Mijn CV had eerst een teringgrote achtergrondfoto van een centrale verwarmingsradiator maar toen werd ik ook niet aangenomen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:59 schreef DroogDok het volgende:
TS kan moeilijk zelf keuzes maken, ik zou hem niet aannemen.
Doe hem gewoon zo maken dat als ze het zien je precies jezelf gepresenteerd hebt? Dat is wat je moet doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:00 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
Mijn CV had eerst een teringgrote achtergrondfoto van een centrale verwarmingsradiator maar toen werd ik ook niet aangenomen.
En de keuzes die TS maakt zijn fout. Ongeschikt.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:00 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
Mijn CV had eerst een teringgrote achtergrondfoto van een centrale verwarmingsradiator maar toen werd ik ook niet aangenomen.
Haten op hbo terwijl je zelf in de sociale werkplaats werktquote:Op donderdag 4 september 2014 14:56 schreef fathank het volgende:
HR-medewerkers
Dat zijn echt lui die niks kunnen en dan maar gaan vertellen wat anderen moeten doenTypische hbo-functie.
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:59 schreef DroogDok het volgende:
TS kan moeilijk zelf keuzes maken, ik zou hem niet aannemen.
Oh echt supermegaorigineel van je. "Ik weet niks meer maar wil toch proberen grappig te zijn. Laat ik de 'sociale werkplaats-kaart' maar eens trekken. Misschien dat er dan nog een of andere imbeciel moet grijnzen".quote:Op donderdag 4 september 2014 15:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Haten op hbo terwijl je zelf in de sociale werkplaats werkt
Leuk, he, fok?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Oh echt supermegaorigineel van je. "Ik weet niks meer maar wil toch proberen grappig te zijn. Laat ik de 'sociale werkplaats-kaart' maar eens trekken. Misschien dat er dan nog een of andere imbeciel moet grijnzen".
Ohja best wel. Zo nu en dan word je nog wel eens verrast door de spitsvondigheid van een user, helaas wass dat in dit geval ver te zoekenquote:
Gewoon kijken wat Spongeboss doet en dan het tegenovergestelde doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:58 schreef Spongeboss het volgende:
Gewoon fuckin doen wat jij wilt, zodat als iemand dat blaadje ziet ze zien dat JIJ het bent. Dus hou jij van chaotisch veel logo's hou je daar niet van doe je minder. Ben jij iemand van weinig woorden of veel woorden?
Doe het lekker gewoon zelf en laat je niet opreigen door zo'n kwakzalver.
Dat, en het zijn ook vaak van die 'ik kan eigenlijk niks anders dan wat dure woorden gebruiken die ik op mijn opleiding heb geleerd, een moeilijk gezicht trekken en zuur reageren als me een lastige vraag wordt gesteld, en vooral dom breeduit lachen als ik wat gedaan wil krijgen' vrouwtypes.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:56 schreef fathank het volgende:
HR-medewerkers
Dat zijn echt lui die niks kunnen en dan maar gaan vertellen wat anderen moeten doenTypische hbo-functie.
Wel vrij gemakkelijk te neuken. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat, en het zijn ook vaak van die 'ik kan eigenlijk niks anders dan wat dure woorden gebruiken die ik op mijn opleiding heb geleerd, een moeilijk gezicht trekken en zuur reageren als me een lastige vraag wordt gesteld, en vooral dom breeduit lachen als ik wat gedaan wil krijgen' vrouwtypes.
Vaak net uit hun intercedente bitchfunctie gerold. Onuitstaanbaar gewoon.
Die inderdaad niet eens goed zijn in hun werk, maar vooral op hun plek zijn gekomen door naaqr boven te likken en naar onderen te trappen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:02 schreef Deetch het volgende:
En HRM'ers zijn (bijna) allemaal prutsers die ook maar wat aankloten.
Tja, als je bij de eerste langs gaat en de tweede een email stuurt dan krijg je dit soort verschillen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:53 schreef frumslegnulk het volgende:
-'Nooit een foto op je CV zetten, dat kan onbewust al een nadelige indruk geven'
-'Absoluut een foto op je CV zetten, dan weten we beter met wie we te maken hebben'
Hé een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Misschien zou jij dat ook eens moeten doenquote:Op donderdag 4 september 2014 15:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Oh echt supermegaorigineel van je. "Ik weet niks meer maar wil toch proberen grappig te zijn. Laat ik de 'sociale werkplaats-kaart' maar eens trekken. Misschien dat er dan nog een of andere imbeciel moet grijnzen".
Ik moest lachen toen je moeder zich verslikte in m'n zaad vanochtend.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hé een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Misschien zou jij dat ook eens moeten doen
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 4 september 2014 16:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen je moeder zich verslikte in m'n zaad vanochtend.
Nu ben ik bijna net zo origineel als jij.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:02 schreef Kiid het volgende:
Dat komt omdat het voor iedereen verschillend is. Ik werk voor een uitzendbureau en ik vind een foto ook zelden van toegevoegde waarde. En al helemaal als je ziet wat voor foto's mensen erop zetten. Daarnaast zie ik het liefst een cv waar gewoon beknopt staat beschreven wat je hebt gedaan, wat je verantwoordelijkheden waren en hoelang je er gewerkt hebt. Maar die cv's waar hele verhalen op staan of zo'n cliché 'profielschets' met geen 9-tot-5 mentaliteit etc. lees ik zelden helemaal door.
Wat ik zou doen:
- Geen foto
- Opleidingen/cursussen eerst, daarna je recente werkervaring en aflopend. Als je al wat ouder bent dan hoef je er niet meer op te zetten dat je op je 16e vakken ging vullen bij de AH.
- Beknopt, maar wel duidelijk wat je gedaan hebt/verantwoordelijkheden
- En als je er een sollicitatiebrief bij doet, doe dan er 1 oprecht gericht aan het bedrijf en geen standaard verhaal waar je bedrijf X vervangt met bedrijf Y.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |