mag allemaalquote:Op woensdag 3 september 2014 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Aan de andere kant, moet Pauw maar elke gek uitnodigen? Hier in Den Haag werd ook pro-IS geflyerd op koningsdag.

Is het nog nodig om dat aan te tonen? Algemeen bekend toch...quote:Op woensdag 3 september 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat je eerder jezelf laat kennen door niet met een Jihadist in debat te gaan. Je kan toch juist hun ware debiele persoonlijkheden aantonen in zulke debatten?

Ja, allemaal leuk, maar een groot deel van het volk zal Buma gelijk geven. Hiermee wint ie zieltjes.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:26 schreef borisz het volgende:
Femke veegt direct de vloer aan met Buma.

Wat Wilders dus ook doet.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:28 schreef luxerobots het volgende:
Die moslimpoliticus balanceert op de grens.

Dan mag hij nog steeds kiezen om niet met zo'n figuur in debat te gaan.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en daar oordeelt een rechter wel over.

naar Yolanthe willen kijkenquote:Op woensdag 3 september 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Niet naar neukscenes van Yolanthe kijken op RTL 4

Yolanthe..quote:Op woensdag 3 september 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Niet naar neukscenes van Yolanthe kijken op RTL 4

hoi Geertquote:Op woensdag 3 september 2014 23:31 schreef waxmask het volgende:
#Team Buma
Femke wil besneden worden als je dit toestaat.

Reken maar dat Buma een dansje in zijn woonkamer doet.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:32 schreef Gramulanion het volgende:
Mogen we het straks ook niet verheerlijken als er een bom op een ISIS-basis gegooid wordt?

nee die lag in 2012.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had hem hier nog niet gezien.

Nee, je moet mens blijven, ook al zou het noodzakelijk zijn. Blind mensen neermaaien hebben de Amerikanen al genoeg gedaan.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:32 schreef Gramulanion het volgende:
Mogen we het straks ook niet verheerlijken als er een bom op een ISIS-basis gegooid wordt?

Afzichtelijk!quote:Op woensdag 3 september 2014 23:32 schreef Trebo het volgende:
[..]
Yolanthe..
Is die even een potje lelijk geworden door de jaren heen.

Ach het illustreert wel mooi dat Buma hier probeert het CDA een groter aandeel te laten krijgen onder de verstandelijk beperkte kiezers.quote:

Komt nog wel als 1 zo'n IS gekkie die terug komt zich opblaast in de metro.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Buma zegt wat donner 10 jaar geleden wilde, maar formuleert het nog beroerder.
Opvallend weinig steun ook van andere partijen hiervoor.

quote:Op woensdag 3 september 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
The Kik heeft hier ook een mening over.

Een van de betere stukjes tv van de afgelopen tijd ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wel mooi dit. Buma wordt echt afgemaakt aan die tafel.

quote:Op woensdag 3 september 2014 23:35 schreef marcodej het volgende:
Ik was geneigd om op het CDA te stemmen

Ja want iedere twitteraar preventief van het bed gaan lichten gaat dat voorkomen.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Komt nog wel als 1 zo'n IS gekkie die terug komt zich opblaast in de metro.

Onder haar armen ook niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:35 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat Femke niet scheert daar beneden.

maar zelf denkt hij nog steeds dat dat niet het geval is.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ik denk dat de kijker Buma nog wel eens gelijk kan geven.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

Dan word je morgen van je bed gelicht.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:35 schreef sonnyspek het volgende:
Wat als ik geweld tegen IS verheerlijk? Ook verboden?

ik denk het wel. Houd ze bij, en ze draait hem eraf als ze op je zit.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:35 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat Femke niet scheert daar beneden.

Ongetwijfeld, als je ziet hoeveel mensen vallen voor het populisme van Wilders.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat de kijker Buma nog wel eens gelijk kan geven.

het is Knevel nietquote:Op woensdag 3 september 2014 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat de kijker Buma nog wel eens gelijk kan geven.

Femke rookt shag en rijdt in een grote Amerikaanse bak.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ik denk het wel. Houd ze bij, en ze draait hem eraf als ze op je zit.

Ik ben zelfs lid van het CDA, ouwe kippeneuker.quote:

ja en ze geeft je van Jetje.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Femke rookt shag en rijdt in een grote Amerikaanse bak.

twitter:andriesgknevel twitterde op woensdag 03-09-2014 om 23:38:31Tsjonge wat doet @sybrandbuma het goed bij @pauwnl over bedreiging van Jihadisme in ons land. reageer retweet

mag Ekdom dan ook mee?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:37 schreef Specularium het volgende:
Giel moeten ze ook naar IS sturen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |