quote:Op donderdag 4 september 2014 11:35 schreef PausNicolaas het volgende:
Hoe kan dat nou? Het ene moment is er niks aan de hand, het andere doe ik de prullebak open en komt er zo'n zwerm van kleine PausNicolaasjes uit de prullebak.
Blijkbaar spawnen deze gewoon in de prullebak. Is er ook ergens een setting waar ik de spawnrate kan reducen? In Minecraft heb je dat gewoon bij options.
Klacht: spawnende OP PausNicolaasjes
INB4: TS is homo, TS is pauper, TS is smerig, prullenbak, PausNicolaas moet opkanissen met z'n kuttopics en gaan janken in een hoekje.
Ja heeft weinig zin want ze zwermen nu allemaal door mijn kamer.quote:
quote:
Wat moet ik dan doen met de bananenschil die nu in de prullenbak ligt?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:53 schreef Dagoduck het volgende:
Geen etensresten of rottend fruit in huis hebben!
Opeten.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen met de bananenschil die nu in de prullenbak ligt?
Bij de buren in de tuin flikkerenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen met de bananenschil die nu in de prullenbak ligt?
Goeie tip maar lok je ze dan niet van buiten ook naar binnen? Straks heb je een project x met fruitvlliegjesquote:Op donderdag 4 september 2014 11:50 schreef Ivo1986 het volgende:
Glas witte wijn met een beetje azijn en een drupje Dreft neerzetten, de alcoholisten vinden het heerlijk en door de Dreft verzuipen ze
Niet echt. Zo'n goede neus hebben ze ook weer niet denk ik.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:59 schreef Deetch het volgende:
[..]
Goeie tip maar lok je ze dan niet van buiten ook naar binnen? Straks heb je een project x met fruitvlliegjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |