jaquote:
Dat is tenmisnte ietsquote:Op donderdag 4 september 2014 10:02 schreef STING het volgende:
[..]
So at least you have that going for you, which is nice
Nice!quote:Op donderdag 4 september 2014 10:58 schreef missbehavin het volgende:
Dit weekend naar Parijs voor mijn werk (uurtje of 4 werken en verder vrij) En lief gaat mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nice!Ja heb er zin in! Lekker uit eten samen enzo, eerste keer Parijs, dus ik ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik vind jou echt enorm een type voor de catacomben daarquote:Op donderdag 4 september 2014 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja heb er zin in! Lekker uit eten samen enzo, eerste keer Parijs, dus ik ben benieuwd
quote:
Dat doen die van mij ook, maar f dat, ik kom wel 's avonds. Wel jammer dat ik nooit meer de familie/vrienden van mijn ouders zie, want die komen idd overdag.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ene halve dag, want Mutti jarig en die senioren vieren dat tegenwoordig overdag zodat je vrij moetpakken
Ik ben een beetje claustrofobischquote:Op donderdag 4 september 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind jou echt enorm een type voor de catacomben daar![]()
![]()
Ja die is daar idd opgenomenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een beetje claustrofobisch
En na As Above, So Below (2014) - IMDb durf ik vast helemaal niet meer
Ja, dat laatste dus. Dan zit ik daar een beetje in m'n uppie, dus ik pak een halve dag vrij. Toch dagen zat.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doen die van mij ook, maar f dat, ik kom wel 's avonds. Wel jammer dat ik nooit meer de familie/vrienden van mijn ouders zie, want die komen idd overdag.
Vandaag idd, heb 'm dus ook nog niet gezien.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die is daar idd opgenomen
Heb hem nog niet gezien. Is deze week in premiere gegaan toch? (als in: vandaag)
Uiteindelijk welquote:Op donderdag 4 september 2014 11:16 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, mij krijg je dus niet onder de grond
behalve als de fik er in gaatquote:
Niet als de fik er in gaatquote:
Kan niet bij jou, die hoeveelheid vodka is een soort 2de Hiroshimaquote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan niet bij jou, die hoeveelheid vodka is een soort 2de Hiroshima.
Six Feet Underrrrr!quote:Op donderdag 4 september 2014 11:16 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, mij krijg je dus niet onder de grond
Ik neem de marshmellows mee!quote:
Ik zit op -8 dagenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat laatste dus. Dan zit ik daar een beetje in m'n uppie, dus ik pak een halve dag vrij. Toch dagen zat.
Gezellig!quote:
Ik op +41 vakantiedagen en +13 verletdagenquote:
Damn!quote:Op donderdag 4 september 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik op +41 vakantiedagen en +13 verletdagen
Ik 40.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn!
Ik krijg tegenwoordig maar 20 dagen per jaar. Beetje weinig.
Dan doe jij ook iets fout!quote:Op donderdag 4 september 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik op +41 vakantiedagen en +13 verletdagen
Ja, dat laatste had ik bij mn oude bedrijf ook. Standaard 26 dagen + 13 ADV. Dat tikte lekker aan. Is terug naar 20 wel beetje jammer.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik 40.
25 Vakantiedagen
2 extra van de metaal CAO
13 Verletdagen (dat is zegmaar omdat ik eigenlijk een contract van 36u heb en er 40u werk, die 4u worden omgezet in vrije dagen... Phiips dingetje)
Ik moet meer op vakantie en zo jaquote:
Same herequote:Op donderdag 4 september 2014 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet meer op vakantie en zo ja
Is goed voor jequote:Op donderdag 4 september 2014 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet meer op vakantie en zo ja
Maar met wie daaaaaaaaaan?quote:
quote:
Lutjebroek of een waddeneiland?quote:
Groepsreisquote:Op donderdag 4 september 2014 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar met wie daaaaaaaaaan?
En zeg niet "single reis", daar word ik depri van!
Iedereen is gelijk!quote:Op donderdag 4 september 2014 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GroepsreisWat Q kan, kan jij ook!
Nee. Bah.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GroepsreisWat Q kan, kan jij ook!
Nou echt iedereen hier wil naar Japan dus daar moet iets te regelen zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar met wie daaaaaaaaaan?
En zeg niet "single reis", daar word ik depri van!
kunt t verwoorden als going-apart-together-reis..quote:
De wat?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:46 schreef HeatWave het volgende:maar ze verloten even een Volkswagen Polo en een Vespa en nog een zooi electronica onder de medewerkers
En vakantie opnemen betekend ook niet altijd op vakantie gaan he, je kan ook een weekje filmmarathon doen (om maar een zijstraat te noemen), of lekker gaan gamen.quote:
Ik nietquote:Op donderdag 4 september 2014 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou echt iedereen hier wil naar Japan dus daar moet iets te regelen zijn
Of ga gewoon alleen. Een van mijn tofste reizen was alleen
Ik heb alleen gereisd. Ik kan t. T is alleen niks voor mij.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou echt iedereen hier wil naar Japan dus daar moet iets te regelen zijn
Of ga gewoon alleen. Een van mijn tofste reizen was alleen
Ze hebben daar echt geen idee wat ze met al hun geld moeten doen hè?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:46 schreef HeatWave het volgende:
De tandjes, volgende week personeelsfeest, hele dag en avond weliswaar, maar ze verloten even een Volkswagen Polo en een Vespa en nog een zooi electronica onder de medewerkers
Dat is een au-to en een scoo-terquote:
Alleen lijkt me best saai. Op zich.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen gereisd. Ik kan t. T is alleen niks voor mij.
Nee weet ik, maar dat doe ik dan weer eigenlijk niet zo snel. Na Lowlands had ik wel de hele week vrij hoor. Lekker ff uitgerust, gegamed en opgeruimd en zo.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En vakantie opnemen betekend ook niet altijd op vakantie gaan he, je kan ook een weekje filmmarathon doen (om maar een zijstraat te noemen), of lekker gaan gamen.
Mijn laatste weekje vakantie heb ik alleen maar geslapen.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En vakantie opnemen betekend ook niet altijd op vakantie gaan he, je kan ook een weekje filmmarathon doen (om maar een zijstraat te noemen), of lekker gaan gamen.
Welk bedrijf werk je bij. Ik wil ook! Hebben ze nog iemand nodig?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is een au-to en een scoo-ter.
Ik hebanderhalve week alleen in parijs gezeten en 2 weken "alleen" in Singapore. Meh. Ik overleef t wel en t was ergens prima om dingen te bekijken, maar niks voor mij.quote:
Je moet eens weten hoevaak ik dat hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Welk bedrijf werk je bij. Ik wil ook! Hebben ze nog iemand nodig?
Ik vond het echt heerlijk en best heel 'speciaal' (for lack of a better word)quote:
Heurlijk! Zou ik wel waarderen. Gelukkig krijg ik volgende maand weer 28 nieuwe dagenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn laatste weekje vakantie heb ik alleen maar geslapen.
Ja dus?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Je moet eens weten hoevaak ik dat hoor.
Pfff vreemden? Mensen die mij nog niet kennen en daardoor een leegte in hun leven hebben bedoel jequote:Op donderdag 4 september 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou er ook niet van, ik ben best een sociaal iemand, maar ik hou er niet van om me op te dringen bij vreemden. En natuurlijk gaat het opzich wel vanzelf, maar het idee staat me niet aan.
Met vrienden is natuurlijk ideaal maar het is best lastig om voor een verre reis de neuzen dezelfde kant op te krijgen. En dan vind ik een groepsreis een relaxted alternatief. En een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou er ook niet van, ik ben best een sociaal iemand, maar ik hou er niet van om me op te dringen bij vreemden. En natuurlijk gaat het opzich wel vanzelf, maar het idee staat me niet aan.
Hier was het even hard nodig, ik was kapot.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heurlijk! Zou ik wel waarderen.
Dat mag.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Ieder zijn ding, ik doe het iig niet.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Ieder zijn ding, ik doe het iig niet.
Doen we toch nog iets samen (niet)quote:
Ja, we gaan al jaren samen niet naar Japan!quote:Op donderdag 4 september 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doen we toch nog iets samen (niet).
Als je daar geen zin in hebt dan doe je het niet hoor, hebt heel veel vrijheid bij de organisatie waar ik altijd mee ga.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En zo'n groepsreis vind ik zo.... zo vol verplichtingen. Excursie hier, dit daar, om 8:00 daar. Pff, hallo, heb vakantie!
Wat zijn we toch een klef stelquote:Op donderdag 4 september 2014 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, we gaan al jaren samen niet naar Japan!
Sticky rice!quote:Op donderdag 4 september 2014 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat zijn we toch een klef stel.
Chop stick fiiiiight! *swaffel*quote:
iek.. is ie zo rot dat t groen is?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Je houdt je Wasabi maar lekker bij je.
Ja, want alle wasabi is groen?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:38 schreef clevy het volgende:
[..]
iek.. is ie zo rot dat t groen is?
Ja toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want alle wasabi is groen?
Nee hoor, van wittig tot geel tot groen.quote:
Maar algemeen bekend staand als: groenquote:Op donderdag 4 september 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, van wittig tot geel tot groen.
Als je nooit buiten komt misschienquote:Op donderdag 4 september 2014 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar algemeen bekend staand als: groen
Maar toch 90% groen hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
onder de merknaam wasabi kende ik alleen de groene.. nederlandse mierikswortel en duitse meerrettich zijn idd wit of gelig.. weer wat geleerd danquote:Op donderdag 4 september 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wasabi is geen merknaamquote:Op donderdag 4 september 2014 12:43 schreef clevy het volgende:
[..]
onder de merknaam wasabi kende ik alleen de groene.. nederlandse mierikswortel en duitse meerrettich zijn idd wit of gelig.. weer wat geleerd dan
producttypenaam danquote:Op donderdag 4 september 2014 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wasabi is geen merknaam
De op mosterd gelijkende substantie wordt gemaakt van de wortels van de Wasabia japonica (synoniem:Eutrema japonica), die qua smaak op de mierikswortel lijken maar een opvallend groene kleur hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |