Is niet echt kort toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:45 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hell yea m8
Deze dan?
[ afbeelding ]
The Wire is wel een rewatch waard, puur omdat het mij zo fokking lang duurde om alle personages van gezicht en van naam te leren kennen. Veel dialogen kon ik niet helemaal volgen in de eerdere seizoenen omdat ze naar een toen onbekend personage verwezen.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trouwens, wat betreft The Wire: http://www.reddit.com/r/t(...)_rebroadcast_by_hbo/
Er is hoop dat ik die serie eindelijk kan kijken.
Volgens velen de beste serie ooit. Ik kon het echter gewoonweg niet kijken. Dat beeldratio stoorde mij enorm, en de kwaliteit was ook niet veel soeps. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
The Wire is wel een rewatch waard, puur omdat het mij zo fokking lang duurde om alle personages van gezicht en van naam te leren kennen. Veel dialogen kon ik niet helemaal volgen in de eerdere seizoenen omdat ze naar een toen onbekend personage verwezen.
Dat je een meisje met kort haar er leuker kan uit laten zien ten opzichte van haarzelf met lang haar zolang je maar een kutfoto gebruikt.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is de boodschap van deze foto?
Robin Wrightquote:Op donderdag 4 september 2014 23:32 schreef Ethanolic het volgende:
inb4 hermelien van harry potter met kort haar
die is te makkelijk en met lang haar is ze alsnog beter
als iemand hier een foto kan vinden van een chick met kort haar die er beter uit ziet als dezelfde met lang haar krijgt diegene een pot whey van me.
Echt een toffe serie. Zitten zoveel zieke plottwists in.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:50 schreef Ethanolic het volgende:
zo van wtf kijk jij sonsofanergie
Openingsscene seizoen 4 met snoep in de hardwarestorequote:Op donderdag 4 september 2014 23:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
The Wire is wel een rewatch waard, puur omdat het mij zo fokking lang duurde om alle personages van gezicht en van naam te leren kennen. Veel dialogen kon ik niet helemaal volgen in de eerdere seizoenen omdat ze naar een toen onbekend personage verwezen.
is mn tijd niet waardquote:Op donderdag 4 september 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt een toffe serie. Zitten zoveel zieke plottwists in.
Mijn top 3:quote:Op donderdag 4 september 2014 23:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Openingsscene seizoen 4 met snoep in de hardwarestore
Is dat Method?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mijn top 3:
Die scene idd.
Marlo deze scene is gewoon baas.
Gast is zo corrupt als ik weet niet wat, maar lult zich er zo prachtig uit dat je er nog respect voor hebt ook.![]()
Yessurrrquote:
Sick. Op zich wel interessant.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:44 schreef McNulty het volgende:
Hey Yuri
Er is een machine ontwikkeld die 360 gourmet hamburgers per uur kan maken, vers geschneden ingredienten, juicy meat en alles. Zo even goedkoop moet zijn als reguliere hamburgers van fastfoodketens vanwege gereduceerde arbeidskosten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zitten echt veel voordelen aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sick. Op zich wel interessant.
Lolquote:Op donderdag 4 september 2014 17:27 schreef JaqenHghar het volgende:
Godverdomme net terug uit de super, klaar om pannekoeken te gaan bakken.. Laat ik de eiers uit m'n handen vallen. Allemaal kapot.
Had je weer honger?quote:Op vrijdag 5 september 2014 04:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
Ik had dat eens na de kassa inmde super. Ik dacht zal er vast nog wel wat heel zijn. Hele doosje kapot lol
Thanks. Vanavond even kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zitten echt veel voordelen aan.
http://momentummachines.com/concepts/
Het haakt ook mooi in op deze viddy. Aanradertje.
Verdachte reactie... Tr verzonden aan politie!quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:56 schreef Ethanolic het volgende:
Gaat ook daadwerkelijk om een koperdiefstalhaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |