Oh waar zat hij?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat zou je haast denken.
Maar gelukkig is de cobra terecht voor de bewoners van Made.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef YokiKater het volgende:
Who needs television, ik heb de avond van mijn leven dankzij oldskool radio
Hij heeft een hele tijd niet gedraaid.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die gozer zou een medaille moeten krijgen
We moeten gewoon terug naar de radio!quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef YokiKater het volgende:
Who needs television, ik heb de avond van mijn leven dankzij oldskool radio
Ik ben blij dat ik dit meemaak, de interactiviteit ook.. kan ik wel ff gebruiken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft een hele tijd niet gedraaid.
Al dan niet via internetquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
We moeten gewoon terug naar de radio!
Hoorspelenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
We moeten gewoon terug naar de radio!
Had de auto even geparkeerdquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het schijnt dat een buurman hem uit een garage zag komen....
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dit meemaak, de interactiviteit ook.. kan ik wel ff gebruiken.
Nou ja, je zou het door je voortuin hebben kruipenquote:
Dat beest schijnt hartstikke dodelijk te zijn. Je zou em als buurman hebbenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, je zou het door je voortuin hebben kruipen
Tulband op, blokfluit erbij en je hebt geen kind aan dat beest.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat beest schijnt hartstikke dodelijk te zijn. Je zou em als buurman hebben
Ik zie je al zitten achter zo'n mandjequote:
Alsof jij geen slang in je voortuin wil.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, je zou het door je voortuin hebben kruipen
Ik vreet hem zo opquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie je al zitten achter zo'n mandje
Voorbips zou er geen kind aan hebben.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tulband op, blokfluit erbij en je hebt geen kind aan dat beest.
Nou niet met die afmetingen....waar laat ik het?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij geen slang in je voortuin wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |