Same here!quote:Op donderdag 11 september 2014 19:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik weet (bijna) zeker dat jou dat wel gaat lukken...
Je hebt nog tijd zat hoor!quote:Op donderdag 11 september 2014 23:02 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Klaar!
Niet helemaal tevreden, maar we zien wel.
Ik kreeg net een tip van iemand om slechts 1 element van het plaatje te gebruiken, maar ja: ik heb de mijne al ingeleverd!quote:
Nee, ik heb niet genoeg tijd.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd zat hoor!
Ik zag net ook 2 details die ik eigenlijk nog wel zou willen bijwerken, maar dat moet bij een versie gebeuren waar meerdere stappen nog niet gebeurd zijn, en ik weet niet of het verstandig is om dat allemaal op de gok opnieuw te gaan doen. (Waren allemaal trial and error processen.)
Leuk druk?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:22 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet genoeg tijd.
Ik heb een druk weekend!
Werkuhhhh, zaterdag en zondag om 4 uur mijn bedje uit!quote:Op donderdag 11 september 2014 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuk druk?
Vast niet, vanwege die smiley!
Klinkt als mijn nachtrust van de afgelopen weken, joy!quote:Op donderdag 11 september 2014 23:25 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Werkuhhhh, zaterdag en zondag om 4 uur mijn bedje uit!
En ik heb zaterdagavond ook nog feest, dus weinig slaap!!!!![]()
Ik was/ben vandaag en morgen van 9 tot 9 bezig, heb er niet eens tijd voor gehadquote:Op donderdag 11 september 2014 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kreeg net een tip van iemand om slechts 1 element van het plaatje te gebruiken, maar ja: ik heb de mijne al ingeleverd!
Ik ben er vanochtend rond half 6 of 6 uur aan begonnen en zo rond een uurtje of 10 had ik mijn eerste versie af.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was/ben vandaag en morgen van 9 tot 9 bezig, heb er niet eens tijd voor gehad
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:57 schreef Osvaldo2 het volgende:
Er zijn nu al drie inzendingen binnen, gaat goed zo...![]()
En die van mijzelf is ook al bijna af, morgen nog even een half-uurtje beter afwerken...
Ik ben echt HEEEEEEEEEEL benieuwd naar de resulaten!quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zo, de mijne is ook af... Nu dus al 4 deelnemers, maar dat mogen er nog wel wat meer worden...
Het zijn allemaal goede inzendingen!!! Als battlemaster voor deze keer mag ik helaas niets verraden... Maar ik mag wel zeggen dat het een goede battle gaat worden...quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben echt HEEEEEEEEEEL benieuwd naar de resulaten!
Echt helemaal niks, op wat vage ideetjes waar ik nu niks mee kan na dan...quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Echt helemaal niets? Je hebt nog tot morgenavond...
Ja uhh, ik heb nog 22 minutenquote:Op zondag 14 september 2014 19:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
Niemand meer??? Dan ga ik zo de inzendingen posten...
quote:Op zondag 14 september 2014 19:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ben je nog bezig? Dan wacht ik nog even...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |