Ik krijg nooit openbaringen, zelfs geen instabiele. Met een flinke haal godenkruid (zie spoiler) kan ik dat wel bewerkstelligen, maar dan nog krijg ik geen antwoord op een gerichte vraag. Als ik ze zonder wat voor krachtig spul ook krijg, ga ik onmiddelijk naar de dokter.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:46 schreef 00ll0l0l het volgende:
Ik kan nu alvast zeggen dat het een natuurwet is dat jij dat te zien gaat krijgen als je dat doet. Maar het probleem is op het moment dat zoiets doen, dus op grond van openbaring, een heel instabiel iets is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Pinpoint op 17-09-2014 10:56:01 ]-- <br />Pinpoint
Ik heb het idee dat jij indien mogelijk TOP misselijk zou kunnen reageren. Maar ik weet het niet. In die zin dat eruit te komen zou moeten zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 02:31 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Warrigheid als emoticon is, behalve in duidelijk herkenbare satire, buitengewoon onbeschoft.
[..]
Dat roep je al weken. Als het voor jou een moeilijk onderwerp is, hou er dan over op. Of denk je dat iemand op jouw spervuur van voorzichtige boodschappen zit te wachten?
Je maakt dat pas duidelijk als je ophoudt met je opzettelijk warrige teksten.quote:Op woensdag 17 september 2014 02:33 schreef 00ll0l0l het volgende:
Zoals ik hierboven duidelijk maak heb ik geen onbeschofte intenties
Ik vind het idee interessant, maar het heeft zoals ik meestal zie bij dingen die jij zegt uitgebreide mogelijkheden dat ik bijvoorbeeld voor schut sta.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:37 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
OK, de vraag is, te stellen bij vijf door mij te kiezen posts van jou, deze: "Wat bedoelt 00ll0l0l hiermee?"
Ik wil het er nog weleens over hebben als dat kan. Als ik al uitlegde heb ik daar ook een reden voor. Maar ik denk dat het zeker goed kan komen.quote:Pinpoint:
Je maakt dat pas duidelijk als je ophoudt met je opzettelijk warrige teksten.
Als jij rare dingen bedoelt, maar die zo wazig zegt dat alleen "boven" ze begrijpt, en dat aan ons hierbeneden doorgeeft, zou het inderdaad kunnen dat je voor schut komt te staan. Maar dat heb je dan aan jezelf, en aan "boven" te danken. Vooral aan jezelf. Want mijn vraag had ik wel bedacht, maar niet gepost hier. Dat deed ik alleen omdat jij het wilde weten.quote:Op woensdag 17 september 2014 02:51 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Ik vind het idee interessant, maar het heeft zoals ik meestal zie bij dingen die jij zegt uitgebreide mogelijkheden dat ik bijvoorbeeld voor schut sta.
Ik moet nu gaan stoppen, en ik zou nog willen zeggen, al voor ik jouw laatste post hiervoor las dat :::quote:Op woensdag 17 september 2014 02:56 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Als jij rare dingen bedoelt, maar die zo wazig zegt dat alleen "boven" ze begrijpt, en dat aan ons hierbeneden doorgeeft, zou het inderdaad kunnen dat je voor schut komt te staan. Maar dat heb je dan aan jezelf, en aan "boven" te danken. Vooral aan jezelf. Want mijn vraag had ik wel bedacht, maar niet gepost hier. Dat deed ik alleen omdat jij het wilde weten.
Wazig praten: één ding waar ik echt niet van houd is onzin uitkramen. Als jij dat ergens ziet bij mij dan moet dat op te helderen zijn. Een of andere oplichterige ''dooddoener'' is bij mij volgens mij niet te ontdekken.quote:Pinpoint:
Als jij rare dingen bedoelt, maar die zo wazig zegt dat alleen "boven" ze begrijpt, en dat aan ons hierbeneden doorgeeft, zou het inderdaad kunnen dat je voor schut komt te staan. Maar dat heb je dan aan jezelf, en aan "boven" te danken. Vooral aan jezelf. Want mijn vraag had ik wel bedacht, maar niet gepost hier. Dat deed ik alleen omdat jij het wilde weten.
Ik leer zoveel van jou!quote:Op woensdag 17 september 2014 03:05 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Ik moet nu gaan stoppen, en ik zou nog willen zeggen, al voor ik jouw laatste post hiervoor las dat :::
[dit is misschien niet meteen begrijpelijk, ik kan er morgen nog op terugkomen hier] wat dat goedkomen betreft: ''de claim daarvan stellen'' is al een belangrijk iets. Dat zelfs al voldoende kan zijn. Waar het ook over gaat.
[..]
Wazig praten: één ding waar ik echt niet van houd is onzin uitkramen. Als jij dat ergens ziet bij mij dan moet dat op te helderen zijn. Een of andere oplichterige ''dooddoener'' is bij mij volgens mij niet te ontdekken.
Want mijn vraag had ik wel bedacht, maar niet gepost hier. Dat deed ik alleen omdat jij het wilde weten.::::::::
Sorry, ik ben een beetje terughoudend. Maar als ik geen gevaar zie dan wordt het zo, wat je voorstelde.
Als ik geen onmogelijke intenties zie, met een doel. Als ik een paar posts terug zei. Als jij nu weet dat jij die niet hebt, dan is en wordt het zo als je voorstelde.
Ik voel een hoop negatieve straling van jou afkomen, dat is niet gewenst in dit topic. Dit verslechterdtd alleen maar het dieren eten dieren protocol.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:10 schreef tijnhet het volgende:
Nog geen centimeter verbetering, maar hij houdt het wel vol.
Ofwel een trol, ofwel iemand die eigenlijk heel nodig naar de dokter zou moeten. Ik hoop het eerste, dat vind ik minder zielig. Liever dat ik ergens in tuin maar een mens verder gewoon in orde is, dan dat iemand die hulp nodig heeft, die niet krijgt.
Ik zie waar je heen wilt, mag ik vertellen dat ik het een positieve wending vind?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:14 schreef 00ll0l0l het volgende:
Ik heb een idee. Waarom niet een ''stamp onderwerp'' doen als in deze video (die ik al eerder plaatste) ?
In TRU, voor de leuke dingen die we wensen in het leven? Sommige mensen zijn wat terughoudend als je dat zo stelt, dus in ieder geval om te beginnen, als uitgangspunt.
Dat werkt dan bij door het afspreken van een tijd met voldoende regelmaat.
Technisch gezien weet ik zo ongeveer wel hoe ze dat daar gedaan hebben, heb ik daar wel zicht op.
Misschien wordt het ook nog wel de miljoen van Randi waard.
Nou, ik zie dus wel degelijk gevaar. Niet vanwege mijn intenties, want die zijn goed, maar vanwege wat "boven" misschien gaat vertellen als ik vraag wat jij bedoelt. Als dat gebeurt via technische middelen valt het nog mee, voor mij althans. Want dan heb ik alleen maar de vragen gesteld, en ben niet verantwoordelijk voor de antwoorden.quote:Op woensdag 17 september 2014 03:05 schreef 00ll0l0l het volgende:
Sorry, ik ben een beetje terughoudend. Maar als ik geen gevaar zie dan wordt het zo, wat je voorstelde.
Als ik geen onmogelijke intenties zie, met een doel. Als ik een paar posts terug zei. Als jij nu weet dat jij die niet hebt, dan is en wordt het zo als je voorstelde.
Maar is er interesse in zo'n ''stamp en wamp'' onderwerp zo'n ie a oe a ie-onderwerp of niet? Dan ga ik eerlijk eens even kijken het mechaniekje erachter tot stand te brengen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:14 schreef 00ll0l0l het volgende:
Ik heb een idee. Waarom niet een ''stamp onderwerp'' doen als in deze video (die ik al eerder plaatste) ?
Dit is hetzelfde, maar dan vanuit de Aziatische cultuur
In TRU, voor de leuke dingen die we wensen in het leven? Sommige mensen zijn wat terughoudend als je dat zo stelt, dus in ieder geval om te beginnen, als uitgangspunt.
Dat werkt dan bij door het afspreken van een tijd met voldoende regelmaat.
Technisch gezien weet ik zo ongeveer wel hoe ze dat daar gedaan hebben, heb ik daar wel zicht op.
Misschien wordt het ook nog wel de miljoen van Randi waard.
Geen idee wat stamp en wamp is, maar ik dacht dat je werkte aan een apparaat om 100% betrouwbaar met het hogere te communiceren. Of is dat ding al klaar?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:21 schreef 00ll0l0l het volgende:
Maar is er interesse in zo'n ''stamp en wamp'' onderwerp zo'n ie a oe a ie-onderwerp of niet? Dan ga ik eerlijk eens even kijken het mechaniekje erachter tot stand te brengen.
Ik ben er klaar mee, mijn geduld is op. succes.quote:Op woensdag 17 september 2014 02:41 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Je maakt dat pas duidelijk als je ophoudt met je opzettelijk warrige teksten.
hm overdreven zoals vaker. Stom teksje.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:37 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee, mijn geduld is op. succes.
Erg jammer dat u het al opgeeft. Misschien snap je zijn kant niet zo en kan je nog wat verder inlezen in zijn vorige comments.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:37 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee, mijn geduld is op. succes.
nee dank je, pure tijdverspilling.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:44 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Erg jammer dat u het al opgeeft. Misschien snap je zijn kant niet zo en kan je nog wat verder inlezen in zijn vorige comments.
een forum is om te debatteren over standpunten waar je het niet over eens bent, niet om onbegrijpelijke teksten te ontwarren, voor puzzels heb ik het cryptogram op zaterdag.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:42 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
hm overdreven zoals vaker. Stom teksje.
Je weet ook dat er staat maar hij vond geen enkele die geschikt was tot hulp?quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:50 schreef 10011001subjectivisme het volgende:
heel gevaarlijk dit. Dieren eten is ongezond.
Genesis vertelt in het eerste scheppingsverhaal dat God alles schiep, de planten, de bomen en de dieren, alle 'naar hun aard' en dat hij zag dat het goed was. De Bijbel spreekt dan ook van de heerlijkheid van God in de schepping (Ps. 57:6,12; 72:19; 104:31; 108:6; Jes. 6:3). De mens schiep Hij naar Zijn beeld, als zijn gelijkenis, met de bedoeling dat deze zou heersen over de hele aarde en over alle dieren (Gen. 1:26-28). In het tweede scheppingsverhaal is sprake van de Hof van Eden, die de mens moet bewerken en bewaren. In dit tweede verhaal is Adam, geformeerd van 'stof uit de aardbodem', eerst alleen in de hof. In Genesis 2:18-20 lezen we: 'en de Here God zeide: "Het is niet goed dat de mens alleen zij. Ik zal hem een hulp maken die bij hem past". En de Here God formeerde uit de aardbodem al het gedierte des velds en al het gevogelte des hemels. Ook bracht Hij het tot de mens om te zien hoe deze het noemen zou. En de mens gaf namen aan al het vee, aan het gevogelte des hemels en aan al het gedierte des velds, maar voor zichzelf vond hij geen hulp die bij hem paste.' En dàn pas bouwt God een rib van Adam tot een vrouw. In Genesis 1:29-30 wordt verder gezegd: 'En God zeide: "Zie, Ik geef u al het zaaddragend gewas op de gehele aarde en al het geboomte waaraan zaaddragende vruchten zijn; het zal u tot spijze dienen. Maar aan al het gedierte der aarde en al het gevogelte des hemels en al wat op de aarde kruipt, waarin leven is (geef Ik) al het groene kruid tot spijze"; en het was alzo'.
We zien in deze scheppingsverhalen dat de mens God vertegenwoordigt op de aarde. De dieren zijn geschapen 'naar hun aard'. Hoewel zij dus niet naar Gods beeld en gelijkenis geschapen zijn, acht de schrijver van Genesis het toch mogelijk dat Adam onder hen een hulp zou vinden die bij hem pastte. Dat betekent dat er tussen de mens en de dieren grote overeenkomsten bestaan. Vlees wordt niet als voeding voor de mens genoemd. Het wordt dus niet als onontbeerlijk beschouwt.
Gelijk hoeft toch niet? Geschikt als hulp is voldoende. Mag best wat minder dan gelijk zijn. En dat is precies wat God volgens hele kuddes gelovigen voor de mens geschapen heeft.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Je weet ook dat er staat maar hij vond geen enkele die geschikt was tot hulp?
Dus omkort te zijn geen enkel dier zou ooit gelijk kunnen zijn als een mens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de woestijn kregen ze al kwartels.quote:En God gaf alle dieren het groen van de aarde tot spijze, dus toen aten zelfs de leeuwen alleen maar gras en ofzaden o.i.d. en moet je zien wat ze nu eten
En je weet ook wat het volk te eten kreeg toen ze zo ontzettend lang door de woestijn hebben gezworven nadat ze door mozes uit egypte waren geleid?
Precies: vlees.-- <br />Pinpoint
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |