Yessurrrquote:
Sick. Op zich wel interessant.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:44 schreef McNulty het volgende:
Hey Yuri
Er is een machine ontwikkeld die 360 gourmet hamburgers per uur kan maken, vers geschneden ingredienten, juicy meat en alles. Zo even goedkoop moet zijn als reguliere hamburgers van fastfoodketens vanwege gereduceerde arbeidskosten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zitten echt veel voordelen aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sick. Op zich wel interessant.
Lolquote:Op donderdag 4 september 2014 17:27 schreef JaqenHghar het volgende:
Godverdomme net terug uit de super, klaar om pannekoeken te gaan bakken.. Laat ik de eiers uit m'n handen vallen. Allemaal kapot.
Had je weer honger?quote:Op vrijdag 5 september 2014 04:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
Ik had dat eens na de kassa inmde super. Ik dacht zal er vast nog wel wat heel zijn. Hele doosje kapot lol
Thanks. Vanavond even kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zitten echt veel voordelen aan.
http://momentummachines.com/concepts/
Het haakt ook mooi in op deze viddy. Aanradertje.
Verdachte reactie... Tr verzonden aan politie!quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:56 schreef Ethanolic het volgende:
Gaat ook daadwerkelijk om een koperdiefstalhaha
Weekend is al begonnenquote:
Welke breh?quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:34 schreef Ethanolic het volgende:
Festival tickets gewonnen voor morgen. Nice.
32 urige werkweekquote:
Nee bruiloftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |