jaquote:
Dat is tenmisnte ietsquote:Op donderdag 4 september 2014 10:02 schreef STING het volgende:
[..]
So at least you have that going for you, which is nice
Nice!quote:Op donderdag 4 september 2014 10:58 schreef missbehavin het volgende:
Dit weekend naar Parijs voor mijn werk (uurtje of 4 werken en verder vrij) En lief gaat mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nice!Ja heb er zin in! Lekker uit eten samen enzo, eerste keer Parijs, dus ik ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik vind jou echt enorm een type voor de catacomben daarquote:Op donderdag 4 september 2014 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja heb er zin in! Lekker uit eten samen enzo, eerste keer Parijs, dus ik ben benieuwd
quote:
Dat doen die van mij ook, maar f dat, ik kom wel 's avonds. Wel jammer dat ik nooit meer de familie/vrienden van mijn ouders zie, want die komen idd overdag.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ene halve dag, want Mutti jarig en die senioren vieren dat tegenwoordig overdag zodat je vrij moetpakken
Ik ben een beetje claustrofobischquote:Op donderdag 4 september 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind jou echt enorm een type voor de catacomben daar![]()
![]()
Ja die is daar idd opgenomenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een beetje claustrofobisch
En na As Above, So Below (2014) - IMDb durf ik vast helemaal niet meer
Ja, dat laatste dus. Dan zit ik daar een beetje in m'n uppie, dus ik pak een halve dag vrij. Toch dagen zat.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doen die van mij ook, maar f dat, ik kom wel 's avonds. Wel jammer dat ik nooit meer de familie/vrienden van mijn ouders zie, want die komen idd overdag.
Vandaag idd, heb 'm dus ook nog niet gezien.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die is daar idd opgenomen
Heb hem nog niet gezien. Is deze week in premiere gegaan toch? (als in: vandaag)
Uiteindelijk welquote:Op donderdag 4 september 2014 11:16 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, mij krijg je dus niet onder de grond
behalve als de fik er in gaatquote:
Niet als de fik er in gaatquote:
Kan niet bij jou, die hoeveelheid vodka is een soort 2de Hiroshimaquote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan niet bij jou, die hoeveelheid vodka is een soort 2de Hiroshima.
Six Feet Underrrrr!quote:Op donderdag 4 september 2014 11:16 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, mij krijg je dus niet onder de grond
Ik neem de marshmellows mee!quote:
Ik zit op -8 dagenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat laatste dus. Dan zit ik daar een beetje in m'n uppie, dus ik pak een halve dag vrij. Toch dagen zat.
Gezellig!quote:
Ik op +41 vakantiedagen en +13 verletdagenquote:
Damn!quote:Op donderdag 4 september 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik op +41 vakantiedagen en +13 verletdagen
Ik 40.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn!
Ik krijg tegenwoordig maar 20 dagen per jaar. Beetje weinig.
Dan doe jij ook iets fout!quote:Op donderdag 4 september 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik op +41 vakantiedagen en +13 verletdagen
Ja, dat laatste had ik bij mn oude bedrijf ook. Standaard 26 dagen + 13 ADV. Dat tikte lekker aan. Is terug naar 20 wel beetje jammer.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik 40.
25 Vakantiedagen
2 extra van de metaal CAO
13 Verletdagen (dat is zegmaar omdat ik eigenlijk een contract van 36u heb en er 40u werk, die 4u worden omgezet in vrije dagen... Phiips dingetje)
Ik moet meer op vakantie en zo jaquote:
Same herequote:Op donderdag 4 september 2014 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet meer op vakantie en zo ja
Is goed voor jequote:Op donderdag 4 september 2014 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet meer op vakantie en zo ja
Maar met wie daaaaaaaaaan?quote:
quote:
Lutjebroek of een waddeneiland?quote:
Groepsreisquote:Op donderdag 4 september 2014 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar met wie daaaaaaaaaan?
En zeg niet "single reis", daar word ik depri van!
Iedereen is gelijk!quote:Op donderdag 4 september 2014 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GroepsreisWat Q kan, kan jij ook!
Nee. Bah.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GroepsreisWat Q kan, kan jij ook!
Nou echt iedereen hier wil naar Japan dus daar moet iets te regelen zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar met wie daaaaaaaaaan?
En zeg niet "single reis", daar word ik depri van!
kunt t verwoorden als going-apart-together-reis..quote:
De wat?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:46 schreef HeatWave het volgende:maar ze verloten even een Volkswagen Polo en een Vespa en nog een zooi electronica onder de medewerkers
En vakantie opnemen betekend ook niet altijd op vakantie gaan he, je kan ook een weekje filmmarathon doen (om maar een zijstraat te noemen), of lekker gaan gamen.quote:
Ik nietquote:Op donderdag 4 september 2014 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou echt iedereen hier wil naar Japan dus daar moet iets te regelen zijn
Of ga gewoon alleen. Een van mijn tofste reizen was alleen
Ik heb alleen gereisd. Ik kan t. T is alleen niks voor mij.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou echt iedereen hier wil naar Japan dus daar moet iets te regelen zijn
Of ga gewoon alleen. Een van mijn tofste reizen was alleen
Ze hebben daar echt geen idee wat ze met al hun geld moeten doen hè?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:46 schreef HeatWave het volgende:
De tandjes, volgende week personeelsfeest, hele dag en avond weliswaar, maar ze verloten even een Volkswagen Polo en een Vespa en nog een zooi electronica onder de medewerkers
Dat is een au-to en een scoo-terquote:
Alleen lijkt me best saai. Op zich.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen gereisd. Ik kan t. T is alleen niks voor mij.
Nee weet ik, maar dat doe ik dan weer eigenlijk niet zo snel. Na Lowlands had ik wel de hele week vrij hoor. Lekker ff uitgerust, gegamed en opgeruimd en zo.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En vakantie opnemen betekend ook niet altijd op vakantie gaan he, je kan ook een weekje filmmarathon doen (om maar een zijstraat te noemen), of lekker gaan gamen.
Mijn laatste weekje vakantie heb ik alleen maar geslapen.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En vakantie opnemen betekend ook niet altijd op vakantie gaan he, je kan ook een weekje filmmarathon doen (om maar een zijstraat te noemen), of lekker gaan gamen.
Welk bedrijf werk je bij. Ik wil ook! Hebben ze nog iemand nodig?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is een au-to en een scoo-ter.
Ik hebanderhalve week alleen in parijs gezeten en 2 weken "alleen" in Singapore. Meh. Ik overleef t wel en t was ergens prima om dingen te bekijken, maar niks voor mij.quote:
Je moet eens weten hoevaak ik dat hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Welk bedrijf werk je bij. Ik wil ook! Hebben ze nog iemand nodig?
Ik vond het echt heerlijk en best heel 'speciaal' (for lack of a better word)quote:
Heurlijk! Zou ik wel waarderen. Gelukkig krijg ik volgende maand weer 28 nieuwe dagenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn laatste weekje vakantie heb ik alleen maar geslapen.
Ja dus?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Je moet eens weten hoevaak ik dat hoor.
Pfff vreemden? Mensen die mij nog niet kennen en daardoor een leegte in hun leven hebben bedoel jequote:Op donderdag 4 september 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou er ook niet van, ik ben best een sociaal iemand, maar ik hou er niet van om me op te dringen bij vreemden. En natuurlijk gaat het opzich wel vanzelf, maar het idee staat me niet aan.
Met vrienden is natuurlijk ideaal maar het is best lastig om voor een verre reis de neuzen dezelfde kant op te krijgen. En dan vind ik een groepsreis een relaxted alternatief. En een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou er ook niet van, ik ben best een sociaal iemand, maar ik hou er niet van om me op te dringen bij vreemden. En natuurlijk gaat het opzich wel vanzelf, maar het idee staat me niet aan.
Hier was het even hard nodig, ik was kapot.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heurlijk! Zou ik wel waarderen.
Dat mag.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Ieder zijn ding, ik doe het iig niet.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Ieder zijn ding, ik doe het iig niet.
Doen we toch nog iets samen (niet)quote:
Ja, we gaan al jaren samen niet naar Japan!quote:Op donderdag 4 september 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doen we toch nog iets samen (niet).
Als je daar geen zin in hebt dan doe je het niet hoor, hebt heel veel vrijheid bij de organisatie waar ik altijd mee ga.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En zo'n groepsreis vind ik zo.... zo vol verplichtingen. Excursie hier, dit daar, om 8:00 daar. Pff, hallo, heb vakantie!
Wat zijn we toch een klef stelquote:Op donderdag 4 september 2014 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, we gaan al jaren samen niet naar Japan!
Sticky rice!quote:Op donderdag 4 september 2014 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat zijn we toch een klef stel.
Chop stick fiiiiight! *swaffel*quote:
iek.. is ie zo rot dat t groen is?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Je houdt je Wasabi maar lekker bij je.
Ja, want alle wasabi is groen?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:38 schreef clevy het volgende:
[..]
iek.. is ie zo rot dat t groen is?
Ja toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want alle wasabi is groen?
Nee hoor, van wittig tot geel tot groen.quote:
Maar algemeen bekend staand als: groenquote:Op donderdag 4 september 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, van wittig tot geel tot groen.
Als je nooit buiten komt misschienquote:Op donderdag 4 september 2014 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar algemeen bekend staand als: groen
Maar toch 90% groen hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
onder de merknaam wasabi kende ik alleen de groene.. nederlandse mierikswortel en duitse meerrettich zijn idd wit of gelig.. weer wat geleerd danquote:Op donderdag 4 september 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wasabi is geen merknaamquote:Op donderdag 4 september 2014 12:43 schreef clevy het volgende:
[..]
onder de merknaam wasabi kende ik alleen de groene.. nederlandse mierikswortel en duitse meerrettich zijn idd wit of gelig.. weer wat geleerd dan
producttypenaam danquote:Op donderdag 4 september 2014 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wasabi is geen merknaam
De op mosterd gelijkende substantie wordt gemaakt van de wortels van de Wasabia japonica (synoniem:Eutrema japonica), die qua smaak op de mierikswortel lijken maar een opvallend groene kleur hebben.
Het plantje dus gewoonquote:
Als t in een tube of zo zit, is t nep.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:49 schreef HeatWave het volgende:
ja, er zit idd wel veel verschil in, bij de Sumo krijg je echt geen echte hoor.
Ziet er idd uit als een Aziatische delicatesse zoquote:Op donderdag 4 september 2014 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ging een wasabi plantje googlen en toen vond ik dit
[ afbeelding ]
Nee hoor, ben alweer even terugquote:Op donderdag 4 september 2014 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
Weer een topic kill
Of zijn alle kantoormutsen gewoon lunchen?
Waar het hart vol van is hequote:Op donderdag 4 september 2014 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
Gister, met al die vunzige sekspraat, ging het veel sneller
Tot er iets te gossipen of ruziën valtquote:Op donderdag 4 september 2014 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is he![]()
Nu is het gewoon weer zo'n grote groep die elkaar weinig te vertellen hebben en een beetje voor zich uit aan het staren zijn
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tot er iets te gossipen of ruziën valt![]()
Ik wil best iemand van hier gaan daten en dat jij die dan afpakt of zo hoor. Dat moet genoeg stof voor maanden gevenquote:Op donderdag 4 september 2014 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar zoveel ruzies hebben we hier niet
Maar dan gaat het weer over kinderenquote:Op donderdag 4 september 2014 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil best iemand van hier gaan daten en dat jij die dan afpakt of zo hoor. Dat moet genoeg stof voor maanden geven
Of we beledigen het kind van MissB. Moeders en kinderen is ook altijd een goede voor eeuwige wrok
Oh ik had niemand op het oog. Ik denk dat het ook slim is dat we dat eerst even overeen komen. Ik bedoel, jij moet het er ook wel op kunnen anders wil je hem niet afpakken natuurlijk en dan was het ook voor niksquote:Op donderdag 4 september 2014 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan gaat het weer over kinderenDaarbij zegt MissB dan "schijt eraan" en is het ook weer klaar
![]()
Wie wil je daten dan?
Hmm lastig allemaal weerquote:Op donderdag 4 september 2014 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik had niemand op het oog. Ik denk dat het ook slim is dat we dat eerst even overeen komen. Ik bedoel, jij moet het er ook wel op kunnen anders wil je hem niet afpakken natuurlijk en dan was het ook voor niks
MissB is misschien wat te nuchter inderdaad, maar wat kunnen we dan beledigen? Ik doe ook maar mijn best
Tis nog vroegquote:Op donderdag 4 september 2014 14:03 schreef Belsezar het volgende:
Ik had verwacht dat het vandaag warmer zou zijn
Warm zat hier, vooral in pakquote:Op donderdag 4 september 2014 14:03 schreef Belsezar het volgende:
Nou hier schijnt de zon niet (en dat is jammer) maar het is hier niet koud hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 14:03 schreef Belsezar het volgende:
second thatquote:
Snel, maak hem vol!quote:Op donderdag 4 september 2014 14:07 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dit nu weer voor kut TT? Are you trying to jinx it?
Wist HW er al vanaf dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:07 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dit nu weer voor kut TT? Are you trying to jinx it?
Waarvan af?quote:
Ja maar het is te fris om in de zon te gaan zitten.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou hier schijnt de zon niet (en dat is jammer) maar het is hier niet koud hoor
graad of 23 geloof ik
Er is ook geen zonquote:Op donderdag 4 september 2014 14:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja maar het is te fris om in de zon te gaan zitten.
Als je in een winddode hoek zit, is het nog best lekker eigenlijkquote:Op donderdag 4 september 2014 14:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja maar het is te fris om in de zon te gaan zitten.
Hier ten noordwesten van Amsterdam is het zonnig, geen wolkje aan de luchtquote:Op donderdag 4 september 2014 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er is ook geen zon
Hier kun je prima buiten zitten hoor. Het is alleen nogal grijs
Arme katquote:Op donderdag 4 september 2014 14:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik bedenk me net dat mn moeder ook op vakantie zou gaan en ze noemde data, maar die weet ik niet meer (kat voeren)
Nou ja zeg, geven jullie de arme man niet eens een update?quote:
oeh.. intrige ende bedrog.. is het de moeite om t slachtoffer daarvan te zijn?quote:Op donderdag 4 september 2014 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil best iemand van hier gaan daten en dat jij die dan afpakt of zo hoor. Dat moet genoeg stof voor maanden geven
Of we beledigen het kind van MissB. Moeders en kinderen is ook altijd een goede voor eeuwige wrok
Euhm, je zou een date met mij krijgen. Dat is wel wat meer waard dan een beetje intrige en bedrogquote:Op donderdag 4 september 2014 14:13 schreef clevy het volgende:
[..]
oeh.. intrige ende bedrog.. is het de moeite om t slachtoffer daarvan te zijn?
hmm.. fobo geeft weinig hints om een waarde oordeel te vellenquote:Op donderdag 4 september 2014 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Euhm, je zou een date met mij krijgen. Dat is wel wat meer waard dan een beetje intrige en bedrog
Hier wel zon maar ik ga niet in korte broek zonder shirtje buiten zitten. Dan maar binnenkort een zonnebankje ofzo.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er is ook geen zon
Hier kun je prima buiten zitten hoor. Het is alleen nogal grijs
wel? ik dacht dat ik de enige was die af en toe tussendoor aan t werk isquote:Op donderdag 4 september 2014 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik moet ook wel eens iets doen hier hoor.
heel soms ontkom ik er gewoon niet aanquote:Op donderdag 4 september 2014 14:18 schreef clevy het volgende:
[..]
wel? ik dacht dat ik de enige was die af en toe tussendoor aan t werk is
Die eer laten we aan jou overquote:Op donderdag 4 september 2014 14:12 schreef Barbusse het volgende:
Nou ja zeg, geven jullie de arme man niet eens een update?
ah.. ik was zelfs serieus verdwaald in t issue dat een semi-transparante container doorwerkt op alle subobjecten.. kreeg er geen solid vlak meer in.. nu gefixtquote:Op donderdag 4 september 2014 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heel soms ontkom ik er gewoon niet aan.
Ok. HW, ik heb zaterdag een date.quote:
Ja, heujquote:Op donderdag 4 september 2014 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik niet, ligt er geheel aan of ie het al wist
Verstrooid zijn heeft ook voordelenquote:Op donderdag 4 september 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
"wil jee.. aah.. uh.. ach.. laat maar"
Leuk die verstrooidheid van een collega van me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Verstrooid zijn heeft ook voordelenVoor jezelf miss wel. Maar voor een ander is het nogal uhm.. aanpassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer wel doorvragen, wanneer niet, waar heeft diegene het in godsnaam over, welke sprongen van onderwerpen maakt iemand. Tis even wennen![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Verstrooid zijn heeft ook voordelenWat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ow, het heeft ook wel nadelen hoor en je moet een flinke portie geluk hebben (dit jaar al 2x mn pinpas bijna in de automaat laten zitten en iemand die me nariep dat ik mn pinpas vergeten was, 1x mn OV chipkaart op de grond laten vallen toen ik iets anders uit mn zak trok (ik stond gelukkig in de rij van de supermarkt), meermalen vergat ik een deel van mn boodschappen (1x bijna mn Duvels laten staanquote:Op donderdag 4 september 2014 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor jezelf miss wel. Maar voor een ander is het nogal uhm.. aanpassen![]()
Wanneer wel doorvragen, wanneer niet, waar heeft diegene het in godsnaam over, welke sprongen van onderwerpen maakt iemand. Tis even wennen
Nadelen kan ik genoeg noemen, we hadden het toch over de voordelen?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, het heeft ook wel nadelen hoor en je moet een flinke portie geluk hebben (dit jaar al 2x mn pinpas bijna in de automaat laten zitten en iemand die me nariep dat ik mn pinpas vergeten was, 1x mn OV chipkaart op de grond laten vallen toen ik iets anders uit mn zak trok (ik stond gelukkig in de rij van de supermarkt), meermalen vergat ik een deel van mn boodschappen (1x bijna mn Duvels laten staan) maar elke keer riep iemand me terug (al deze voorbeelden zijn van dit jaar nog).
Verstrooidheid heeft ook wel nadelen
Duvels vergetenquote:Op donderdag 4 september 2014 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, het heeft ook wel nadelen hoor en je moet een flinke portie geluk hebben (dit jaar al 2x mn pinpas bijna in de automaat laten zitten en iemand die me nariep dat ik mn pinpas vergeten was, 1x mn OV chipkaart op de grond laten vallen toen ik iets anders uit mn zak trok (ik stond gelukkig in de rij van de supermarkt), meermalen vergat ik een deel van mn boodschappen (1x bijna mn Duvels laten staan) maar elke keer riep iemand me terug (al deze voorbeelden zijn van dit jaar nog).
Verstrooidheid heeft ook wel nadelen
Nouquote:Op donderdag 4 september 2014 14:46 schreef Belsezar het volgende:
Het gaat helemaal nergens over, maar toch
[ afbeelding ]
Een mooie tijd was datquote:Op donderdag 4 september 2014 14:48 schreef Barbusse het volgende:
http://www.upcoming.nl/di(...)ere-break-out-vragen
Wordt gezellig geblocked hierquote:Op donderdag 4 september 2014 14:46 schreef Belsezar het volgende:
Het gaat helemaal nergens over, maar toch
[ afbeelding ]
Die van de condoom en 2 maandenquote:Op donderdag 4 september 2014 14:48 schreef Barbusse het volgende:
Het ging ook meer om dat ik het niet door hadquote:Op donderdag 4 september 2014 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nadelen kan ik genoeg noemen, we hadden het toch over de voordelen?
Pinpas vergeten bijd e pinautomaat? Dat betekent dat je gewoon wegliep na het insteken ervan. Want als je hem laat zitten, slikt ie hem of in of je krijgt geen geld.
Chip uit je zak laten vallen is gewoon onhandigheid.
Bedoel ben m'n chipkaart vandaag vergeten omdat ie in m'n andere broek zit. Maar noem mezelf niet verstrooid.
Vroeger wilde ik heel graag daar gaan werken om die vragen te beantwoordenquote:Op donderdag 4 september 2014 14:48 schreef Barbusse het volgende:
Toch ben ik benieuwd naar dat pinautomatenverhaal. Want hoe vergeet je ej pinpas? Want je gaat er toch heen voor geld.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het ging ook meer om dat ik het niet door had
Maar misschien ook een minder gelukkig voorbeeldje hoor
Voordelen heeft het ook, ik kan makkelijk nare dingen simpelweg vergeten, raak minder snel verbitterd omdat situaties die mij boos maken, ik simpelweg snel weer vergeten ben.
Doordat ik soms (vaak) niet gefocused ben op 1 specifiek onderwerp maar van de hak op de tak spring, kom ik vaak weer tot nieuwe inzichten. Om maar wat te noemen
Jammer dat het topje niet omlaag schuiftquote:
Dat lijkt me compleet los te staan van verstrooidheidquote:Op donderdag 4 september 2014 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voordelen heeft het ook, ik kan makkelijk nare dingen simpelweg vergeten, raak minder snel verbitterd omdat situaties die mij boos maken, ik simpelweg snel weer vergeten ben.
Die toeristen moesten eens weten wat het was, dan hadden ze ze mooi voor zichzelf gehoudenquote:Op donderdag 4 september 2014 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, schande
Maar gelukkig riepen een paar toeristen me terug
Is meer vergeetachtigheid / nuchterheid / relativeren of wat dan ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
Dat lijkt me compleet los te staan van verstrooidheid
Als iets je echt geraakt heeft vergeet je dat niet op dezelfde manier als je vergeet een brief op de post te doen....
Dat was eergisteren. Ik haalde een fles Boswandeling en betaalde in zo'n klein pinpas dinges apparaatje (niet zo'n log ding uit de muurquote:Op donderdag 4 september 2014 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd naar dat pinautomatenverhaal. Want hoe vergeet je ej pinpas? Want je gaat er toch heen voor geld.
Afgetrokkenheid.. wat een woordquote:1) Absentie 2) Abstractie 3) Afwezigheid van gedachten 4) Afwezigheid 5) Afgetrokkenheid 6) Distractie 7) Hoofdbezigheid 8) Vooringenomenheid 9) Vooroordeel
Van de hak op de tak dus?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is meer vergeetachtigheid / nuchterheid / relativeren of wat dan ook.
Verstrooidheid zie ik vooral als af en toe en mindere concentratie op 1 onderwerp ofzo. Lastig uit te leggen
Ook niet met vergeetachtigheid lijkt mequote:Op donderdag 4 september 2014 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is meer vergeetachtigheid / nuchterheid / relativeren of wat dan ook.
Verstrooidheid zie ik vooral als af en toe en mindere concentratie op 1 onderwerp ofzo. Lastig uit te leggen
Als je je kut voelt... nou ja,.....quote:Op donderdag 4 september 2014 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ook niet met vergeetachtigheid lijkt me
Als je je kut voelt, dan voel je je kut. Dat vergeet je niet omdat je even afgeleid bent of zo...
Bij mij werkt goeie afleiding wel degelijk om een kutgevoel te laten doen vervagen zeg maarquote:Op donderdag 4 september 2014 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je je kut voelt, dan voel je je kut. Dat vergeet je niet omdat je even afgeleid bent of zo...
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je je kut voelt... nou ja,......
Ja key daarin is wel het woordje verslaving he. Dat is niet voor niks een (slecht) copingsmechanismequote:Op donderdag 4 september 2014 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij werkt goeie afleiding wel degelijk om een kutgevoel te laten doen vervagen zeg maar
Ben ook een tijdje gameverslaafd geweest![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:57 schreef STING het volgende:
Ga jij eens even in die andere SC posten
Niet direct misschien nee, maar zo komt het wel overquote:Op donderdag 4 september 2014 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
Nee, wat ik daarmee bedoelde te zeggen is dat 1 van mijn copingmechanismen, afleiding zoeken is (gewoonlijk achter de pc) en dat werkt heel goed voor mij, dan vergeet ik even dat kutte gevoel omdat ik snel "vergeet" dat ik me kut voeldequote:Op donderdag 4 september 2014 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Ja key daarin is wel het woordje verslaving he. Dat is niet voor niks een (slecht) copingsmechanisme
Maar afleiding zoeken is voor iedereen wel een copingmechanisme toch, in geval van leed of stress?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, wat ik daarmee bedoelde te zeggen is dat 1 van mijn copingmechanismen, afleiding zoeken is (gewoonlijk achter de pc) en dat werkt heel goed voor mij, dan vergeet ik even dat kutte gevoel omdat ik snel "vergeet" dat ik me kut voelde
Klopt, het kan snel leiden naar struisvogel-toestandenquote:Op donderdag 4 september 2014 15:08 schreef STING het volgende:
[..]
Maar afleiding zoeken is voor iedereen wel een copingmechanisme toch, in geval van leed of stress?
Alleen natuurlijk is de vraag met voor mate die afleiding er is, en de duur
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, het kan snel leiden naar struisvogel-toestanden
Alleen ben ik niet kaal, gebruik ik gewoon usb sticks en heb ik geen mes op tafel liggenquote:
Met de Okama Game Sphere op de achtergrondquote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen ben ik niet kaal, gebruik ik gewoon usb sticks en heb ik geen mes op tafel liggenZo opgeruimd is mijn bureau lang niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn knutselzooi ruim ik zoveel mogelijk op en houd ik uit de woonkamerquote:Op donderdag 4 september 2014 15:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Bij mij zijn het half afgebouwde knutselprojectjes en allerhande rommel. Ohja geen CD's inderdaad, heb vorig jaar na een opruimactie alle CD's die ik nog tegenkwam weggetyft.
Sowieso, bij ekte mannen is het nooit ziekenhuis-steriel-opgeruimd enzo, das toch meer een vrouwendingquote:Op donderdag 4 september 2014 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Normaal is alles wel netjes, maar nu liggen de kisten met kabels overal omdat ik nog bezig ben met aansluiten en niet alles is al binnen.
Stoorde me voorheen nooit aan troep, maar nu mijn huis zo netjes is baal ik er wel een beetje van.
Je bent ook echt een wijf soms HW.
Woon je nog op kamers oid?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn volgende woning wil ik ook een woonkamer![]()
Dat is een van de redenen dat ik volgend jaar naar een nieuw appartement ga kijken.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn volgende woning wil ik ook een woonkamer![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso, bij ekte mannen is het nooit ziekenhuis-steriel-opgeruimd enzo, das toch meer een vrouwending
quote:
Ik heb die fase min of meer overgeslagen. Woonde eerst thuis (tot mn 27 ofzoquote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen dat ik volgend jaar naar een nieuw appartement ga kijken.
Groter en meer kamersheb nu een studio
quote:
Ben dan wel weer gelijk aan de koop gegaan, dus dan volgend jaar naar m'n tweede koopappartement.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb die fase min of meer overgeslagen. Woonde eerst thuis (tot mn 27 ofzo), toen 3 jaar antikraak in een 4-kamer appartementje met alleen maar 1 gaskachel in de woonkamer en enkel glas
3 weken voor ik eruit moest toch nog ontzettend gemazzeld bij de woningbouw
Pff, als ik dat alles zou moeten tikken, dan heb ik een ellenlange lijstquote:Op donderdag 4 september 2014 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben gewoon echt niet instaat tot netjes opgeruimt hoor
Nu staat er naast mij op de bank het bordje en kopje van de lunch, mijn glas van nu, mijn handtas, een jurkje, de krant en een boek
Is het nog steeds zo dat er genoeg keuze is op de kopersmarkt?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ben dan wel weer gelijk aan de koop gegaan, dus dan volgend jaar naar m'n tweede koopappartement.
Op dit moment nog wel, en hopelijk blijft dat zo volgend jaarquote:Op donderdag 4 september 2014 15:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het nog steeds zo dat er genoeg keuze is op de kopersmarkt?
Ja maar dit is opgeruimdquote:Op donderdag 4 september 2014 15:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pff, als ik dat alles zou moeten tikken, dan heb ik een ellenlange lijst![]()
Ja en dan ook het liefst buiten in de kliko en vervolgens alles in de vaatwasser en klaar. Ik ben nooit langer dan 10 minuten bezig met de vaat.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, zo erg is het bij mij nog nooit geweest
Toen ik net op mezelf woonde, stonden de stapels spullen in de woonkamer maar etensresten gooide ik al-tijd -gelijk- weg![]()
Ik woon al 10 jaar op mezelf. Maar voordat ik 28 ben wil ik ook wel een fatsoenlijk appartementje betrokken hebben idd.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb die fase min of meer overgeslagen. Woonde eerst thuis (tot mn 27 ofzo), toen 3 jaar antikraak in een 4-kamer appartementje met alleen maar 1 gaskachel in de woonkamer en enkel glas
3 weken voor ik eruit moest toch nog ontzettend gemazzeld bij de woningbouw
Ja da's het probleem met half-afgemaakte knutselprojectjes dus. Daar ben je nooit klaar meequote:Op donderdag 4 september 2014 15:52 schreef Belsezar het volgende:
En opruimen doe ik eigenlijk gelijk als ik klaar ben met iets.
Ow zo ja, naja ik moet eigenlijk maar weer eens aan de slag, heb nog veel te doen vandaag (boodschap, was draaien, opruimenquote:Op donderdag 4 september 2014 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar dit is opgeruimd
Naja, als mijn lief zo thuis komt doe ik het wel weg natuurlijk
Bij mij is iets eigenlijk nooit klaar (altijd met "projectjes" bezigquote:Op donderdag 4 september 2014 15:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja en dan ook het liefst buiten in de kliko en vervolgens alles in de vaatwasser en klaar. Ik ben nooit langer dan 10 minuten bezig met de vaat.
En opruimen doe ik eigenlijk gelijk als ik klaar ben met iets.
Het enige wat ik nog weleens laat liggen is strijken.
28 is zeker wel op tijd om eens lekker fatsoenlijk te kunnen wonen jaquote:Op donderdag 4 september 2014 15:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik woon al 10 jaar op mezelf. Maar voordat ik 28 ben wil ik ook wel een fatsoenlijk appartementje betrokken hebben idd.
Hoeveel m2 is JE grote woning?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben blij met MN grote woning
Alleen wel veel schoonmaken +als je een schoonmaakfresk bent)
Huur. Tot uhm ergens in 2017. Daarna sowieso verhuizenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:14 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is lekker ruim inderdaad. Huur of koop?
You nomad, youquote:Op donderdag 4 september 2014 16:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Huur. Tot uhm ergens in 2017. Daarna sowieso verhuizen
Yup. Aan t wachten en wachten.quote:
Ik doelde op je verhuizing iddquote:Op donderdag 4 september 2014 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup. Aan t wachten en wachten.
Maar als je doelt op de verhuizing. Dan geen idee. Miss afoort. Miss terug. Miss ergens anders weer heen
Ligt denk ik vooral wat t werk me gaat brengen.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ik doelde op je verhuizing idd
Dan ben ik wat meer honkvast, tot nu toe A'dam e.o.
Snap ik wel ja, beetje in de buurt van je werk wonen is wel zo fijn.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt denk ik vooral wat t werk me gaat brengen.
Absoluut. Wil niet meer dan een uur reistijd hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:28 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ik wel ja, beetje in de buurt van je werk wonen is wel zo fijn.
Ik ook niet, maar de reistijd is sinds ik hier werk van zo'n 30 naar 45 min gegaan, snijden in buslijnen, tramhaltes opgeheven etcquote:Op donderdag 4 september 2014 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Absoluut. Wil niet meer dan een uur reistijd hebben eigenlijk.
je hebt nu 2 appt bekeken, das 60% van alle huizen daar toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:30 schreef Barbusse het volgende:
Mijn volgende woning (als ik die ooit vind) gaat heul netjes blijven
Zodat ze t ergens anders beter kunnen makenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de reistijd is sinds ik hier werk van zo'n 30 naar 45 min gegaan, snijden in buslijnen, tramhaltes opgeheven etc.
Opzich kan ik nog steeds leven met OV, maar waarom het altijd kutter wordt is me een raadsel.
Neuh, zo is het GVB nietquote:Op donderdag 4 september 2014 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zodat ze t ergens anders beter kunnen maken
Op dit moment is er vrijwel niks te vinden, tenzij je je een huur van minimaal 1500 euro kunt veroorloven. Das toch een beetje boven mijn budgetquote:Op donderdag 4 september 2014 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt nu 2 appt bekeken, das 60% van alle huizen daar toch?.
Ja, dat weet ik wel, ken iemand die er een half jaar gewerkt heeft, het is een schijtorganisatiequote:
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 4 september 2014 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, ken iemand die er een half jaar gewerkt heeft, het is een schijtorganisatie.
Echt overal mensen die alleen maar doen wat ze is verteld, ook al moeten ze 1 knop meer indrukken, doen ze niet. 17:30:01 een vraag, sorry, ik ben vrij, kom morgen maar terug.
Ze heeft zich kapot geergerd aan alles, van directie tot personeel, allemaal laks en in een vast stramien, niemand werkt echt hard, niemand boeit het wat ie doet. Echt deprimerend daar werken.
Als iets nieuw is, hou ik het vaker netjes heb ik gemerktquote:Op donderdag 4 september 2014 16:30 schreef Barbusse het volgende:
Nee, daa wil je echt niet werken, trust mequote:
Totdat t nieuwe eraf isquote:Op donderdag 4 september 2014 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Als iets nieuw is, hou ik het vaker netjes heb ik gemerkt
Ja, jij als ex-ambenaar houdt wel van een beetje overheid achtige organisatie he?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:36 schreef Cue_ het volgende:
Idd gezellige organisatie ik ga solliciteren
Je kunt prima op de fiets gaanquote:Op donderdag 4 september 2014 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de reistijd is sinds ik hier werk van zo'n 30 naar 45 min gegaan, snijden in buslijnen, tramhaltes opgeheven etc.
Opzich kan ik nog steeds leven met OV, maar waarom het altijd kutter wordt is me een raadsel.
Dat ook, maar ik kan niet zo goed tegen rommel en zooiquote:Op donderdag 4 september 2014 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Met alle liefdequote:Op donderdag 4 september 2014 16:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, jij als ex-ambenaar houdt wel van een beetje overheid achtige organisatie he?
Uhuh, maar hoelang is het nieuw?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben dik tevreden met mijn huidige baan en werkgever, dus ik blijf hier nog evenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, daa wil je echt niet werken, trust me.
Wat een leven toch hequote:Op donderdag 4 september 2014 16:38 schreef STING het volgende:
[..]
Uren klokken, maar niets doen, naar buiten kijken, "op tijd" naar huis gaan, etc.
Wat een topscore zul je wel niet halen met Candy Crush!quote:Op donderdag 4 september 2014 16:38 schreef STING het volgende:
[..]
Uren klokken, maar niets doen, naar buiten kijken, "op tijd" naar huis gaan, etc.
Ik ook, maar tussen nu en 3 jaar zou het zo maar kunnen dat ik weg ga hier, je weet nooit hoe het loopt als een organisatie volledig op de schop gaat qua locatie en indeling etc.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben dik tevreden met mijn huidige baan en werkgever, dus ik blijf hier nog even
Hehe ja soms...quote:Op donderdag 4 september 2014 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een topscore zul je wel niet halen met Candy Crush!
Ik zou er niet aan moeten denkenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat een leven toch he
Nee. Dat was ook een reden dat ik wegging bij de overheid.
Bij MN vorige baan had ik nog de meeste uren buiten werktijd denk ik zo.
Nee, das altijd afwachten natuurlijkquote:Op donderdag 4 september 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar tussen nu en 3 jaar zou het zo maar kunnen dat ik weg ga hier, je weet nooit hoe het loopt als een organisatie volledig op de schop gaat qua locatie en indeling etc..
Moet zeggen dat dat wel meeviel. Had leuke collega's op andere afdelingen. Maar werd wel saai hoor. Dat wel.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken
Ik zou volgens mij helemaal gesloopt zijn elke dag van het vele praten en het niets doen
Voorlopig zit ik nog goed hoor, net weer een heel nieuw pand gehuurd dat volgende maand in gebruik moet worden genomen etcquote:Op donderdag 4 september 2014 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, das altijd afwachten natuurlijk
Dat scheeltquote:Op donderdag 4 september 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik nog goed hoor, net weer een heel nieuw pand gehuurd dat volgende maand in gebruik moet worden genomen etc.
Used condoms everywhere!quote:Op donderdag 4 september 2014 16:30 schreef Barbusse het volgende:
Ach, ik denk ook niet dat ik eruit gegooid word ofzo, maar het is wel echt een enorme reorganisatie, echt van 14 panden over de hele provincie naar 1 groot pand. Opnamestudios erin etc, het is altijd maar de vraag hoeveel mensen ze dan nodig hebben etc.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Dat scheeltWe hebben ook aardig wat gebouwen in A'dam, inclusief het hoofdkantoor, dus ik zit hier ook wel 'veilig'
Nou nee, die ruim ik dus juist netjes op. Wat zullen ze wel niet denken?quote:
Was bij ons bij Defensie toch vaak wel een zichtbaar verschil tussen externen en internen iigquote:Op donderdag 4 september 2014 16:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dat wel meeviel. Had leuke collega's op andere afdelingen. Maar werd wel saai hoor. Dat wel.
Dat je toch een sletje bent?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou nee, die ruim ik dus juist netjes op. Wat zullen ze wel niet denken?
Dat is dan inderdaad een behoorlijk ingrijpende operatie.... Maar nog niks bekend over het personeelsbestand?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik denk ook niet dat ik eruit gegooid word ofzo, maar het is wel echt een enorme reorganisatie, echt van 14 panden over de hele provincie naar 1 groot pand. Opnamestudios erin etc, het is altijd maar de vraag hoeveel mensen ze dan nodig hebben etc.
Je kan vaak toch niet veel meer doen dan de interne toestaan enzo. Dusja, je wordt al snel meegezogen. Had ik ook met MN collega's. Of het werk dat er uberhaupt lag, dat dat minder werd. Toen vooral anderen geholpen en projecten gaan doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Was bij ons bij Defensie toch vaak wel een zichtbaar verschil tussen externen en internen iig
Op een gegeven moment ga je ook gewoon mee in het langzame en relaxte ritme.
Ben ik heul niet.quote:
Nee, ook niets in negatieve zin hoor, dat er roddels zijn over minder personeel etc. Dus het speelt ook niet, maar het is natuurlijk altijd mogelijkheid.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad een behoorlijk ingrijpende operatie.... Maar nog niks bekend over het personeelsbestand?
Nou ja zegquote:
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!quote:Op donderdag 4 september 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja zeg1 date, de eerste na bijna 4 jaar. Tjonge jonge, wat een rondsletten weer
You playerquote:Op donderdag 4 september 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja zeg1 date, de eerste na bijna 4 jaar. Tjonge jonge, wat een rondsletten weer
quote:
quote:
quote:
Vergeleken met ons wel jaquote:Op donderdag 4 september 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, das dan wel beter. Ik heb een keer voor een bedrijf gewerkt waar dergelijke roddels wel grootschalig voorkwamen tijdens een reorganisatie. Doet de sfeer geen goedquote:Op donderdag 4 september 2014 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ook niets in negatieve zin hoor, dat er roddels zijn over minder personeel etc. Dus het speelt ook niet, maar het is natuurlijk altijd mogelijkheid.
Al is het lastig om iemand die er sinds 2002 werkt, louter goeie beoordelingen heeft gehad etc, er zo maar uit te knikkeren, dat gaat ze dan bakken met geld kosten.
Maar ik blijf liever even nog.
Dat ken ik, op een kantoor gezet worden waarvan bekend is dat hij gaat sluiten en 50% van de mensen weg moet.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, das dan wel beter. Ik heb een keer voor een bedrijf gewerkt waar dergelijke roddels wel grootschalig voorkwamen tijdens een reorganisatie. Doet de sfeer geen goed
Moeten jullie ook maar niet zo frigide zijnquote:
frigide, kansloosquote:Op donderdag 4 september 2014 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moeten jullie ook maar niet zo frigide zijn
Zo te zien ligt een flink gedeelte in puin.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is maar een paar km bij mij vandaan
Een soort mini-Bijlmerrampquote:Op donderdag 4 september 2014 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo te zien ligt een flink gedeelte in puin.
Het eerste wat ik dacht: Meth lab gone wrong.quote:
You know you've been watching too much Breaking Bad when..quote:Op donderdag 4 september 2014 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht: Meth lab gone wrong.
Beste boem ja.....quote:Op donderdag 4 september 2014 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo te zien ligt een flink gedeelte in puin.
Ga je ook weleens naar Parijs?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:10 schreef Cue_ het volgende:
Ben weer eens op het hoofdkantoor van m'n eigen werk .. best raar
I guess that means noquote:
Ga met mij mee naar de saunaquote:Op donderdag 4 september 2014 17:19 schreef HeatWave het volgende:
Speakers komen morgen pas, nu heb ik spijt dat ik niet wat te doen geregeld heb voor zo na mijn werk.
quote:Op donderdag 4 september 2014 17:07 schreef STING het volgende:
[..]
You know you've been watching too much Breaking Bad when..
het is al warm zat buitenquote:
Dat valt best mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |