SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Dat is alleen boveninquote:Op woensdag 3 september 2014 17:04 schreef wietparkiet het volgende:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/themes/
Dat is fijn om te horen.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:24 schreef Flippiee het volgende:
Jammer hoor. Ik had je graag geholpen, kaneel.
merk het ja. chrome heeft wel gewoon een achtergrond en ik gebruik ff eigenlijk alleen voor tinychatquote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:36 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb swag dat is het enige wat ik nodig heb om te surviven
en je vetlaagquote:Op woensdag 3 september 2014 19:36 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb swag dat is het enige wat ik nodig heb om te surviven
hoofd schouders vetrol1 vetrol2quote:Op woensdag 3 september 2014 19:43 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
we draaien hier gewoon om de vetpot heen
true datquote:Op woensdag 3 september 2014 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
je moet het vet smeden als het heet is
Je kunt ook te ver gaan broquote:Op woensdag 3 september 2014 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die weet wat lekker is
[ afbeelding ]
Die gast moet zwanger zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 19:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij weten , bezint voordat je begint
#TeamFlipsquote:Op woensdag 3 september 2014 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bepalen voor een ander hoe die zijn avondeten eet.
Van elkaar?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het eten was heerlijk, Pax en ik hebben genoten.
Dat spreekt voor zich, maar ook van de maaltijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, maar ook van de maaltijd.Lekker macaroniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Kloptquote:
Spannend wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klopt![]()
Volgende week gaat Pax mij verrassen met een nog onbepaald culinair hoogstandje. Ik ben benieuwd.
Pax heeft beloofd zijn oven te fixen, dus ik vermoed volgende week een gerecht uit de oven.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend wel.
Ik hoop dat het even goed smaakt.
Een lekkere preischotel wellichtquote:Op woensdag 3 september 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax heeft beloofd zijn oven te fixen, dus ik vermoed volgende week een gerecht uit de oven.
Sof:quote:Op woensdag 3 september 2014 20:30 schreef supersof het volgende:
Mijn broertje kan betere pannenkoeken maken dan ik
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, maar ook van de maaltijd.Check het plaatje van de macaroni van Pax en mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet of Pax daar al aan toe is, misschien wel als jij hem voor volgende week woensdag instructies hebt gegeven.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een lekkere preischotel wellicht
nice ziet er goed uit. Ik had gisteren ook pasta gemaakt, was ook wel goed geluktquote:Op woensdag 3 september 2014 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof:
[..]
Check het plaatje van de macaroni van Pax en mij
Ja, het was ook echt lekkerquote:Op woensdag 3 september 2014 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
nice ziet er goed uit. Ik had gisteren ook pasta gemaakt, was ook wel goed gelukt
Ja, dank je Inso, ga het doorgeven aan de etiquette commissie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |