Wat een tyfus slechte troll ben jij maar oke..quote:Op woensdag 3 september 2014 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kan zoveel smilies als je wil posten maar daar schiette we nie mee op
als ik zo slecht in Nederlands ben waarom mij dan niet laten zien wat ik fout schrijf.nie mij late zien wat ik allemaal fout doe dan disDit is gwn gewoon hoe ik ook in school schreif schrijf
ok 4 kleine foutjes in die post geef ik toe, maar da verdien tog nie miljoenen van die kkquote:Op woensdag 3 september 2014 20:07 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Wat een tyfus slechte troll ben jij maar oke..
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok 4 kleine foutjes in die post geef ik toe, maar da verdien tog nie miljoenen van die kksmilies jezus zeg
en je moeder is een troll
is nie waar, iemand maakde toestrax topic over mij omdat ik zo leuke gast ben en werd binnen 2 minuten verwijderd door een modquote:
een smiley zegt wel 1000 woordenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is nie waar, iemand maakde toestrax topic over mij omdat ik zo leuke gast ben en werd binnen 2 minuten verwijderd door een mod
idd wel raar dat ze die kutgasten met die kutsmilies nie banne
kben nie eens groen dus troll is maar raar woort om mij te noemenquote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kben nie eens groen dus troll is maar raar woort om mij te noemen
wat een dombo bende tog
NIET LEUK ALS IK DIE SMILIE GEBRUIK HE
RECHT IN JE KONT
john-hertquote:
Ja tochquote:Op woensdag 3 september 2014 20:28 schreef trucker3 het volgende:
[..]
john-hertSchud de ene na de andere debiele OP uit zijn mouw alsof het niets is. Wat een eindbaas.
ok beter doen wij paypal uitwissele want ik werd net zo boos van die VIEZE KUTSMILIE WEER dat ik een gat in muur gade slaan maar de muur was best hart dus nu wss paar vingers gebroken ofzoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |