Wisselvalligheid is voor een klassiekerrenner niet zo erg, lijkt me. Voor een rittenkaper of knecht ook niet echt. Het enige wat ik niet in hem zie is een ronderenner.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:41 schreef DeeBee het volgende:
Nou ja, veel beter, misschien niet qua talent. Maar als je nooit je wisselvalligheid kwijtraakt ben je ook een matige renner in mijn ogen...
Poels heeft talent, maar zelden gewonnen en heb hem nog nooit zien excelleren in een klassieker. Dus ik moet het nog maar zien met hem...
Al snap ik persoonlijk wel dat je zo'n aanbieding aanneemt, zeker gezien het team van Sky voor de heuvelklassiekers. Want Froome heb je vrij weinig aan in eendagwedstrijden, ow nee, sorry, Sky bazen geven daar geen ene neuk om. Dus alle bovenstaande slaat nergens op en Poels komt ook gewoon voor de Tour-ploeg! /Syntix
quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:56 schreef DeeBee het volgende:
Konig en Roche zijn nog veel beter dan Poels zelfs, als nieuwe aanwinsten. Alhoewel, misschien wordt Poels gewoon de man voor de klassiekers. Heeft hij verder nog amper iets laten zien, maar toch...
Of gewoon Skybot transformatie en volgend jaar top-10 in de Tour! Spacer uit z'n tijdritstuur en top in de tijdritten, gogo.
Froome zien rijden voor hij naar Sky ging dit dat zus zo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:25 schreef 4-elements het volgende:
Poels wil dus niet knechten. Maar de keren dat hij kopman was, zakte hij genadeloos door het ijs.
Poels heeft geen schistosomiasisquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Froome zien rijden voor hij naar Sky ging dit dat zus zo.
Hij gaat in de eerstvolgende P-N een Richie Porte 2013 doen dan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Poels heeft geen schistosomiasis
Om vervolgens het jaar daarna weer in de anonimiteit te verdwijnen? Porte was dit seizoen toch wel erg onzichtbaar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij gaat in de eerstvolgende P-N een Richie Porte 2013 doen dan.
Genoeg renners die nooit de anonimiteit uitkomen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Om vervolgens het jaar daarna weer in de anonimiteit te verdwijnen? Porte was dit seizoen toch wel erg onzichtbaar.
Ik vind Konig een stuk verrassender. Had toch wel verwacht dat ie kopman of gedeelde kopman had willen worden ipv knechten voor Froome. Beetje zonde ditquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:31 schreef Sjiznit het volgende:
De grootste verassing sinds maanden: Poels naar Sky. Wie had dat zien aankomen.
Ook Nordhaug, Fenn, Konig en Roche gaan er rijden.
http://www.nusport.nl/wie(...)ckstep-team-sky.html
De 'marginal gains' trekken nog steeds, ook al lijkt het dit seizoen meer op marginal losses.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Konig een stuk verrassender. Had toch wel verwacht dat ie kopman of gedeelde kopman had willen worden ipv knechten voor Froome. Beetje zonde dit
Konig had beter naar Lotto kunnen gaan want daar hebben ze nu niks meer.
Zou kunnen. Gaat gewoon even op marginal gains de Giro winnenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:10 schreef rubbereend het volgende:
Gaat Wiggins volgend jaar nog een grote ronde rijden? Misschien heeft Konig in een grote ronde t kopmanschap toegezegd gekregen
Had wel aangegeven ook wel te willen knechten voor een kopman. Ik denk dat König Tour/Vuelta gaat doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Konig een stuk verrassender. Had toch wel verwacht dat ie kopman of gedeelde kopman had willen worden ipv knechten voor Froome. Beetje zonde dit
Konig dus toekomstig Tour winnaar. Ik bedoel als ze al van niet-klimmers klimgeiten kunnen maken moet dat met Konig helemaal goed komen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:31 schreef Sjiznit het volgende:
De grootste verassing sinds maanden: Poels naar Sky. Wie had dat zien aankomen.
Ook Nordhaug, Fenn, Konig en Roche gaan er rijden.
http://www.nusport.nl/wie(...)ckstep-team-sky.html
Er is ook nog een Giro en Vuelta.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Roche en Konig die van toegevoegde waarde zijn... Verder allemaal allroundrenner. Je zou zeggen dat ze in de heuvelklassiekers wat moeten kunnen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:37 schreef rubbereend het volgende:
dit is ook wel een signaal naar de ploeg van dit jaargewoon vier nieuwe renners/knechten voor de Tour halen
Nordhaug's werk in de Tour is in de Belkin ploeg de afgelopen jaren geroemd. Dat zal niet onopgemerkt gebleven zijn. Poels heeft in de Giro toch aardig goed geknecht voor Uran toch? Sky haalt nooit zomaar renners, ze moeten altijd ook nuttig in rondes zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen Roche en Konig die van toegevoegde waarde zijn... Verder allemaal allroundrenner. Je zou zeggen dat ze in de heuvelklassiekers wat moeten kunnen.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:44 schreef Marcoss het volgende:
Afgelopen jaren? Nordhaug reed dit jaar geen Tour
Ik denk dat Nordhaug ook wel een dure jongen was. Die werd volgens mij gehaald om een grote rol te kunnen spelen in de klassiekers. Laatste jaar bij Sky was hij (opeens) heel goed, de jaren daarna bij Belkin een stuk minder gepresteerd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Konig dus toekomstig Tour winnaar. Ik bedoel als ze al van niet-klimmers klimgeiten kunnen maken moet dat met Konig helemaal goed komen.
Nordhaug vind ik wel jammer. Ik had hem liever gewoon bij TEAMLottoNL gezien.
[..]
Er is ook nog een Giro en Vuelta.
Die moeten dus nog een hele hoop nieuwe renners gaan halen. Of ze hebben al het e.e.a. waar wij geen weet van hebben.twitter:arjanschouten twitterde op woensdag 01-10-2014 om 08:27:59LottoNL 2015: Geen Mollema, Boom, Clement, Bos, Bol, v. Winden, Nordhaug, Hivert, Garaté, Tanner, Bobridge. Onduidelijk: Brown, Wagner reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |