Prima inderdaad, ISIS is een tumor en alles wat zich daarmee associeert moet dood.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
twitter:andriesgknevel twitterde op woensdag 03-09-2014 om 23:38:31Tsjonge wat doet @sybrandbuma het goed bij @pauwnl over bedreiging van Jihadisme in ons land. reageer retweet
haha te ergquote:Op woensdag 3 september 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
twitter:andriesgknevel twitterde op woensdag 03-09-2014 om 23:38:31Tsjonge wat doet @sybrandbuma het goed bij @pauwnl over bedreiging van Jihadisme in ons land. reageer retweet
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
Ja, weet ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
Wisten jullie al dat The Kik op het laatste album een prachtig nummer over het mooiste dorp van Nederland heeft staan, getiteld 'Katwijk aan Zee'?
Ik hoop toch dat dit nep isquote:Op woensdag 3 september 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
gaat over het CDA zeker?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
Wisten jullie al dat The Kik op het laatste album een prachtig nummer over het mooiste dorp van Nederland heeft staan, getiteld 'Katwijk aan Zee'?
Diep in Limburg.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:41 schreef Caland het volgende:
Waar zou deze man van the kik vandaan komen
Pim Fortuyn was hoger geschoold en had meer performance.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:41 schreef waxmask het volgende:
Buma is als Pim Fortuijn, achteraf moet iedereen hem schoorvoetend gelijk geven. Het klinkt alleen wat rauw, maar owee als de eerste aanslagen zich voor doen.
mooi woordgrapjequote:Op woensdag 3 september 2014 23:42 schreef Trebo het volgende:
Die man van the kik hebben ze laten ontsnappen van de set van Mad Men.
Femke had inhoudelijk een punt, maar ik vind haar zo hijgerig en zeurderig.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:42 schreef Webschip het volgende:
Femke is echt een topper in het debat. Ik mis ze.
En heeft zo'n beetje elke verkiezing verloren.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:42 schreef Webschip het volgende:
Femke is echt een topper in het debat. Ik mis ze.
Ja wilde ook die Centrum Democraat noemen maar ben de naam kwijt. Die komt meer in de buurt qua intellect en looks in ieder geval.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pim Fortuyn was hoger geschoold en had meer performance.
Janmaatquote:Op woensdag 3 september 2014 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja wilde ook die Centrum Democraat noemen maar ben de naam kwijt. Die komt meer in de buurt qua intellect en looks in ieder geval.
Ze is wel erg fanatiek. Maar veel scherper dan haar opponent in dit debat.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Femke had inhoudelijk een punt, maar ik vind haar zo hijgerig en zeurderig.
Ja, want een wet stopt terroristen.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:41 schreef waxmask het volgende:
Buma is als Pim Fortuijn, achteraf moet iedereen hem schoorvoetend gelijk geven. Het klinkt alleen wat rauw, maar owee als de eerste aanslagen zich voor doen.
Ze het continent uit flikkeren wel, dit is de eerste stap.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, want een wet stopt terroristen.
Dat is wel jammer, ze was veruit de beste debater die de partij ooit heeft gehad.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
En heeft zo'n beetje elke verkiezing verloren.
Ach mr. in de rechten of dr. in de sociale wetenschappen, het is een beetje lood om oud ijzer natuurlijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pim Fortuyn was hoger geschoold en had meer performance.
Van bed halen. Ondervragen, de cel in en na drie maanden voor de rechter brengen.quote:
Nee, een wet geeft autoriteiten de mogelijkheid om in te grijpen.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, want een wet stopt terroristen.
Ook geen kunst overigens.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, ze was veruit de beste debater die de partij ooit heeft gehad.
Dat stelt hij niet voor en is er geen opstap voor.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze het continent uit flikkeren wel, dit is de eerste stap.
Fortuyn was wel professor, maar ik ben het met je eens wat betreft de alfawetenschappen.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach mr. in de rechten of dr. in de sociale wetenschappen, het is een beetje lood om oud ijzer natuurlijk.
Jij mag onder een kalifaat nog op de vuilnisberg leven een tijdje, ik als Atheïst word meteen de strot doorgesneden.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, een wet geeft autoriteiten de mogelijkheid om in te grijpen.
Dat heeft niet direct te maken met de mate van hooggeschooldheid. Zoals ik zei was hij dr.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Fortuyn was wel professor, maar ik ben het met je eens wat betreft de alfawetenschappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |