SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 4% gewijzigd door Champy op 04-09-2014 10:51:35 ]Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:48 schreef RaymondK het volgende:
En Drinky dan?![]()
Die is allang achter het moslimgordijntje in de douches naar huis gevlucht
Ik wil nog zo graag een keer naar Burning Manquote:Op donderdag 4 september 2014 10:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik weet niet welke wasteland jullie bedoelen maar ik zie iets van post apocalyptisch lijkt me meer een verkleedpartijtje voor steampunk volk dan een sm festival. Beetje fallout new vegas stijl
Ook gespot op de site (hey weissman)
[ afbeelding ]
nice.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik weet niet welke wasteland jullie bedoelen maar ik zie iets van post apocalyptisch lijkt me meer een verkleedpartijtje voor steampunk volk dan een sm festival. Beetje fallout new vegas stijl
Ook gespot op de site (hey weissman)
[ afbeelding ]
Das gvd net die sportsvitamine zooi van BnFquote:Op donderdag 4 september 2014 11:20 schreef RaymondK het volgende:
Ik had dus na aanraden van een paar in m'n gym die Beef amino's van Universal gekocht
Ze liepen alleen allemaal te mekkeren met gigantische verhalen wat voor een enorme pillen het wel niet waren en dat ze niet weg te krijgen waren.
Dus ik verwachte pillen zo groot als duiveneieren....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ja precies.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Das gvd net die sportsvitamine zooi van BnF
Omega capsules zijn nog groter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waar dienen ze voor?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:20 schreef RaymondK het volgende:
Ik had dus na aanraden van een paar in m'n gym die Beef amino's van Universal gekocht
Ze liepen alleen allemaal te mekkeren met gigantische verhalen wat voor een enorme pillen het wel niet waren en dat ze niet weg te krijgen waren.
Dus ik verwachte pillen zo groot als duiveneieren....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
GAINZZZZZZZZZZZZZZZZZZquote:
alle goeie amino's uit beef. constante flow van amino's uit beef.quote:
doe maar eens jaquote:Op donderdag 4 september 2014 11:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
alle goeie amino's uit beef. constante flow van amino's uit beef.
ik wil wel ff de beschrijving van b&f linken?
hahaquote:Op donderdag 4 september 2014 11:30 schreef Ethanolic het volgende:
Thnx voor de tip hoor Ray, kreeg niet eens meer 10kg dumbbells de lucht in
Laat de beschrijving maar achterwege. Ik wil alleen weten of ik hiermee ook letterlijk de gym kan slopen. Mijn B&F Swole Terror 2.0 is bijna op namelijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
alle goeie amino's uit beef. constante flow van amino's uit beef.
ik wil wel ff de beschrijving van b&f linken?
lol wat een kutmuziekquote:Op donderdag 4 september 2014 11:13 schreef Weissman het volgende:
Heb nieuwe pre-workout music voor jou Sap.
hij is bijzonder sumier zowaar die beschrijving LOLquote:Op donderdag 4 september 2014 11:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Laat de beschrijving maar achterwege. Ik wil alleen weten of ik hiermee ook letterlijk de gym kan slopen. Mijn B&F terror xplode 2.0 is bijna op namelijk.
Dan doet het dus helemaal niks he. Grapje, Klokov neemt ze ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hij is bijzonder sumier zowaar die beschrijving LOL
ik dacht laat ik het eens proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |