Jij kan goed nederlandsquote:Op woensdag 3 september 2014 19:42 schreef Der_Mann het volgende:
haha wat n hommo kan nie eens marokkaan goed spelle
wat een domme kut
godverdommequote:Op woensdag 3 september 2014 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt maar kwee nie waarom je die smilie erachter doette
quote:
niks mis met mij nederlands tjappiequote:Op woensdag 3 september 2014 19:59 schreef TntMobius het volgende:
[..]
belastersing?
Domme kut ga eerst aan je eigen Nederlands werken.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niks mis met mij nederlands tjappie
je kan zoveel smilies als je wil posten maar daar schiette we nie mee opquote:
Allochtoonquote:Op woensdag 3 september 2014 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kan zoveel smilies als je wil posten maar daar schiette we nie mee op
als ik zo slecht in nederlands ben waarom nie mij late zien wat ik allemaal fout doe dan, dis gwn hoe ik ook in school enzo schreif
Allochtoon met paspoortquote:Op woensdag 3 september 2014 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kheb gwn nederlands paspoort zemmel
Wat een tyfus slechte troll ben jij maar oke..quote:Op woensdag 3 september 2014 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kan zoveel smilies als je wil posten maar daar schiette we nie mee op
als ik zo slecht in Nederlands ben waarom mij dan niet laten zien wat ik fout schrijf.nie mij late zien wat ik allemaal fout doe dan disDit is gwn gewoon hoe ik ook in school schreif schrijf
ok 4 kleine foutjes in die post geef ik toe, maar da verdien tog nie miljoenen van die kkquote:Op woensdag 3 september 2014 20:07 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Wat een tyfus slechte troll ben jij maar oke..
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok 4 kleine foutjes in die post geef ik toe, maar da verdien tog nie miljoenen van die kksmilies jezus zeg
en je moeder is een troll
is nie waar, iemand maakde toestrax topic over mij omdat ik zo leuke gast ben en werd binnen 2 minuten verwijderd door een modquote:
een smiley zegt wel 1000 woordenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is nie waar, iemand maakde toestrax topic over mij omdat ik zo leuke gast ben en werd binnen 2 minuten verwijderd door een mod
idd wel raar dat ze die kutgasten met die kutsmilies nie banne
kben nie eens groen dus troll is maar raar woort om mij te noemenquote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kben nie eens groen dus troll is maar raar woort om mij te noemen
wat een dombo bende tog
NIET LEUK ALS IK DIE SMILIE GEBRUIK HE
RECHT IN JE KONT
john-hertquote:
Ja tochquote:Op woensdag 3 september 2014 20:28 schreef trucker3 het volgende:
[..]
john-hertSchud de ene na de andere debiele OP uit zijn mouw alsof het niets is. Wat een eindbaas.
ok beter doen wij paypal uitwissele want ik werd net zo boos van die VIEZE KUTSMILIE WEER dat ik een gat in muur gade slaan maar de muur was best hart dus nu wss paar vingers gebroken ofzoquote:
Stop! Ik lach me dood!quote:Op woensdag 3 september 2014 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok beter doen wij paypal uitwissele want ik werd net zo boos van die VIEZE KUTSMILIE WEER dat ik een gat in muur gade slaan maar de muur was best hart dus nu wss paar vingers gebroken ofzo
IK HAD JE TOCH GEWAARSCHUWT VUUL KUTJONG
wil tenmiste 10 duizent euro voor reperasies aan mn hant
Godverquote:
eerst breekd ie mn hand daarna nog uitlaggenquote:
Log jij ook maar uit relnicht.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst breekd ie mn hand daarna nog uitlaggen
jij gaat branden in de hel tjappie w8 maar loontje komt om zn boontje
je moet snappen dat het nu heel erg zeer doet om te typen want gebroken hantquote:Op woensdag 3 september 2014 20:36 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Log jij ook maar uit relnicht.
Breek maar meer dingen.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moet snappen dat het nu heel erg zeer doet om te typen want gebroken hant
beetje aardiger zijn dus
Walid heeft schoenmaat 31?quote:
Deze man weetquote:Op woensdag 3 september 2014 20:28 schreef trucker3 het volgende:
[..]
john-hertSchud de ene na de andere debiele OP uit zijn mouw alsof het niets is. Wat een eindbaas.
jon-hert ik zie dat iedereen hier jouw respectereertquote:
Ik zal mijn best doen manquote:Op woensdag 3 september 2014 21:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jon-hert ik zie dat iedereen hier jouw respectereert
kan je misschien ff zegge dat ze niet diesmilie naar mij sture en ook mods overtuichten om niet mijn goeie topics te sluiten
Nee retard, jij snapte zijn eerste opmerking al nietquote:Op woensdag 3 september 2014 20:07 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Wat een tyfus slechte troll ben jij maar oke..
Uiteraard doe jij, jij als zijn anaal ridder. Dat natuurlijk welquote:Op woensdag 3 september 2014 21:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee retard, jij snapte zijn eerste opmerking al niet
komen er nog meer shoarmatentjes?quote:
Oei, harde comeback!quote:Op woensdag 3 september 2014 21:52 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Uiteraard doe jij, jij als zijn anaal ridder. Dat natuurlijk wel
Daarom was ze pissigquote:Op donderdag 4 september 2014 00:41 schreef wickedmen het volgende:
TS ik heb je moeder gisteren nog uitgelult.
Egt hea :S :S :S :S wate rare vogel tog :Squote:Op woensdag 3 september 2014 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt maar kwee nie waarom je die smilie erachter doette
Een leerling vastbinden en in zijn/haar kont plassen is een ander verhaalquote:Op donderdag 4 september 2014 11:54 schreef Starm het volgende:
Een leerling bij zijn keel pakken en op de grond smijten staat denk ik niet in de werkzaamheden die een leraar/lerares moet uitvoeren
Dat is pedagogisch!quote:Op donderdag 4 september 2014 11:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een leerling vastbinden en in zijn/haar kont plassen is een ander verhaal
Mooi voorbeeld van 2 inteelt kindertjesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |