jaquote:
Dat is tenmisnte ietsquote:Op donderdag 4 september 2014 10:02 schreef STING het volgende:
[..]
So at least you have that going for you, which is nice
Nice!quote:Op donderdag 4 september 2014 10:58 schreef missbehavin het volgende:
Dit weekend naar Parijs voor mijn werk (uurtje of 4 werken en verder vrij) En lief gaat mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nice!Ja heb er zin in! Lekker uit eten samen enzo, eerste keer Parijs, dus ik ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik vind jou echt enorm een type voor de catacomben daarquote:Op donderdag 4 september 2014 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja heb er zin in! Lekker uit eten samen enzo, eerste keer Parijs, dus ik ben benieuwd
quote:
Dat doen die van mij ook, maar f dat, ik kom wel 's avonds. Wel jammer dat ik nooit meer de familie/vrienden van mijn ouders zie, want die komen idd overdag.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ene halve dag, want Mutti jarig en die senioren vieren dat tegenwoordig overdag zodat je vrij moetpakken
Ik ben een beetje claustrofobischquote:Op donderdag 4 september 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind jou echt enorm een type voor de catacomben daar![]()
![]()
Ja die is daar idd opgenomenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een beetje claustrofobisch
En na As Above, So Below (2014) - IMDb durf ik vast helemaal niet meer
Ja, dat laatste dus. Dan zit ik daar een beetje in m'n uppie, dus ik pak een halve dag vrij. Toch dagen zat.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doen die van mij ook, maar f dat, ik kom wel 's avonds. Wel jammer dat ik nooit meer de familie/vrienden van mijn ouders zie, want die komen idd overdag.
Vandaag idd, heb 'm dus ook nog niet gezien.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die is daar idd opgenomen
Heb hem nog niet gezien. Is deze week in premiere gegaan toch? (als in: vandaag)
Uiteindelijk welquote:Op donderdag 4 september 2014 11:16 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, mij krijg je dus niet onder de grond
behalve als de fik er in gaatquote:
Niet als de fik er in gaatquote:
Kan niet bij jou, die hoeveelheid vodka is een soort 2de Hiroshimaquote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan niet bij jou, die hoeveelheid vodka is een soort 2de Hiroshima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |