.
pi_144503864
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:22 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Bij een filiaal hier in de buurt hebben ze ook een TL voor verkoop hoor, maar ja, daar is verkoop echt zo'n probleem-afdeling :')
Maken ze er ook een soap over?
pi_144508665
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 23:06 schreef exelletor het volgende:
Sinds wanneer ben jij TL geworden, Doorgestokenkaart? Of heb ik iets gemist? :D
Ik ben geen TL. Gewoon Medewerker Verkoopklaar.
  zondag 14 september 2014 @ 10:36:13 #164
251095 Purdey
Better off alone..
pi_144509111
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 21:45 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ja! Door naar tweede gesprek! Deze keer met de supermarktmanager 8-)

*O*

ligt mijn contract dan al klaar? :P
Gefeliciteerd! Geen idee over een contract. Persoonlijk nog nooit gehoord over een tweede gesprek met een SM voor een baantje als caissière.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_144509500
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 09:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ben geen TL. Gewoon Medewerker Verkoopklaar.
Hoe kom je dan aan zo'n uurloon? Door functiejaren?
  zondag 14 september 2014 @ 11:28:17 #166
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144509861
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 11:05 schreef exelletor het volgende:

[..]

Hoe kom je dan aan zo'n uurloon? Door functiejaren?
Medewerker Verkoopklaar Oud Recht, 23 jaar oud, maximum van de schaal.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144513577
Zo, werk nu bijna een maand bij de AH. Een teamleider mag ik totaal niet, wat een zeikerd's heb je soms toch ook he. Werk nu 3 dagen per week best lekker. Alleen mijn vraag was hoeveel verdien ik dan want ja het is makkelijk uit te rekenen maar, wat heb ik het orginele uurloon of per uur incl. Werk nu 6 uur per week weet iemand dit?
  zondag 14 september 2014 @ 14:11:32 #168
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_144513599
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:10 schreef Fokker101 het volgende:
Zo, werk nu bijna een maand bij de AH. Een teamleider mag ik totaal niet, wat een zeikerd's heb je soms toch ook he. Werk nu 3 dagen per week best lekker. Alleen mijn vraag was hoeveel verdien ik dan want ja het is makkelijk uit te rekenen maar, wat heb ik het orginele uurloon of per uur incl. Werk nu 6 uur per week weet iemand dit?
Zie OP, als het goed is incl
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_144513664
quote:
11s.gif Op zondag 14 september 2014 14:11 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Zie OP, als het goed is incl
Mm, ja hij had in het sollicitatiegesprek dat ik iets van 55 euro zou verdienen maar met zoveel procent, 75 euro. Maar nu werk ik weer meer
pi_144513691
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:13 schreef Fokker101 het volgende:
Mm, ja hij had in het sollicitatiegesprek dat ik iets van 55 euro zou verdienen maar met zoveel procent, 75 euro. Maar nu werk ik weer meer
quote:
11s.gif Op zondag 14 september 2014 14:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Zie OP, als het goed is incl
pi_144513724
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:15 schreef exelletor het volgende:

[..]

[..]

Mmm, oke bedankt dan weet ik het denk ik. Wel raar trouwens werkte eerst 2x per week zonder over leg zo maar 3x per week nja verdien ik meer.
  zondag 14 september 2014 @ 14:21:23 #172
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144513860
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:10 schreef Fokker101 het volgende:
Een teamleider mag ik totaal niet, wat een zeikerd's heb je soms toch ook he.
Moet je zorgen dat ie geen reden heeft om te zeiken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_144513870
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:21 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Moet je zorgen dat ie geen reden heeft om te zeiken.
Ja, dat is me nu al gelukt. ;)
pi_144518205
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 11:28 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Medewerker Verkoopklaar Oud Recht, 23 jaar oud, maximum van de schaal.
Nee, maximaal is 5 functiejaren. Dan zit ik op 11,81. Als TL zou ik ¤0,25 meer verdienen :')
pi_144520488
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 16:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Nee, maximaal is 5 functiejaren. Dan zit ik op 11,81. Als TL zou ik ¤0,25 meer verdienen :')
Als tl kom je met functiejaren nog weer op +-13,50 uit.. toch 2euro per uur meer
  zondag 14 september 2014 @ 18:27:45 #176
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144521271
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 18:02 schreef Remcaw het volgende:

[..]

Als tl kom je met functiejaren nog weer op +-13,50 uit.. toch 2euro per uur meer
Tl kent geen functiejaren. Alleen normtreden die je krijgt bij positieve beoordelingen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144521344
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 18:27 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Tl kent geen functiejaren. Alleen normtreden die je krijgt bij positieve beoordelingen.
Excuus voor de verkeerde benaming. Komt op hetzelfde neer eigenlijk gezien de beoordeling jaarlijks is. Normtrede staat echter niet vast en kan ook 0 zijn.
  zondag 14 september 2014 @ 19:04:19 #178
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144522402
Hoorde net iemand op de radio die erg te spreken was over de Les Pains actie :N
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144522538
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 19:04 schreef Schuimpjes het volgende:
Hoorde net iemand op de radio die erg te spreken was over de Les Pains actie :N
Ik hoorde het ook! Sprak wel de harde waarheid hoor, knap dat ze t durfde!
pi_144523025
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 19:04 schreef Schuimpjes het volgende:
Hoorde net iemand op de radio die erg te spreken was over de Les Pains actie :N
Watskeburt.
  zondag 14 september 2014 @ 20:21:27 #181
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_144525881
quote:
Wat een kutactie weer :')
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_144530329
edit: doe maar normaal

[ Bericht 96% gewijzigd door Five_Horizons op 14-09-2014 21:37:34 ]
  zondag 14 september 2014 @ 21:37:15 #183
104963 ETA
European Travel Author
pi_144531094
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:21 schreef Studeur het volgende:

[..]

Wat een kutactie weer :')
hey, daar heb ik hard aan gewerkt!

Is overigens van dezelfde bedrijf als van de WK-hamsters.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_144531901
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 21:37 schreef ETA het volgende:
hey, daar heb ik hard aan gewerkt!

Is overigens van dezelfde bedrijf als van de WK-hamsters.
Aan de mini's of aan de reclame? :) Nvm, ik kan het afleiden uit je profiel. Waarom zijn ze van karton?
pi_144531974
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 21:51 schreef exelletor het volgende:

[..]

Aan de mini's of aan de reclame? :) Nvm, ik kan het afleiden uit je profiel. Waarom zijn ze van karton?
Speelgoed tester _O_
pi_144532213
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 21:51 schreef exelletor het volgende:

[..]

Aan de mini's of aan de reclame? :) Nvm, ik kan het afleiden uit je profiel. Waarom zijn ze van karton?
Vraag je nu serieus waarom ze van karton zijn?
Ik krijg spontaan dat nummer 'all about the money' van Meja in mn hoofd...
pi_144532398
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 21:58 schreef Broccolitaartje het volgende:
Vraag je nu serieus waarom ze van karton zijn?
Ik krijg spontaan dat nummer 'all about the money' van Meja in mn hoofd...
Die mini's voor het winkeltje waren anders van plastic. :o En speciaal voor jouw pessimisme:
  zondag 14 september 2014 @ 22:19:15 #188
104963 ETA
European Travel Author
pi_144533310
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 21:51 schreef exelletor het volgende:

[..]

Aan de mini's of aan de reclame? :) Nvm, ik kan het afleiden uit je profiel. Waarom zijn ze van karton?
veiliger :)
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_144535327
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 22:01 schreef exelletor het volgende:

[..]

Die mini's voor het winkeltje waren anders van plastic. :o En speciaal voor jouw pessimisme:
Maar die mini's van plastic waren wel voor iets héél speciaals he, het 125 jarig bestaan van albert heijn, dit binne de boer'n weken, da bin wa minder speciaal.
pi_144535389
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 22:53 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Maar die mini's van plastic waren wel voor iets héél speciaals he, het 125 jarig bestaan van albert heijn, dit binne de boer'n weken, da bin wa minder speciaal.
:D
  zondag 14 september 2014 @ 22:55:52 #191
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144535426
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 22:53 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Maar die mini's van plastic waren wel voor iets héél speciaals he, het 125 jarig bestaan van albert heijn, dit binne de boer'n weken, da bin wa minder speciaal.
Nee. Want er zijn twee keer mini's geweest.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144535729
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 22:55 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Nee. Want er zijn twee keer mini's geweest.
Dat was toch 2x voor 125 jarig bestaan? :o
  zondag 14 september 2014 @ 23:06:46 #193
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144536042
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Dat was toch 2x voor 125 jarig bestaan? :o
Euhhhhhh Nee. De actie in 2012 was voor het 125-jarig bestaan en de actie in 2013 was een opzichzelfstaande actie.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144536799
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 23:06 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Euhhhhhh Nee. De actie in 2012 was voor het 125-jarig bestaan en de actie in 2013 was een opzichzelfstaande actie.
Oh, ik dacht dat het bij elkaar hoorde :')
  maandag 15 september 2014 @ 07:51:03 #195
104963 ETA
European Travel Author
pi_144541520
ach, maar wat er begin volgend jaar gaat komen is veel leuker :)
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_144543381
Geef eens wat inside information via DM :7
pi_144543774
Doe mij die ook maar :P
pi_144547698
Je maakt ons nieuwsgierig ;)
pi_144548034
Man o man wat een bakspullen hebben we binnen gekregen. Mag hopen dat heel Holland bakt de komende weken.
Enig idee of deze actie maar 1 week is?
pi_144551382
Die DM zou ik ook wel willen hebben, ja :P
De microfoon heeft gesproken.
pi_144554001
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 13:38 schreef Kadooosh het volgende:
Man o man wat een bakspullen hebben we binnen gekregen. Mag hopen dat heel Holland bakt de komende weken.
Enig idee of deze actie maar 1 week is?
Op de promo kaarten van deze producten stond "week 38-41"
pi_144572393
Het is de laatste tijd echt een rotzooi op het dc. Veel missende karren, te late levering en karren die ze gewoon kwijt zijn :{.
pi_144573385
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 23:30 schreef Wupgup het volgende:
Het is de laatste tijd echt een rotzooi op het dc. Veel missende karren, te late levering en karren die ze gewoon kwijt zijn :{.
Geen last van. Jullie hebben toch ook gewoon DCP?
pi_144609062
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 23:56 schreef mujentas het volgende:

[..]

Geen last van. Jullie hebben toch ook gewoon DCP?
Klopt, maar bijvoorbeeld gisteravond miste alle karren note en die zijn uiteindelijk vanmorgen met vers meegekomen.
Vorige week mistte een kar van vers en die week ervoor ook al karren van note, dierenvoeding en wholefoods spul.
  woensdag 17 september 2014 @ 09:40:51 #205
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144615280
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 23:20 schreef Wupgup het volgende:

[..]

Klopt, maar bijvoorbeeld gisteravond miste alle karren note en die zijn uiteindelijk vanmorgen met vers meegekomen.
Vorige week mistte een kar van vers en die week ervoor ook al karren van note, dierenvoeding en wholefoods spul.
Is bericht over geweest. Het OBM van NOTE is met 2 uur vervroegd omdat de hoeveelheid NOTE (waar ook dierenvoeding en wholefoods vandaan komen) die door DC Oss geleverd moet worden teveel werd. Ze konden het niet meer aan. Nu het OBM met 2 uur is vervroegd kunnen ze met een grotere ploeg beginnen en kunnen de orders wel gepicked woden. Daarom zijn er in de afgelopen twee weken ook 2 berichten op Plaza geweest met vertraging van de transitoleveringen DC Oss naar de RDC's in blok 3, 4 en 5.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144615488
Wat is eigenlijk de picknorm voor polen, hoeveel cpu :')
pi_144615702
450
pi_144616181
Dat is echt fantastisch
  woensdag 17 september 2014 @ 11:08:02 #209
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_144617300
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:50 schreef d4v1d het volgende:
Wat is eigenlijk de picknorm voor polen, hoeveel cpu :')
Hetzelfde als voor Nederlanders.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  woensdag 17 september 2014 @ 18:40:43 #210
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_144631867
Hoi,

Ben gister ingewerkt op de wijn-afdeling als vakkenvuller die volgens hem een stuk anders is dan andere zones. Omdat ik morgen weer moet werken maar dan in een andere zone weet ik niet precies wat ik daar precies moet doen..

Je neemt toch gewoon die hoge kar mee en de restanten van die dag ervoor? En als je dan producten overhoudt van de restanten waar doe je die dan? En als je dan producten van de ''hoge kar'' overhoudt doe je ze toch gewoon bij de restanten?

Beetje mindfuck maar ik wil niet heel slecht voorbereid daar komen.
Dankje :)
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  woensdag 17 september 2014 @ 19:07:45 #211
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_144632698
Deze oude taart is aangenomen *O*.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 17 september 2014 @ 19:08:30 #212
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144632727
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:07 schreef LadyS het volgende:
Deze oude taart is aangenomen *O*.
^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 17 september 2014 @ 19:12:12 #213
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_144632854
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word idd oud denk ik, want die term zegt me geen zak :@
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 17 september 2014 @ 19:29:38 #214
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144633502
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:07 schreef LadyS het volgende:
Deze oude taart is aangenomen *O*.
Gefeliciteerd!

Hoeveel uur per week mag je komen werken?
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 17 september 2014 @ 19:31:11 #215
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144633566
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:40 schreef Munchlax het volgende:
Je neemt toch gewoon die hoge kar mee en de restanten van die dag ervoor? En als je dan producten overhoudt van de restanten waar doe je die dan? En als je dan producten van de ''hoge kar'' overhoudt doe je ze toch gewoon bij de restanten?

Restanten van de dag ervoor a.k.a. "Dagrestanten" vul je eerst na. Daarna worden de producten die je overhoudt "Weekrestant". In mijn filiaal ruimt de TL die op, maar dat kan natuurlijk per filiaal verschillen. De restanten van de hoge kar a.k.a. rolcontainer gaan weer in je lege kratjes voor de dagrestanten.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 17 september 2014 @ 20:48:25 #216
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_144636701
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:29 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Hoeveel uur per week mag je komen werken?
Contract van 9 uur per week, maar ik hoop eigenlijk dat ik af en toe meer kan werken :)
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 17 september 2014 @ 22:19:33 #217
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_144641389
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:31 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Restanten van de dag ervoor a.k.a. "Dagrestanten" vul je eerst na. Daarna worden de producten die je overhoudt "Weekrestant". In mijn filiaal ruimt de TL die op, maar dat kan natuurlijk per filiaal verschillen. De restanten van de hoge kar a.k.a. rolcontainer gaan weer in je lege kratjes voor de dagrestanten.
Dankje,
en tot slot: hoe werkt het fifo vullen precies? Stel op de voorste rij staat iets uit 17 juli en jij hebt iets van 18 juli, wat dan?
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_144642470
Dan zet je de 18e er uiteraard netjes achter, zodat de 17e als eerste gepakt wordt.
pi_144642561
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:31 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Restanten van de dag ervoor a.k.a. "Dagrestanten" vul je eerst na. Daarna worden de producten die je overhoudt "Weekrestant". In mijn filiaal ruimt de TL die op, maar dat kan natuurlijk per filiaal verschillen. De restanten van de hoge kar a.k.a. rolcontainer gaan weer in je lege kratjes voor de dagrestanten.
Verschilt heel erg per filiaal, hier blijft het dagrestant :P
pi_144642657
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:19 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Dankje,
en tot slot: hoe werkt het fifo vullen precies? Stel op de voorste rij staat iets uit 17 juli en jij hebt iets van 18 juli, wat dan?
Je denkt te moeilijk, je moet zorgen dat de klant als eerste het product met de datum pakt die het dichtsbij zit. Is heel simpel :P

Maar wijnen hoeven niet FiFo, verse nootjes volgensmij wel, droge worst en ook vooral eieren en natuurlijk, heel belangrijk, alle gekoelde stroom. :P
  woensdag 17 september 2014 @ 22:57:29 #221
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144643273
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:43 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Verschilt heel erg per filiaal, hier blijft het dagrestant :P
Wacht maar tot J.M. van de Combi-Aanpak langs komt :)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144643454
Hier wordt het tegenwoordig ook gelijk weekrestant. Overgewaaid met een teamleider uit een ander filiaal. :)
  woensdag 17 september 2014 @ 23:03:53 #223
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144643596
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:01 schreef exelletor het volgende:
Hier wordt het tegenwoordig ook gelijk weekrestant. Overgewaaid met een teamleider uit een ander filiaal. :)
Geen maand- en jaarrestanten meer bij jullie?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144643723
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:03 schreef Schuimpjes het volgende:
Geen maand- en jaarrestanten meer bij jullie?
Jaarrestanten staan apart opgeslagen(kerstzooi en dat soort dingen, ook dingen die never gebruikt zullen worden). :) Kwartaalrestanten hebben we nog niet, maandrestanten staan nu wel aardig vol, ja. :) Maar alles wat bij de dagrestanten er niet in gaat, wordt weekrestant.
pi_144643813
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:57 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Wacht maar tot J.M. van de Combi-Aanpak langs komt :)
Wij hebben de combi-aanpak al, of ze zijn er iig aan begonnen, de laatste tijd niks meer van gehoord :')
pi_144643911
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:07 schreef d4v1d het volgende:
Wij hebben de combi-aanpak al, of ze zijn er iig aan begonnen, de laatste tijd niks meer van gehoord :')
Wij nog niet, maar met IDB zijn ze ook niet echt bezig.
pi_144644072
Als er in je dagrestanden 10 pakjes hagelslag zitten, en bij het vullen van de dagrestanden passen 9 pakjes in het vak, dan ga je toch niet één pakje hagelslag weekrestant maken? :') Dat gaat er sowieso wel in de dag erna.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2014 23:14:01 ]
pi_144645404
Hier doen we ook niet aan weekrestanten. :P
pi_144645641
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:44 schreef einschtein het volgende:
Hier doen we ook niet aan weekrestanten. :P
Waar gaat bij jullie dan alle oude actierestanten heen? :P
pi_144645838
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:51 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Waar gaat bij jullie dan alle oude actierestanten heen? :P
Daar denk ik niet direct aan als ik het over weekrestant heb. :P

Maar actierestant:
- Impulstafel voor verlenging/lokale prijs.
- Komt bij dagrestant op.
- In magazijn opgeslagen tot er ruimte is voor verlenging/lokale prijs
pi_144645954
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:56 schreef einschtein het volgende:

[..]

Daar denk ik niet direct aan als ik het over weekrestant heb. :P

Maar actierestant:
- Impulstafel voor verlenging/lokale prijs.
- Komt bij dagrestant op.
- In magazijn opgeslagen tot er ruimte is voor verlenging/lokale prijs
Doe maar luxe hoor met een impulstafel.

Hier is er met geluk een plancarella vrij
pi_144645993
quote:
8s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:58 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Doe maar luxe hoor met een impulstafel.

Hier is er met geluk een plancarella vrij
Wij hebben echt idioot veel van die dingen. Maar zoals nu, wanneer er een inspiratieplein is, zijn ze allemaal in gebruik. Maar in totaal iets van 12 van die dingen ofzo.

Correctie: 14 tafels!
pi_144646050
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:59 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wij hebben echt idioot veel van die dingen. Maar zoals nu, wanneer er een inspiratieplein is, zijn ze allemaal in gebruik. Maar in totaal iets van 12 van die dingen ofzo.
Wij hebben er 2 voor brood, 1 voor HB, 1 voor AGF en 5 of 6 voor bloemen. En nog 'n tafel voor 99/999 of dingen die bijna overcode gaan meetelt, maar daar past geen 2/3rolly actierestant op :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2014 00:02:51 ]
pi_144646070
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:59 schreef einschtein het volgende:
Correctie: 14 tafels!
Opschepper }:|
pi_144646150
Wij iets meer dan dat en inspiratieplei is gewoon opgebouwd uit fusten. :')
  donderdag 18 september 2014 @ 00:05:00 #236
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144646169
quote:
8s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:58 schreef d4v1d het volgende:

[..]

plancarella
:')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144646187
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2014 00:05 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

:')
Zo heet dat toch :@
  donderdag 18 september 2014 @ 00:05:38 #238
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144646197
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 00:05 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Zo heet dat toch :@
Dat heet een bancarella plank
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144646202
Bancaplank bij ons, veel korter.
pi_144648132
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2014 00:05 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dat heet een bancarella plank
bancarella-plank
pi_144648956
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 00:05 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Zo heet dat toch :@
Zo noem ik het ook, plancarella. :P
  donderdag 18 september 2014 @ 07:36:06 #242
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_144649489
Maar als de dagrestanten niet erin kunnen, dan laat je ze toch liggen in die kratten. En als er danvan die hoge kar meer bij komt wat wr niet in kan doe je dat toch ook in die kratten terug?
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_144649578
Nieuwe idee bij ons is nu om zondagavond de actiekoppen e.d. leeg te halen en maandagochtend vanaf 07.00 te vullen... Gaat nevernooitniet werken hoor.
Flesje bier
pi_144650139
Het splitsen van de werkzaamheden (leeghalen - vullen) snap ik nog wel, maar van 7-8 op maandagochtend is wel heel krap! Of gaan jullie later open? Ik zou zeker om 6 uur beginnen als je om 8 uur open gaat.
  donderdag 18 september 2014 @ 09:30:56 #245
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_144650750
quote:
18s.gif Op donderdag 18 september 2014 07:53 schreef Gezicht het volgende:
Nieuwe idee bij ons is nu om zondagavond de actiekoppen e.d. leeg te halen en maandagochtend vanaf 07.00 te vullen... Gaat nevernooitniet werken hoor.
Dit doen we ook, alleen beginnen ze bij ons om 6 uur. Die tijd heb je ook echt nodig.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_144650784
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:30 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Dit doen we ook, alleen beginnen ze bij ons om 6 uur. Die tijd heb je ook echt nodig.
Hangt er ook vanaf hoeveel man je rond hebt lopen natuurlijk.
pi_144650817
Zorg iig dat ze op zondag dan ook al de planken verhangen. Dan kunnen je vullers gewoon direct beginnen maandagochtend zonder eerst met de planken te gaan kutten.
pi_144652177
quote:
18s.gif Op donderdag 18 september 2014 07:53 schreef Gezicht het volgende:
Nieuwe idee bij ons is nu om zondagavond de actiekoppen e.d. leeg te halen en maandagochtend vanaf 07.00 te vullen... Gaat nevernooitniet werken hoor.
Hier ook weleens gedaan, kan gewoon, mits je niet om 08:00 100% klaar wilt zijn.
pi_144652642
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 07:36 schreef Munchlax het volgende:
Maar als de dagrestanten niet erin kunnen, dan laat je ze toch liggen in die kratten. En als er danvan die hoge kar meer bij komt wat wr niet in kan doe je dat toch ook in die kratten terug?
Klopt, dan gebruik je de grijze deksel om het 'nagevulde' te scheiden van 'gevulde'. Daarna telt de TL de 'gevulde' met de HT en die stopt ze vervolgens bij de 'nagevulde' en doet de grijze deksel bovenop.

quote:
18s.gif Op donderdag 18 september 2014 07:53 schreef Gezicht het volgende:
Nieuwe idee bij ons is nu om zondagavond de actiekoppen e.d. leeg te halen en maandagochtend vanaf 07.00 te vullen... Gaat nevernooitniet werken hoor.
Kan prima, moet je niet om 8:00 klaar willen zijn. Beste is om 6:00 te beginnen, kun je nog wat uitlopen naar half 9.
pi_144653029
Ik denk ook dat het moeilijk te zeggen is hoe en wat je met je kratjes moet doen, tellen/niet tellen, dagrestant/weekrestan, etc. etc... Dit zal in elk filiaal wel een beetje verschillen.

Je kan het het beste gewoon even navragen bij je TL :P

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2014 11:14:34 ]
  donderdag 18 september 2014 @ 11:29:59 #251
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_144653444
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:14 schreef d4v1d het volgende:
Ik denk ook dat het moeilijk te zeggen is hoe en wat je met je kratjes moet doen, tellen/niet tellen, dagrestant/weekrestan, etc. etc... Dit zal in elk filiaal wel een beetje verschillen.

Je kan het het beste gewoon even navragen bij je TL :P
Doe ik dat gewoon ^O^
Thanks anyway
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_144654017
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:29 schreef Munchlax het volgende:
Doe ik dat gewoon ^O^
Thanks anyway
Welke filiaal werk je eigenlijk(belangrijk voor de administratie)?
pi_144662061
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 10:59 schreef einschtein het volgende:
Kan prima, moet je niet om 8:00 klaar willen zijn. Beste is om 6:00 te beginnen, kun je nog wat uitlopen naar half 9.
We zijn een filiaal dat voor verkoopklaar voor 95% afhankelijk is van scholieren, en het is nu echt niet zo dat de meeste scholieren op maandagmorgen vrij hebben. Tevens is het bouwen van de actiekoppen nu dus verplaatst vanaf de zondag naar de maandagmorgen, waardoor wij vullers weer enkele uren 200% mislopen, wat ik toch wel als een redelijke naaistreek ervaar (al begrijp ik de motieven erachter wel).
Flesje bier
  donderdag 18 september 2014 @ 17:15:56 #254
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_144663312
Eerste werkdag gehad (na de inwerking dan). Wel halfuur te sloom, maar dat komt wel :)
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  donderdag 18 september 2014 @ 17:30:26 #255
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_144663725
Hier ook vandaag de eerste werkdag gehad. Leuke collega's en ik mocht al snel alleen draaien! Morgen om 08.00 moet ik weer present zijn.
Ik ben blij dat ik weer lekker aan het werk ben!

[ Bericht 0% gewijzigd door LadyS op 18-09-2014 17:36:45 ]
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_144663824
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:32 schreef Gezicht het volgende:

[..]

We zijn een filiaal dat voor verkoopklaar voor 95% afhankelijk is van scholieren, en het is nu echt niet zo dat de meeste scholieren op maandagmorgen vrij hebben. Tevens is het bouwen van de actiekoppen nu dus verplaatst vanaf de zondag naar de maandagmorgen, waardoor wij vullers weer enkele uren 200% mislopen, wat ik toch wel als een redelijke naaistreek ervaar (al begrijp ik de motieven erachter wel).
Ik snap dat jullie dat als een naaistreek ervaren, maar in deze krappe tijden moet er gewoon op alles worden gelet. Bij ons wordt er momenteel nog op de zondag gebouwd, maar komt puur omdat er geen hond is die op de maandagochtend beschikbaar is.
pi_144663832
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:30 schreef LadyS het volgende:
Hier ook vandaag de eerste werkdag gehad. Leuke collega's en ik mocht als snel alleen draaien! Morgen om 08.00 moet ik weer present zijn.
Ik ben blij dat ik weer lekker aan het werk ben!
Top! ^O^
  donderdag 18 september 2014 @ 17:34:43 #258
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144663871
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:33 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ik snap dat jullie dat als een naaistreek ervaren, maar in deze krappe tijden moet er gewoon op alles worden gelet. Bij ons wordt er momenteel nog op de zondag gebouwd, maar komt puur omdat er geen hond is die op de maandagochtend beschikbaar is.
Probleem lost zich wel weer op als met de volgende cao de zondagtoeslag verdwijnt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_144664391
Wat ik me eigenlijk af vraag.. met die bonuskaart (van personeel) als je daar mee boodschappen doet bijvoorbeeld 100-, euro aan weekendboodschappen. En dan je pas geeft word het dan allemaal opgeslagen en op een gegeven moment na een kwartaal op je rekening gestort want ik snap het niet helemaal?
pi_144664776
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:34 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Probleem lost zich wel weer op als met de volgende cao de zondagtoeslag verdwijnt.
Aan ons de taak om de invoering van de nieuwe CAO zolang mogelijk uit te stellen. :D De groothandels hebben het overigens nog moeilijker met hun toeslag van 200% voor zondag. :)
pi_144665073
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:34 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Probleem lost zich wel weer op als met de volgende cao de zondagtoeslag verdwijnt.
Prima, succes met mensen vinden die op zondag willen werken dan. Ik ga in ieder geval écht niet voor minder dan 200% werken op zondag.
Flesje bier
  donderdag 18 september 2014 @ 18:28:39 #262
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144665282
quote:
8s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:19 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Prima, succes met mensen vinden die op zondag willen werken dan. Ik ga in ieder geval écht niet voor minder dan 200% werken op zondag.
Er is geen enkele steekhoudende reden waarom vakken vullen op zondag tweemaal zo veel betaald zou moeten worden dan op zaterdag, anders dan dat het heel lang zo geweest is.
Prima als jij het niet meer doet, dan komt er iemand anders en die doet het wel.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 18 september 2014 @ 18:31:18 #263
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144665340
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:52 schreef Fokker101 het volgende:
Wat ik me eigenlijk af vraag.. met die bonuskaart (van personeel) als je daar mee boodschappen doet bijvoorbeeld 100-, euro aan weekendboodschappen. En dan je pas geeft word het dan allemaal opgeslagen en op een gegeven moment na een kwartaal op je rekening gestort want ik snap het niet helemaal?
Ja.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144665369
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:28 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Er is geen enkele steekhoudende reden waarom vakken vullen op zondag tweemaal zo veel betaald zou moeten worden dan op zaterdag, anders dan dat het heel lang zo geweest is.
Prima als jij het niet meer doet, dan komt er iemand anders en die doet het wel.
Ik ben niet religieus, maar over het algemeen wordt zondag in mijn kringen toch wel als "rustdag" ervaren, dus als dag dat er in ieder geval niet wordt gewerkt. Er mag dus best wat tegenover staan wil je besluiten toch op de zondag te werken. Tevens verwacht ik dat je geen hond gemotiveerd krijgt op zondag te werken voor normaal loon.
Flesje bier
  donderdag 18 september 2014 @ 18:34:25 #265
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144665422
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:32 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik ben niet religieus, maar over het algemeen wordt zondag in mijn kringen toch wel als "rustdag" ervaren, dus als dag dat er in ieder geval niet wordt gewerkt. Er mag dus best wat tegenover staan wil je besluiten toch op de zondag te werken. Tevens verwacht ik dat je geen hond gemotiveerd krijgt op zondag te werken voor normaal loon.
Ik vind woensdag een rustdag. Er mag dus best wat tegenover staan wil je besluiten toch op de woensdag te werken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_144665487
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:34 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik vind woensdag een rustdag. Er mag dus best wat tegenover staan wil je besluiten toch op de woensdag te werken.
Point taken. Ik zie het iig niet snel gebeuren, sowieso niet zonder de nodige weerstand.
Flesje bier
pi_144665603
150% en verdwijning van de doordeweekse toeslagen lijkt mij reëler.
  donderdag 18 september 2014 @ 18:40:52 #268
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144665618
quote:
7s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:36 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Point taken. Ik zie het iig niet snel gebeuren, sowieso niet zonder de nodige weerstand.
Och, ik snap je wel een beetje hoor. Als je altijd voor 200% op de zondag hebt gewerkt, dan ligt het voor de hand om te zeggen 'bekijk het maar' als je het later voor 100% mag gaan doen. Maar dan? Sta je voor 100% op zaterdag te werken. Nogal lood om oud ijzer.

Ik verwacht overigens een soort sterfhuisconstructie: de nu geldende toeslagen blijven gelden voor de mensen die al in dienst zijn. Niet dat dat uitmaakt, want de mensen die recht hebben op 200% worden dan echt niet meer ingeroosterd.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 18 september 2014 @ 20:58:04 #269
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144671038
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_144671500
Daarom eerst altijd de klant vragen voordat je 26104zeskeernul1tweet
Flesje bier
pi_144671788
Trouwens, de verleiding om als je zelf in de rij staat je bonuskaart aan te bieden aan iemand die voor ¤100 afrekent :').
pi_144678142
Hahaha de zondagtoeslag, ik werk 18 uur in de week, waarvan 8 uur elke zondag, dus ik vrees echt voor de dag dat zondagtoeslag wordt afgeschaft, daar gaat bijna de helft van mn salaris :')
pi_144678688
quote:
Had je de transactie in dit geval niet kunnen parkeren, airmileskaart scannen en dan vervolgens de geparkeerde transactie opvragen? Lijkt me dat je dan correct de airmiles pakt Is wat sneller dan alles opnieuw scannen :P

Gok ik :P
  donderdag 18 september 2014 @ 23:55:59 #274
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144678844
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:50 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Had je de transactie in dit geval niet kunnen parkeren, airmileskaart scannen en dan vervolgens de geparkeerde transactie opvragen? Lijkt me dat je dan correct de airmiles pakt Is wat sneller dan alles opnieuw scannen :P

Gok ik :P
Na het parkeren van de transactie ga je verder in een nieuwe transactie. Jouw methode heeft dus geen effect.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144678889
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:55 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Na het parkeren van de transactie ga je verder in een nieuwe transactie. Jouw methode heeft dus geen effect.
Ja,

dan parkeer je hem dus, krijg je een bonnetje met een streepjescode.

Die scan je dan in een nieuwe transactie en daarvoor scan je de airmiles.

Of bedoel je navoor het opvragen begint er een nieuwe transactie

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2014 23:57:19 ]
  donderdag 18 september 2014 @ 23:57:38 #276
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144678909
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:57 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ja,

dan parkeer je hem dus, krijg je een bonnetje met een streepjescode.

Die scan je dan in een nieuwe transactie en daarna scan je je bonnetje.

Of bedoel je navoor het opvragen begint er een nieuwe transactie
Volgens mij kun je niet in een bestaande transactie een geparkeerde bon opvragen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144678930
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:57 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Volgens mij kun je niet in een bestaande transactie een geparkeerde bon opvragen.
Dan gaat dat niet werken nee
pi_144679427
Kun je niet de ene bonuskaart met een regelcorrectie eraf halen, en dan de juiste bonuskaart scannen? Of de AirMiles nummer opzoeken en die apart scannen?
pi_144702197
Hee,

Ik heb sinds 11 augustus een contract als caissiere en afgelopen maandag m'n eerste salaris gekregen alleen dit was veel minder dan ik had verwacht. Ik had in augustus geen salaris gehad dus ik had verwacht voor 5 weken salaris te krijgen. Ik heb in excel bijgehouden hoeveel ik heb gewerkt. Ik heb nog geen AHplaza dus ik kan ook geen loonstrookje inzien ( of kan dit bij de teamleider? ) Of kan het lage salaris komen omdat t aan t begin van je contract nog niet heel snel komt?
Ik hoop dat iemand een antwoord heeft.
pi_144702745
De periode liep van 11 augustus t/m 7 september. Dat is precies 4 weken. De 5e week zit bij je volgende salaris, aangezien deze week in de nieuwe periode ligt.
  vrijdag 19 september 2014 @ 19:43:35 #281
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_144702912
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:24 schreef Tessie1997 het volgende:
Hee,

Ik heb sinds 11 augustus een contract als caissiere en afgelopen maandag m'n eerste salaris gekregen alleen dit was veel minder dan ik had verwacht. Ik had in augustus geen salaris gehad dus ik had verwacht voor 5 weken salaris te krijgen. Ik heb in excel bijgehouden hoeveel ik heb gewerkt. Ik heb nog geen AHplaza dus ik kan ook geen loonstrookje inzien ( of kan dit bij de teamleider? ) Of kan het lage salaris komen omdat t aan t begin van je contract nog niet heel snel komt?
Ik hoop dat iemand een antwoord heeft.
Heb je je loonbelastingsverklaring wel getekend en verstuurd?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_144703060
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:39 schreef mujentas het volgende:
De periode liep van 11 augustus t/m 7 september. Dat is precies 4 weken. De 5e week zit bij je volgende salaris, aangezien deze week in de nieuwe periode ligt.
Oh de periode waarvan je loon krijgt loopt dus tot de enalaatste zondag voor je loon uitbetaald wordt?
pi_144703117
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:46 schreef Tessie1997 het volgende:

[..]

Oh de periode waarvan je loon krijgt loopt dus tot de enalaatste zondag voor je loon uitbetaald wordt?
Want dan klopt het op 5 euro na wel, als ik het geld van vorige week ervan aftrek. Dus dat zal het zijn inderdaad.
pi_144703171
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:46 schreef Tessie1997 het volgende:

[..]

Oh de periode waarvan je loon krijgt loopt dus tot de enalaatste zondag voor je loon uitbetaald wordt?
Ja de betaling loopt een week achter.

Regel je Plaza login om je loonstrook te kunnen bekijken. Die kun je gebruiken voor meer duidelijkheid.
  vrijdag 19 september 2014 @ 19:53:32 #285
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_144703351
Ik weet niet wat een normale termijn is om toegang te krijgen tot Plaza, maar ik heb gisteren mijn contract getekend en ik heb vanmorgen al een gebruikersnaam en wachtwoord gekregen.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_144703376
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:49 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ja de betaling loopt een week achter.

Regel je Plaza login om je loonstrook te kunnen bekijken. Die kun je gebruiken voor meer duidelijkheid.
Oké bedankt voor de info. Plaza krijg je pas na 3 maanden zei een collega, maar ik zal t morgen is navragen aan m'n teamleider.
pi_144703558
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:54 schreef Tessie1997 het volgende:

[..]

Oké bedankt voor de info. Plaza krijg je pas na 3 maanden zei een collega, maar ik zal t morgen is navragen aan m'n teamleider.
Wat is dat voor 'n bullshit :')
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:06:12 #288
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144703838
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:53 schreef LadyS het volgende:
Ik weet niet wat een normale termijn is om toegang te krijgen tot Plaza, maar ik heb gisteren mijn contract getekend en ik heb vanmorgen al een gebruikersnaam en wachtwoord gekregen.
Je Plaza gegevens zijn opvraagbaar één dag nadat je bent ingeschreven in het systeem.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:07:13 #289
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144703886
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:54 schreef Tessie1997 het volgende:

[..]

Oké bedankt voor de info. Plaza krijg je pas na 3 maanden zei een collega, maar ik zal t morgen is navragen aan m'n teamleider.
Dat is onzin. Plaza is er voor alle medewerkers en je moet dan ook gewoon toegang krijgen. Onder andere voor:
- Je werkrooster
- Je salarisstroken
- Je opleidingen via het ELM (Electronic Learning Management ofzo)

Gewoon bij je TL langs gaan en anders bij je (A)SM.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:08:02 #290
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144703920
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:11 schreef exelletor het volgende:
Of de AirMiles nummer opzoeken en die apart scannen?
Winkel heeft geen toegang tot die gegevens, in verband met de privacy.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:09:39 #291
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144703975
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:24 schreef Tessie1997 het volgende:
Hee,

Ik heb sinds 11 augustus een contract als caissiere en afgelopen maandag m'n eerste salaris gekregen alleen dit was veel minder dan ik had verwacht. Ik had in augustus geen salaris gehad dus ik had verwacht voor 5 weken salaris te krijgen. Ik heb in excel bijgehouden hoeveel ik heb gewerkt. Ik heb nog geen AHplaza dus ik kan ook geen loonstrookje inzien ( of kan dit bij de teamleider? ) Of kan het lage salaris komen omdat t aan t begin van je contract nog niet heel snel komt?
Ik hoop dat iemand een antwoord heeft.
Zoals monsterd. als vraagt: Heb je een formulier dat lijkt op dit (http://download.belasting(...)ingen_lh0082z4pl.pdf) ingevuld en een vinkje in de kolom "Ja" gezet?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144704546
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:09 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Zoals monsterd. als vraagt: Heb je een formulier dat lijkt op dit (http://download.belasting(...)ingen_lh0082z4pl.pdf) ingevuld en een vinkje in de kolom "Ja" gezet?
Ja die loonheffingskorting had ik op tijd ingevuld zei mn TL. En als ik m'n loon nareken via excel klopt het op een euro na wel zonder het loon van vorige week. Ik zal morgen gelijk vragen naar de inloggegevens voor Plaza want dat maakt het inderdaad veel makkelijker! Bedankt voor de hulp!
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:26:32 #293
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144704651
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:23 schreef Tessie1997 het volgende:

[..]

Ja die loonheffingskorting had ik op tijd ingevuld zei mn TL. En als ik m'n loon nareken via excel klopt het op een euro na wel zonder het loon van vorige week. Ik zal morgen gelijk vragen naar de inloggegevens voor Plaza want dat maakt het inderdaad veel makkelijker! Bedankt voor de hulp!
Vorige week zit er sowieso niet bij he. Zondag 7 september was de laatste dag van de periode. Wat je hebt gewerkt tot die tijd zou je 15 september betaald moeten hebben.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  vrijdag 19 september 2014 @ 21:51:46 #294
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_144708860
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:48 schreef Tessie1997 het volgende:

[..]

Want dan klopt het op 5 euro na wel, als ik het geld van vorige week ervan aftrek. Dus dat zal het zijn inderdaad.
Die 5 euro moet je je niet zorgen om maken. De ene keer krijg je meer loon dan anders ookal werk je evenveel uur. Heeft met winstpercentage etc. te maken
leef de leven
pi_144711655
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:53 schreef LadyS het volgende:
Ik weet niet wat een normale termijn is om toegang te krijgen tot Plaza, maar ik heb gisteren mijn contract getekend en ik heb vanmorgen al een gebruikersnaam en wachtwoord gekregen.
De ene winkel regelt alles goed in 1 keer, de ander pas wanneer erom gevraagt wordt. :P
  zaterdag 20 september 2014 @ 15:15:46 #296
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_144723690
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 00:09 schreef einschtein het volgende:

[..]

De ene winkel regelt alles goed in 1 keer, de ander pas wanneer erom gevraagt wordt. :P
Dan hoop ik dat alles zo snel geregeld wordt in 'mijn' filiaal :P
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_144724384
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:15 schreef LadyS het volgende:
Dan hoop ik dat alles zo snel geregeld wordt in 'mijn' filiaal :P
Jij ontbreekt ook nog in de administratie. :D
  zaterdag 20 september 2014 @ 16:19:18 #298
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_144725335
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:43 schreef exelletor het volgende:

[..]

Jij ontbreekt ook nog in de administratie. :D
Welke administratie? :@

Hoe kom je trouwens aan de persoonlijke bonuskaart voor de personeelskorting? Op Plaza zie ik alleen maar de aanvraag voor een tweede persoonlijke kaart?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 20 september 2014 @ 16:29:12 #299
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_144725580
Vandaag 2e keer alleen vakkengevuld, op de zone Sappen. Was alleen een uur te sloom >.< .
Vind het echt kut dat ik zo sloom ga , die norm is ook veel te hoog maar een uur is teveel. Komt ook door de oudere mensen die vragen wat waar ligt (wat ik dan neestal niet weet, waardoor ik het na moet vragen etc.)
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  zaterdag 20 september 2014 @ 16:44:54 #300
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144725998
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:19 schreef LadyS het volgende:

[..]

Welke administratie? :@

Hoe kom je trouwens aan de persoonlijke bonuskaart voor de personeelskorting? Op Plaza zie ik alleen maar de aanvraag voor een tweede persoonlijke kaart?
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:23 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

1. Inloggen op Plaza
2. Tabblad persoonlijk
3. Rechts op de banner van het MVP klikken
4. In de tekst op zoek gaan (ergens bovenaan) naar de regel voor extra bonuskaart
5. Link aanklikken
6. Formulier verschijnt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zaterdag 20 september 2014 @ 16:45:24 #301
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144726016
Lapo
Order! Ordeeeeeeeeer!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')