Nieuwe serie op Fok!quote:
He, dit lijkt mij een goed onderzoekquote:Op woensdag 3 september 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
Je hebt second love voor de vreemdgangers, tinder voor de seks, e-matching voor hoger opgeleiden... Heb je ook een datingsite met allemaal rijke erfgenamen? Of succesvolle, rijke vrouwen? Ik werd vanochtend gewezen op een onderzoek waarin naar voren kwam dat kleine mannen de beste partners zijn. Dus win/win.
Gewoon de link van dat onderzoek in al je profielen zetten en dan komt het vast goedquote:Op woensdag 3 september 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
Je hebt second love voor de vreemdgangers, tinder voor de seks, e-matching voor hoger opgeleiden... Heb je ook een datingsite met allemaal rijke erfgenamen? Of succesvolle, rijke vrouwen? Ik werd vanochtend gewezen op een onderzoek waarin naar voren kwam dat kleine mannen de beste partners zijn. Dus win/win.
Er zijn te veel leuke series.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
Er zijn maar weinig leuke series, al moet ik nog steeds 24 eens kijken.
Dit ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er zijn te veel leuke series.
Tijdgebrek is het probleem
Minder Fok!ken dan maarquote:Op woensdag 3 september 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er zijn te veel leuke series.
Tijdgebrek is het probleem
Ja, ik denk het. En los daarvan mag je het natuurlijk ook gewoon zeggen als je me zat bent hoorquote:
een artikeltje over dit geweldige onderzoek: http://www.wtf.nl/weird-s(...)-beste-partners.htmlquote:Op woensdag 3 september 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, dit lijkt mij een goed onderzoek
Hahaquote:Op woensdag 3 september 2014 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik denk het. En los daarvan mag je het natuurlijk ook gewoon zeggen als je me zat bent hoor
Ja je bent echt een hele vervelende user.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik denk het. En los daarvan mag je het natuurlijk ook gewoon zeggen als je me zat bent hoor
Volgens dat onderzoek ben ik niet klein.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
een artikeltje over dit geweldige onderzoek: http://www.wtf.nl/weird-s(...)-beste-partners.html
Er is hoop voor manlets
Ga weg dan normal sized eikel dat je bent!quote:Op woensdag 3 september 2014 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgens dat onderzoek ben ik niet klein.
Ja, was al bang dat je dat zou vinden, daarom doe ik maar gewoon alsof ik voor Feyenoord ben,quote:Op woensdag 3 september 2014 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je bent echt een hele vervelende user.
Jep: http://allestoringen.nl/storing/facebookquote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
rip facebook
Iemand anders met dit probleem?
ja, probeerde je toe te voegenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
rip facebook
Yup. Hier ook dood.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
rip facebook
En f1 fan, en whedonite.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, was al bang dat je dat zou vinden, daarom doe ik maar gewoon alsof ik voor Feyenoord ben,
zodat je me niet gaat reporten voor een ban.
Wat dan toch wel weer sociaal is van mijzelf vind ik dan
Ja, maar mijn internet is sowieso kut vandaag.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
rip facebook
Helaas, nu ben ik niet goed in bed.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ga weg dan normal sized eikel dat je bent!
Sh*t, viel het te erg op?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En f1 fan, en whedonite.
Heb je me gestalked?
Echt pas net gebeurd of zo.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef STING het volgende:
[..]
Jep: http://allestoringen.nl/storing/facebook
Hè, shit. Toch bijna vrienden met epische art.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
ja, probeerde je toe te voegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |